Zeera Se Wazan Kam Karne Ka Tarika

Zeera Se Wazan Kam Karne Ka Tarika
Posted By:Shakir 5786 Views
0 Comments Aug 14, 2022


بڑھتے ہوئے وزن سے پریشان افراد کے لیے اچھی خبر۔۔ اب ایک چمچ زیرے کے استعمال سے اپنا وزن کم کریں اور نظر آئیں اسمارٹ ۔۔۔ مگر کیسے؟

وزن میں کمی لانے کے لئے انسان کئی جتن کرتے ہیں۔ کوئی صبح صبح ورزش کرتا ہے کوئی ڈائٹ پلان تیار کرکے اس پر عمل درآمد کرتا ہے۔
ویسے تو وزن میں کمی لانے کے لیے ورزش ایک کارآمد آپشن ہے مگر مصروف زندگی میں روزانہ کی بنیاد پر 1 سے ڈیڑھ گھنٹہ نکالنا آسان اور ممکن بات نہیں ہے۔
لیکن اب وزن گھٹانے کے لئے اتنی محنت نہیں کرنی پڑے گی کیونکہ کھانوں میں استعمال ہونے والی ایک عام سی چیز آپ کے وزن کو بڑھنے سے روک سکتی ہے۔
طبی ماہرین نے زیرے کو موٹاپے سے نجات کے لئے معاون قرار دیا ہے۔ ماہرین کے مطابق اگر صرف ایک کھانے کا چمچہ روزانہ کی بنیاد پر زیرہ پاؤڈر خوراک میں شامل کرلیا جائے تو دوسرے طریقوں کی نسبت وزن تین گنا تیزی سے کم ہوتا ہے۔
غذائی ماہرین کے مطابق زیرے میں” فائٹو اسٹیرول “ نامی کیمیائی مادّہ موجود ہوتا ہے جو کہ انسانی جسم میں برے کولیسٹرول کو جمع ہونے سے روکنے میں اہم کردار کرتا ہے اور ساتھ ہی چربی بھی جمنے نہیں دیتا۔

٭ زیرے کے فوائد

زیرہ ایک صحت بخش جز سمجھا جاتا ہے۔ زیرہ حراروں کو جلانے میں مدد فراہم کرتا ہے، اس کے علاوہ کولسٹرول کو کم کرتا ہے، دل کے دورے کے خطرات کو کم کرنا، یادداشت بہتر بنانا، قوت مدافعت کو بڑھانا، اور ہاضمے کے عمل کو بہتر بنانا بھی شامل ہے۔

٭ وزن گھٹانے کے لئے زیرے کا استعمال

1- موٹے افراد کو روزانہ 5 گرام زیرہ پاؤڈر اپنی غزا میں شامل کر لینا چاہیے، اور اس کو مختلف طریقوں سے اپنی خوراک میں استعمال کیا جا سکتا ہے جیسے کے سالن میں ڈال کر یانیم گرم پانی میں ڈال کر بھی۔
2- نہار منہ 3 گرام زیرہ پاؤڈر نیم گرم پانی میں چند قطرے شہد کے ساتھ ملا کر پینے سے پیٹ کی چربی تیزی سے پگھلتی ہے۔
3- دہی کے استعمال سے بھوک کم لگتی ہے اور اس کے استعمال سے جسم میں چربی بننے کی رفتار بھی کم ہو جاتی، دہی کے ساتھ ایک چمچہ پسا ہوا زیرہ شامل کر کے روزانہ کھایا جائے تو اس سے نہ صرف وزن میں تیزی سے کمی ہوگی بلکہ بڑھے ہوئے پیٹ سے بھی چھٹکارا مل جائے گا۔

In Gharelo Tips and Totkay section you can check Zeera Se Wazan Kam Karne Ka Tarika in most easiest way. Find Zeera Se Wazan Kam Karne Ka Tarika in urdu totkay only at kfoods. At this page you can find Zeera Se Wazan Kam Karne Ka Tarika totka in details also check the relevant totkay in Urdu of Zeera Se Wazan Kam Karne Ka Tarika.

Relevant Totkay

Reviews

Comments