مجھے لگتا تھا یہی ایک راستہ ہے، لیکن میں ۔۔ متھیرا کو ہونٹوں کی فلنگ کے لیئے کس بات نے مجبور کیا تھا؟ ذاتی زندگی سے متعلق انکشاف

متھیرا ایک بہت مشہور میزبان اور میڈیا شخصیت ہیں۔ لوگوں نے اسے اپنی آنکھوں کے سامنے آگے بڑھتے دیکھا ہے اور اس نے اپنے سفر، اپنی تکلیف اور اپنی کامیابیوں کے بارے میں ہمیشہ اپنے مداحوں کے ساتھ بہت کھل کر بات کی ہے۔ میتھیرا اپنی ذاتی زندگی میں بھی بہت سے دکھ سے گزری ہے، وہ طلاق یافتہ اور تین خوبصورت لڑکوں کی ماں ہے۔ جن کی اس نے خوبصورتی سے پرورش کی ہے۔

حال ہی میں متھیرا احمد علی بٹ کے پوڈ کاسٹ میں بطور مہمان شریک ہوئیں اور انہوں نے کھل کر بتایا کہ کس طرح وہ ہونٹ فلرز کروانے کی عادی ہو گئی تھیں۔

متھیرا نے انکشاف کیا کہ، جب میری طلاق ہوئی تو اس ٹائم میں خود کو خوبصورت محسوس نہیں کرتی تھی۔ تب ہی میرے دماغ میں مختلف خیال آنے لگے اور آخر میں دماغ پل فلر پر جا کے رکا اور میں نے ہونٹ فلرز کروانا کرنا شروع کر دیئے۔ کیونکہ مجھے لگتا تھا کہ اس سے میں خوبصورت نظر آؤں گی ۔ لیکن بعد میں مجھے احساس ہوا کہ یہ سب میرے دماغ کا فتور ہے اور دنیا کا کوئی فلرز یا پلاسٹک سرجری اس میں میری مدد نہیں کر سکتی جب تک کہ میں خود کو اچھا نہ سمجھوں اور اپنے اندر اعتماد بحال نہ کروں، بس اس کے بعد سے میں نے فلز لینا بند کر دیئے۔

متھیرا نے یہی مشورہ ان لوگوں کو بھی دیا جو ڈپریشن میں ہیں اور کاسمیٹک طریقہ کار سے اسے دور کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔

متھیرا اگرچہ اس سب کے باوجود شادی پر یقین رکھتی ہیں۔ اس نے کہا کہ وہ سوچتی ہیں کہ لوگ اچھے یا برے ہو سکتے ہیں، چاہے وہ مرد ہوں یا عورت۔ ایک مرد اور عورت مل کر ایک دوسرے کو مکمل کرتے ہیں اور وہ اب بھی شادی کے ادارے پر یقین رکھتی ہے۔

Mathira Lip Filler Ka Batate Hue

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Mathira Lip Filler Ka Batate Hue and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Mathira Lip Filler Ka Batate Hue to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa Noor  |   In News  |   0 Comments   |   798 Views   |   13 Oct 2023
About the Author:

Salwa Noor is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa Noor is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 25 February 2024)

مجھے لگتا تھا یہی ایک راستہ ہے، لیکن میں ۔۔ متھیرا کو ہونٹوں کی فلنگ کے لیئے کس بات نے مجبور کیا تھا؟ ذاتی زندگی سے متعلق انکشاف

مجھے لگتا تھا یہی ایک راستہ ہے، لیکن میں ۔۔ متھیرا کو ہونٹوں کی فلنگ کے لیئے کس بات نے مجبور کیا تھا؟ ذاتی زندگی سے متعلق انکشاف ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ مجھے لگتا تھا یہی ایک راستہ ہے، لیکن میں ۔۔ متھیرا کو ہونٹوں کی فلنگ کے لیئے کس بات نے مجبور کیا تھا؟ ذاتی زندگی سے متعلق انکشاف سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔