اچھا بھلا دفتر گیا تھا وہیں دل کا دورہ پڑ گیا.. جوان لوگوں میں دل کے امراض کیوں بڑھ گئے ہیں؟ وجہ جو بہت عام ہے

آپ نے اکثر ہی سنا ہوگا وہ "ارے وہ بیچارہ تو دفتر گیا تھا وہیں دل کا دورہ پڑ گیا"

یا پھر اسی سے ملتے جلتے جملے جس میں کسی جوان شخص کو دل کی بیماریوں کا شکار سن کر یقین کرنا بھی مشکل ہوجاتا ہے کہ آخر اس عمر میں اتنی سنگین بیماری لاحق ہوئی بھی تو کیسے۔ البتہ جدید تحقیق میں اس حوالے سے کچھ وجوہات بیان کی گئی ہیں۔ آئیے جانتے ہیں کہ وہ کیا ہیں؟

ہر وقت بیٹھے رہنے کی عادت

طبی ماہرین کے مطابق طرزِ زندگی،جینیات اور ماحولیاتی اثرات کی وجہ سے نوجوانوں میں دل کی بیماریوں میں اضافہ دیکھا گیا ہے۔ اس حوالے سے ایسٹرن فن لینڈ یونیورسٹی کی تحقیق میں یہ انکشاف سامنے آیا کہ بچپن یا جوانی میں زیادہ وقت بیٹھ کر گزارنے سے دل کا حجم بڑھ جاتا ہے۔ دل کا حجم بڑھنے کے باعث دل کو اپنے فرائض انجام دینے کے لیے زیادہ محنت کرنا پڑتی ہے جس سے اس پر تناؤ بڑھتا ہے اور نتیجہ دل کے دورے کی صورت بھی سامنے آسکتا ہے۔

ناقص خوراک

غیر صحت بخش غذائی عادات، جیسے پروسیسڈ فوڈز، سیر شدہ چکنائی، شکر اور سوڈیم کا زیادہ استعمال موٹاپے، ہائی بلڈ پریشر، ہائی کولیسٹرول کی سطح، اور ٹائپ 2 ذیابیطس کا باعث بن سکتا ہے- یہ سب دل کے لیے خطرہ ہیں۔

موٹاپا

موٹاپے کا بڑھتا ہوا رجحان خاص طور پر نوجوانوں میں، دل کی بیماری کے لیے ایک اہم خطرہ ہے۔ جسم کی زیادہ چربی ہائی بلڈ پریشر اور ذیابیطس جیسی بیماریوں کا باعث بن سکتی ہے، جس سے دل کے دورے کا خطرہ بڑھ جاتا ہے۔

تمباکو نوشی

تمباکو کا استعمال، بشمول واپنگ، دل کی بیماری کے لیے سازگار ماحول فراہم کرتی ہے۔ تمباکو نوشی خون کی شریانوں کو نقصان پہنچاتی ہے، بلڈ پریشر کو بڑھاتی ہے، اور شریانوں میں رکاوٹ پیدا کرتی ہے۔

تناؤ

دائمی تناؤ، اضطراب، اور خراب دماغی صحت زیادہ کھانے، تمباکو نوشی، اور بہت زیادہ شراب نوشی جیسے غیر صحت بخش طرز عمل کا باعث بن سکتی ہے، یہ سب دل کی صحت کے لیے نقصان دہ ہیں۔

ادویات کا غلط استعمال

ڈاکٹر سے مشورہ کیے بغیر دوائیں کھانے کی عادت قلب کو نقصان پہنچا سکتی ہے

جینیاتی عوامل

کچھ افراد میں دل کی بیماری کی وجہ جینیاتی بھی ہوسکتی ہے۔ دل کی بیماری کی خاندانی تاریخ خاندان کے کم عمر افراد کے لیے خطرہ بڑھا سکتی ہے۔ البتہ صحت مند طرز زندگی اپنا کر اس خطرے کو کم کیا جاسکتا ہے

ماحولیاتی عوامل

ماحول میں فضائی آلودگی اور دھواں، دل کی بیماری کے خطرے کو بڑھا سکتا ہے

نیند کی کمی

نیند کی کمی اور نیند کے دیگر امراض خراب معیار کی نیند کا باعث بن سکتے ہیں اور دل کی بیماری کو دعوت دے سکتے ہیں۔

ہائی بلڈ پریشر

نوجوانوں کی بڑھتی ہوئی تعداد میں ہائی بلڈ پریشر کی تشخیص ہو رہی ہے، جسے اگر بروقت قابو نہ کیا جائے تو دل کی بیماری اور فالج کا سبب بن سکتا ہے۔

نوجوانوں میں ذیابیطس ٹائپ ٹو

ذیابیطس کی بڑھتی ہوئی شرح دل کی بیماری کے خطرے کو نمایاں طور پر بڑھا رہی ہے، کیونکہ ذیابیطس کا تعلق انسولین کے خلاف مزاحمت اور بلڈ شوگر کی سطح میں اضافے سے ہے۔

صحت کے بارے میں شعور کا فقدان

دل کی صحت اور بیماری سے احتیاطی تدابیر کے بارے میں آگاہی اور تعلیم کی کمی غیر صحت مندانہ رویوں کو فروغ دیتی ہے جس سے بیماریوں کا خطرہ بڑھتا ہے

تاخیر سے طبی نگہداشت

نوجوان بالغ افراد دل کی بیماری کی علامات کے لیے طبی توجہ حاصل کرنے میں تاخیر کر سکتے ہیں، یہ فرض کر کے کہ وہ متاثر ہونے کے لیے بہت کم عمر ہیں یا اپنی علامات کو دیگر وجوہات سے منسوب کر سکتے ہیں۔

Reasons Of Increasing Heart Diseases In Young Adults

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Reasons Of Increasing Heart Diseases In Young Adults and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Reasons Of Increasing Heart Diseases In Young Adults to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1097 Views   |   01 Sep 2023
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 15 April 2024)

اچھا بھلا دفتر گیا تھا وہیں دل کا دورہ پڑ گیا.. جوان لوگوں میں دل کے امراض کیوں بڑھ گئے ہیں؟ وجہ جو بہت عام ہے

اچھا بھلا دفتر گیا تھا وہیں دل کا دورہ پڑ گیا.. جوان لوگوں میں دل کے امراض کیوں بڑھ گئے ہیں؟ وجہ جو بہت عام ہے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ اچھا بھلا دفتر گیا تھا وہیں دل کا دورہ پڑ گیا.. جوان لوگوں میں دل کے امراض کیوں بڑھ گئے ہیں؟ وجہ جو بہت عام ہے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔