اچانک نظر کی تکلیف اور جلد میں خشکی۔۔ جسم میں وٹامن ای کی کمی کی 7 علامات! جانیں اس وٹامن کی کمی کو پورا کرنے والی چند غذائیں

وٹامن ایک ایک خاص اینٹی آکسیڈینٹ ہے جو مختلف جسمانی افعال کو برقرار رکھنے میں کردار ادا کرتا ہے۔ اگرچہ وٹامن ای ہمارے کھانے پینے کی قدرتی چیزوں میں عام پایا جاتا ہے لیکن اکثر لوگوں میں اس کی کمی بھی ہوجاتی ہے جو مختلف علامات سے سامنے آجاتی ہے۔ اس آرٹیکل میں آپ کو وٹامن ای کی کمی سے ہونے والی علامات اور کمی کو دور کرنے والی غذاؤں کے بارے میں بتایا جائے گا۔

خشک یا کھردری جلد

وٹامن ای موئسچرائزر کے طور پر کام کر کے جلد کی صحت کو برقرار رکھنے میں مدد کرتا ہے اور جلد کو آکسیڈیٹیو تناؤ سے بچاتا ہے۔ اس کی کمی خشک، کھردری، یا جلن والی جلد کا باعث بن سکتی ہے۔

پٹھوں کی کمزوری

وٹامن ای پٹھوں کی صحت برقرار رکھنے میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔ کمی کے نتیجے میں پٹھوں کی کمزوری یا جسمانی سرگرمیاں انجام دینے میں دشواری ہو سکتی ہے۔

بینائی کے مسائل

وٹامن ای خاص طور پر آنکھوں کی صحت اور بینائی کے لئے ضروری ہے۔ اگر آپ کو بینائی کے مسائل کا سامنا ہے تو بہت ممکن ہے کہ آپ کا جسم وٹامن ای کی کمی سے دوچار ہو۔

زخموں کا دیر سے بھرنا

وٹامن ای کی اینٹی آکسیڈینٹ خصوصیات خلیات کی مرمت اور زخم کو بھرنے میں مدد کرتی ہیں۔ کمی کی وجہ سے زخموں یا چوٹوں کو ٹھیک ہونے میں سستی ہوسکتی ہے۔

بالوں کا گرنا

اگرچہ بہت سے عوامل بالوں کی صحت میں اہم کردار ادا کرتے ہیں لیکن خون کی گردش کو بہتر بنانے اور آکسیڈیٹیو تناؤ کو کم کرنے میں وٹامن ای کا کردار بالوں کی نشوونما میں اہم ہے۔ وٹامن ای کی کمی سے بالوں کا گرنا ممکنہ طور پر بڑھ سکتا ہے۔

بار بار انفیکشن

وٹامن ای صحت مند مدافعتی نظام کو فروغ دیتا ہے۔ اس کی کمی انفیکشن کے لیے حساسیت میں اضافے کا باعث بن سکتی ہے۔

اعصابی نقصان

وٹامن ای اعصابی افعال اور تحفظ کے لیے اہم ہے۔ اس کی کمی اعصاب سے جڑے مسائل کی وجہ بن سکتی ہے، جیسے کہ اعضاء کا بے حس ہوجانا وغیرہ۔

وٹامن ای کے حصول کی قدرتی غذائیں

وٹامن ای سے بھرپور غذاؤں میں گری دار میوے جیسے بادام اور ہیزلنٹس، بیج جیسے سورج مکھی اور کدو کے بیج، سبزیوں کے تیل بشمول گندم کے جراثیم اور سورج مکھی کے تیل، پتوں والی سبزیاں جیسے پالک اور سوئس چارڈ، کیوی جیسے پھل شامل ہیں۔ اس کے علاوہ آم، اناج، سمندری غذا جیسے سالمن اور ٹراؤٹ، سارا اناج بشمول براؤن چاول اور گندم، مکھن، اور انڈے آپ کی خوراک میں وٹامن ای کی مقدار کو بڑھانے اور آپ کی مجموعی صحت کو سہارا دینے میں مددگار ثابت ہوسکتے ہیں۔ اس کے علاوہ وٹامن ای کے کیپسول بھی ڈاکٹر کی ہدایت کے مطابق استعمال کیے جاسکتے ہیں۔

7 Signs Of Vitamin E Deficiency And Foods High In Vitamin E

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like 7 Signs Of Vitamin E Deficiency And Foods High In Vitamin E and other health issues. Get detailed insights and practical tips for 7 Signs Of Vitamin E Deficiency And Foods High In Vitamin E to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1946 Views   |   15 Aug 2023
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 13 July 2024)

اچانک نظر کی تکلیف اور جلد میں خشکی۔۔ جسم میں وٹامن ای کی کمی کی 7 علامات! جانیں اس وٹامن کی کمی کو پورا کرنے والی چند غذائیں

اچانک نظر کی تکلیف اور جلد میں خشکی۔۔ جسم میں وٹامن ای کی کمی کی 7 علامات! جانیں اس وٹامن کی کمی کو پورا کرنے والی چند غذائیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ اچانک نظر کی تکلیف اور جلد میں خشکی۔۔ جسم میں وٹامن ای کی کمی کی 7 علامات! جانیں اس وٹامن کی کمی کو پورا کرنے والی چند غذائیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔