ناریل کے تیل سے غرارے کرنے سے کیا ہوتا ہے؟ جانیئے سالوں پرانے اس نسخے کے حیرت انگیز فوائد

تیل سے غرارے کرنا منہ اور دانتوں کی صحت سمیت کئی مسائل کا ایک قدیم علاج ہے، آج کے دور میں ماؤتھ واش سے غرارے کئے جاتے ہیں جبکہ پہلے کے دور میں کیمیکل والے ان ماؤتھ واش کی جگہ غرارے کرنے کے لئے مختلف تیل استعمال کئے جاتے تھے۔
آج ہم آپ کو بتائیں گے کہ ناریل کے تیل کے غرارے کرنے سے آپ کو کون سے فوائد حاصل ہو سکتے ہیں اور ایسا کرنے سے آپ کے کون سے مسائل حل ہو سکتے ہیں۔

• ناریل کے تیل سے غرارے کرنے کے فوائد

• منہ کی صحت

ناریل کے تیل سے غرارے کرنے سے منہ کی بدبو در ہوتی ہے اس تیل میں اینٹی بیکٹیریل خصوصیات موجود ہوتی ہیں اس لئے یہ منہ سے بدبو پیدا کرنے والے جراثیم کا خاتمہ کرتا ہے اور مسوڑھوں کی سوزش، جلن یا منہ کے چھالے ختم کرتا ہے۔

• دانتوں کے مسائل

اکثر لوگوں کے دانتوں سے برش کرنے اور زیادہ کیمیکل والے ٹوتھ پیسٹ استعمال کرنے سے قدرتی چمک ختم ہو جاتی ہے ایسے میں اگر ناریل کے تیل سے غرارے کئے جائیں تو منہ کے مسائل دور ہونے کے ساتھ ساتھ دانتوں کی پیلاہٹ بھی دور ہو گی دانتوں میں چمک آئے گی اور دانتوں سے کیڑا بھی دور ہوگا۔ • ہاضمے کے لئے مفید

یہ بات تو سب ہی جان چکے کہ ناریل کے تیل سے غرارے کرنے سے منہ اور دانتوں کے مسائل دور ہوتے ہیں لیکن یہ بات بہت ہی کم لوگ جانتے ہیں کہ ناریل کے تیل سے غرارے کرنے سے ہاضمہ بھی بہتر ہوتا ہے۔
جی ہاں! ناریل کے تیل سے جب آپ غرارے کرتے ہیں تو کچھ مقدار میں تیل آپ کے معدے میں بھی پہنچتا ہے اور اس سے آپ کے معدے میں موجود زہریلے مادے خارج ہوتے ہیں ناریل کا تیل معدے کو کھائی جانے والی چیزوں سے غذائی اجزاء جذب کرنے میں مدد دیتا ہے اس سے کھانا جلدی ہضم ہوتا ہے اور تیزابیت بھی نہیں ہوتی جبکہ آنتوں سے بھی زہریلے مادوں کا اخراج ممکن ہوتا ہے۔
اگر آپ بھی اپنے، منہ، دانتوں اور معدے کی صحت یقینی بنانا چاہتے ہیں تو ناریل کے تیل سے غرارے کرنے چاہیئے۔

تیل سے غرارے کیسے کئے جائیں؟

ایک سے دو کھانے کے چمچ ناریل کے تیل کو منہ میں لیں اور اسے اچھی طرح دانتوں جبڑوں اور مسوڑھوں میں گھمائیں کم سے کم 1 سے 2 منٹ تک ایسا کریں اور پھر تیل بیسن میں تھوک دیں یاد رہے کہ آپ یہ تیل پی نہیں سکتے کیونکہ اس میں جراثیم آ جاتے ہیں اس لئے اسے پھینک دینا چاہیئے۔

Coconut Oil Se Gharare Karne Ke Fayde

Discover a variety of Tips and Totkay articles on our page, including topics like Coconut Oil Se Gharare Karne Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Coconut Oil Se Gharare Karne Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Sadia  |   In Tips and Totkay  |   0 Comments   |   3422 Views   |   14 Sep 2021

Disclaimer: All material on this website is provided for your information only and may not be construed as medical advice or instruction. No action or inaction should be taken based solely on the contents of this information; instead, readers should consult appropriate health professionals on any matter relating to their health and well-being. The data information and opinions expressed here are believed to be accurate, which is gathered from different sources but might have some errors. KFoods.com is not responsible for errors or omissions. Doctors and Hospital officials are not necessarily required to respond or go through this page.

About the Author:

Sadia is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Sadia is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 22 April 2024)

ناریل کے تیل سے غرارے کرنے سے کیا ہوتا ہے؟ جانیئے سالوں پرانے اس نسخے کے حیرت انگیز فوائد

ناریل کے تیل سے غرارے کرنے سے کیا ہوتا ہے؟ جانیئے سالوں پرانے اس نسخے کے حیرت انگیز فوائد ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ ناریل کے تیل سے غرارے کرنے سے کیا ہوتا ہے؟ جانیئے سالوں پرانے اس نسخے کے حیرت انگیز فوائد سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔