کھانے کو روٹی نہیں تھی، آج بیٹی نے 2 کروڑ کا بنگلہ بنا دیا ۔۔ گاؤں کی لڑکی الیزا سحر نے اپنے والدین کو کیسے غربت سے نکال کر بڑے گھر میں پہنچا دیا؟ ان کی کہانی

اس معاشرے میں بیٹے ہی نہیں بلکہ بیٹیاں بھی ماں باپ کا بڑا سہارا ہیں۔ جی ہاں بالکل آپ نے صحیح پڑھا ہے آج ہم ایک ایسی بیٹی کی بات کرنے جا رہے ہیں جس نے والدین کو غربت سے نکال کر کروڑوں کے محل میں لے آئی ہے، آئیے ان کے بارے میں جانتے ہیں۔

یہ معصوم و خوبصورت لڑکی کوئی غیر ملکی نہیں بلکہ ایک پاکستانی ہے جس کا تعلق گاؤں سے ہیں اور اس کا نام ہے الیزا سحر۔ انہیں تقریباََ ہر کوئی ہی جانتا ہے کیونکہ یہ فیس بک اور یوٹیوب پر مختلف طرح کی ویڈیوز بناتی ہیں ۔ ان پر ایک وقت ایسا تھا کہ بھائی کے پاس گھر میں صرف موبائل تھا مگر اس کی حالت بھی کچھ زیادہ اچھی نہ تھی۔

مگر انہیں دوستوں نے یہ ویڈیوز بنانے کا مشورہ دیا کہ تم یوٹیوب پر کام کیوں نہیں کرتی جبکہ اس سے پہلے میں نے یوٹیوب تک کا نام ہی نہیں سنا تھا اور جب یہ کام شروع کیا تو لوگوں نے مجھے بہت برا کہا جس پر پریشان ہو جاتی تھی پر والدین نے سہارا دیا۔ اور آج یہ اس مقام پر پہنچ چکی ہیں کہ والدین کو 2 کروڑ کا گھر بنا کر دیا ہے۔

آگے بڑھنے سے پہلے آپکو بتاتے چلیں کہ یہ گاؤں کے کلچر کو پروموٹ کرتی ہیں یعنی کہ کبھی جانوروں کاخیال رکھتے ہوئے نظر آتی ہیں تو کبھی کھیتوں میں فصلوں کو پانی دیتے ہوئی دیکھائی دیتی ہیں۔

اور تو اور اب یہ موٹر سائیکل بھی چلانے لگیں ہیں۔ ان کے والد چوہدری محمد سعید اور والدہ دونوں کا ہی یہ کہنا ہے کہ جس طرح بیٹوں کو ہم سپورٹ کرتے ہیں اسی طرح بیٹیوں کو بھی حوصلہ دیتے ہیں تاکہ وہ زندگی میں آگے بڑھ سکیں ۔

اس کےعلاوہ والد ہ کا یہ بھی کہنا تھا کہ اس نے ہماری خاطر پارلر میں بھی کام کیا اور لوگوں کو ان کے گھر کی مختلف تقریبوں میں جا کر مہندی بھی لگاتی تھیں۔

Beti Ne 2 Caror Ka Ghar Bana Dia

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Beti Ne 2 Caror Ka Ghar Bana Dia and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Beti Ne 2 Caror Ka Ghar Bana Dia to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Humaira  |   In News  |   1 Comments   |   6956 Views   |   20 Jan 2023
About the Author:

Humaira is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Humaira is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 27 May 2024)

  • ,

کھانے کو روٹی نہیں تھی، آج بیٹی نے 2 کروڑ کا بنگلہ بنا دیا ۔۔ گاؤں کی لڑکی الیزا سحر نے اپنے والدین کو کیسے غربت سے نکال کر بڑے گھر میں پہنچا دیا؟ ان کی کہانی

کھانے کو روٹی نہیں تھی، آج بیٹی نے 2 کروڑ کا بنگلہ بنا دیا ۔۔ گاؤں کی لڑکی الیزا سحر نے اپنے والدین کو کیسے غربت سے نکال کر بڑے گھر میں پہنچا دیا؟ ان کی کہانی ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ کھانے کو روٹی نہیں تھی، آج بیٹی نے 2 کروڑ کا بنگلہ بنا دیا ۔۔ گاؤں کی لڑکی الیزا سحر نے اپنے والدین کو کیسے غربت سے نکال کر بڑے گھر میں پہنچا دیا؟ ان کی کہانی سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔