خلیل الرحمان قمر نے کین ڈول کیلئے کونسا لفط کہہ دیا؟ دیکھیں ویڈیو

پاکستان شوبز انڈسٹری کے مقبول ترین اداکار عدنان صدیقی آج بھی کافی تنقید کا نشانہ بن رہے ہیں کیونکہ انہوں نے رمضان میں ندا یاسر کے شو میں خواتین کا مذاق اڑاتے ہوئے ان کا موازنہ مکھیوں سے کیا تھا جس کی ویڈیو وائرل ہوئی تھی۔

انہوں نے کہا کہ عورتیں گھر کی مکھیوں کی طرح ہوتی ہیں، اگر آپ ان کا پیچھا کریں گے تو وہ بھاگ جائیں گی لیکن جب آپ انہیں بلائیں گے تو وہ آپ کے ہاتھ پر آکر بیٹھ جائیں گی۔ اس بیان پر کافی ہنگامہ برپا ہوا اور بہت سے لوگوں نے اس پر سخت ردعمل کا اظہار کیا۔

خلیل الرحمان قمر سے عدنان صدیقی نے انٹرویو میں کیا کہا اس پر ان کی رائے پوچھی گئی تو خلیل نے انٹرویو کے دوران عدنان صدیقی کو لائیو کال کی۔ عدنان صدیقی کا کہنا تھا کہ وہ مذاق کر رہے تھے اور اس ملک میں مزاح کا احساس واقعی کم ہو گیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ آپ کالے کو کالے، موٹے کو موٹے یا شارٹ کو شارٹ نہیں کہہ سکتے اور ہر کوئی چیزوں کو بہت سنجیدگی سے لیتا ہے۔ انہوں نے بیان پر اپنے ریمارکس پر کین ڈول کا بھی ذکر کیا۔

دیکھئے انہوں نے کیا کہا نیچے موجود ویڈیو میں۔

Khalil Ur Rahman Bashes Ken Doll Using Harsh Word

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Khalil Ur Rahman Bashes Ken Doll Using Harsh Word and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Khalil Ur Rahman Bashes Ken Doll Using Harsh Word to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Zain  |   In News  |   0 Comments   |   6600 Views   |   17 Apr 2024
About the Author:

Zain is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Zain is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 30 May 2024)

خلیل الرحمان قمر نے کین ڈول کیلئے کونسا لفط کہہ دیا؟ دیکھیں ویڈیو

خلیل الرحمان قمر نے کین ڈول کیلئے کونسا لفط کہہ دیا؟ دیکھیں ویڈیو ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ خلیل الرحمان قمر نے کین ڈول کیلئے کونسا لفط کہہ دیا؟ دیکھیں ویڈیو سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔