چقندر استعمال کر کے آپ اپنے خون میں موجود زہریلے مواد باہر نکال سکتے ہیں۔۔۔ مگر کیسے؟ جانیں چقندر کے بہترین فوائد!

سلاد کے ساتھ چقندر کھانے سے منہ کا ذائقہ بھی اچھا ہو جاتا ہے اور مزہ بھی آتا ہے کیونکہ چقندر میں کاربوہائیڈریٹس، پروٹین، آئرن، شکر، فائبر، سوڈیم، زنک، پوٹاشیم، میگنیشیم، وٹامن کے وٹامن بی اور موجود ہوتا ہے جس کی وجہ سے یہ ہماری صحت کے لئے بہت اہمیت کا حامل ہے۔
یہ بات ہم سب ہی جانتے ہیں کہ چقندر کھانے سے خون بڑھتا ہے اور رنگ صاف ہوتا ہے۔ مگر خون میں موجود ایسے زہریلے مادے جو خون کی نالیوں میں رکاوٹ اور آکسیجن کی کمی کی وجہ بنتے ہیں ان کو بھی جسم سے باہر نکالنے میں چقندر آپ کی مدد کرتا ہے۔

لیکن ایسا کیوں ہوتا ہے؟

چقندر میں نائٹریٹ پایا جاتا ہے جو نہ صرف ہماری توانائی بڑھاتا ہے بلکہ خون پیدا کرنے اور نظامِ انہضام کو بہتر بنانے میں آپ کی مدد کرتا ہے۔

چقندر کیسے استعمال کریں؟

چقندر استعمال کرنے کے لئے آپ کوئی بھی طریقہ اپنا سکتے ہیں چاہیں تو سلاد کے طور پر کھائیں ، یا جوس بنا کر پیئیں، مگر سب سے زیادہ مفید طریقہ جو ماہرینِ غذائیت بتاتے ہیں وہ یہ ہے کہ ایک کپ پانی کو اچھی طرح ابال لیں پھر اس میں چندر کا ایک انچ کا ٹکڑا ڈال کر 4 منٹ تک پکائیں۔ اس سے خون بھی صاف ہوجائے گا اور جلد کے مسائل بھی حل ہو جائیں گے۔

Chukandar Ke Fawaid

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Chukandar Ke Fawaid and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Chukandar Ke Fawaid to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Humaira  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   9778 Views   |   24 Jan 2023
About the Author:

Humaira is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Humaira is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 19 April 2024)

چقندر استعمال کر کے آپ اپنے خون میں موجود زہریلے مواد باہر نکال سکتے ہیں۔۔۔ مگر کیسے؟ جانیں چقندر کے بہترین فوائد!

چقندر استعمال کر کے آپ اپنے خون میں موجود زہریلے مواد باہر نکال سکتے ہیں۔۔۔ مگر کیسے؟ جانیں چقندر کے بہترین فوائد! ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ چقندر استعمال کر کے آپ اپنے خون میں موجود زہریلے مواد باہر نکال سکتے ہیں۔۔۔ مگر کیسے؟ جانیں چقندر کے بہترین فوائد! سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔