Wazan Kam Karne Ka Tarika

Wazan Kam Karne Ka Tarika
Posted By:Nimra 12681 Views
0 Comments Jul 27, 2021


سونف سے کریں وزن میں حیرت انگیز کمی ڈاکٹر خرم کے بتائے ہوئے نسخے سے جو کرے کچھ ہی دنوں میں کئی کلو وزن کم وہ بھی بنا کسی سائیڈ ایفیکٹ

ڈاکٹر خرم آپ کے لئے لائے ہیں گرمی میں ٹھنڈک حاصل کرنے اور وزن کو تیزی سے کم کرنے کا آسان نسخہ جو استعمال کر کے آپ کر سکتے ہیں اپنے وزن میں حیرت انگیز کمی اور اس کے استعمال سے آپ کو کوئی سائیڈ ایفیکٹ بھی نہیں ہوگا تو چلیں پھر جان لیتے ہیں سستا اور آسان نسخہ۔

وزن سے وزن کم کرنے کا طریقہ

وزن کم کرنے کے لئے سونف کے پانی سے بہتر کچھ نہیں ہے اس کے لئے ایک سے ڈیڑ لیٹر پانی میں ایک سے ڈیڑھ چمچہ سونف کرش کر کے ڈالیں اس میں 4 سے 5 پودینے کی پتیاں شامل کریں، اس کو میٹھا کرنا چاہیں تو اس میں ایک چائے کا چمچ شہد ڈالیں، اب اس میں ایک چٹکی کلونجی ڈالیں، ایک چٹکی اجوائن ڈالیں، اور ایک چمچ وٹامن سی کا کوئی بھی اچھا سیرپ شامل کر دیں اب اس کو روزانہ پوری ایک سے ڈیڑھ لیٹر کی بوتل پانی پیئیں۔
اس سے آپ کی کیلوریز تیزی سے کم ہوں گی پسینہ کم آئے گا آپ کے جسم کو ٹھنڈک ملے گی، سینے کی تیزابیت دور ہوگی، نظامِ ہاضمہ کم ہوگا اور آپ کے جسم کی اضافی چربی تیزی سے ختم ہو گی۔

In Dr Khurram Tips section you can check Wazan Kam Karne Ka Tarika in most easiest way. Find Wazan Kam Karne Ka Tarika in urdu totkay only at kfoods. At this page you can find Wazan Kam Karne Ka Tarika totka in details also check the relevant totkay in Urdu of Wazan Kam Karne Ka Tarika.

Relevant Totkay

Reviews

Comments