جِلد پر سرخ دھبے یا خارش ہونا ۔۔ جانیئے ذیابیطس، ہائی بلڈ شوگر کی وہ چند علامات جو جِلد پر ظاہر ہوتی ہیں

ہر گزرتے دن کے ساتھ، ہم میں سے ہر ایک کو ذیابیطس کا خطرہ چند سال پہلے کی نسبت زیادہ ہے۔ یہ اب بزرگوں کی بیماری نہیں رہی، ذیابیطس کی تشخیص بچوں، نوعمر اور نوجوانوں میں بھی ہو رہی ہے۔ دنیا بھر میں ذیابیطس کے کیسز بڑھ رہے ہیں، چونکہ ہمارا جدید طرز زندگی ہمیں جسمانی سرگرمیوں اور گھر میں صحت مند اور غذائیت سے بھرپور کھانا تیار کرنے کے لیے بہت کم وقت دیتا ہے، اس لیے یہ ذیابیطس کی نشوونما کے لیے ایک مہلک امتزاج ہو سکتا ہے جس کے لیے زندگی بھر کے انتظام کی ضرورت ہوتی ہے اور یہ ہمیں گردے، امراض قلب، اعصابی امراض اور منہ کی صحت سے متعلق جان لیوا پیچیدگیوں کے سنگین خطرے میں ڈال دیتا ہے۔

بیماری کی جَلد تشخیص کرنا اور طرز زندگی میں تبدیلیاں لاتے ہوئے دوا شروع کرنا ذیابیطس سے نمٹنے کی کلید ہے۔ معمول کی علامات جیسے بار بار پیشاب آنا، بہت بھوک لگنا، پیاس لگنا، وزن کم ہونا، ہاتھ پاؤں کا بے حس ہونا، اسکے علاوہ ہائی بلڈ شوگر کی کئی اور علامات ہیں جو جلد پر نظر آسکتی ہیں۔ جن میں کچھ درج ذیل ہیں

گرم، سوجی ہوئی اور سرخ جِلد:

یہ بیکٹیریل انفیکشن کی وجہ سے ہو سکتا ہے جو جلد پر سوزش کا سبب بن سکتا ہے اور یہ گرم، سوجن، سرخ اور دردناک ہو سکتا ہے۔ یہ سب سے عام بیکٹیریل انفیکشن اسٹیف انفیکشن ہے۔ ناخنوں میں داغ، پھوڑے اور انفیکشن عام بیکٹیریل انفیکشن کی مثالیں ہیں۔

دانے اور چھالے:

یہ فنگل انفیکشن کی وجہ سے ہوسکتے ہیں اور ذیابیطس کے مریضوں کو متاثر کرتے ہیں۔ یہ فنگس جلد کے نم اور گرم تہوں میں خارش، چھالے اور دانوں کا سبب بن سکتا ہے۔ انفیکشن کی سب سے عام جگہیں چھاتی کے نیچے، ناخن، انگلیوں اور انگلیوں کے درمیان، بغل وغیرہ ہیں۔

خارش:

یہ ذیابیطس کے مریضوں کے ساتھ جلد کا سب سے عام مسئلہ ہے، یہ زیادہ تر خراب گردش، خشک جلد اور انفیکشن کی وجہ سے ہوتا ہے، خاص طور پر ٹانگوں کے نچلے حصوں میں۔

سیاہ، مخملی، جھلسی ہوئی جلد:

یہ جلد کے سیاہ، مخملی، جھلسنے کا سبب بنتا ہے۔ گاڑھی اور زیادہ رنگت والی جلد کسی شخص میں ذیابیطس کی پہلی علامات میں سے ایک ہے۔ سرمئی، کالی، بھوری جلد کے دھبے جو چھونے میں مخملی محسوس ہوتے ہیں گردن، بغلوں، نالیوں، ہاتھوں، کہنیوں اور گھٹنوں میں ہو سکتے ہیں۔

ہلکے بھورے، کھردرے اور خشک دھبے:

ذیابیطس ڈرموپیتھی جلد پر ہلکے بھورے، کھردری دھبوں کے طور پر ظاہر ہوتا ہے جو بمشکل نمایاں ہوتے ہیں اور اکثر دھوپ کے دھبے سمجھے جاتے ہیں۔ ظاہری شکل کی سب سے عام جگہ نچلی ٹانگیں اور پنڈلیوں کے آس پاس ہے۔ ڈرموپیتھی جلد معمولی افسردگی کا باعث بنتی ہے اور یہ ذیابیطس والے مردوں اور عورتوں میں بہت عام ہے۔ ڈرموپیتھی اس وجہ سے ہوتی ہے کیونکہ انسولین کی اعلی سطح اعصاب اور خون کی نالیوں کو نقصان پہنچاتی ہے۔

الرجی:

خارش، ڈپریشن اور گانٹھ ذیابیطس کے علاج کی وجہ سے ہونے والے عام الرجک رد عمل ہیں۔

High Sugar Ki Alamat

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like High Sugar Ki Alamat and other health issues. Get detailed insights and practical tips for High Sugar Ki Alamat to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1313 Views   |   27 Jan 2023
About the Author:

Salwa is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 15 April 2024)

جِلد پر سرخ دھبے یا خارش ہونا ۔۔ جانیئے ذیابیطس، ہائی بلڈ شوگر کی وہ چند علامات جو جِلد پر ظاہر ہوتی ہیں

جِلد پر سرخ دھبے یا خارش ہونا ۔۔ جانیئے ذیابیطس، ہائی بلڈ شوگر کی وہ چند علامات جو جِلد پر ظاہر ہوتی ہیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ جِلد پر سرخ دھبے یا خارش ہونا ۔۔ جانیئے ذیابیطس، ہائی بلڈ شوگر کی وہ چند علامات جو جِلد پر ظاہر ہوتی ہیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔