Leukorreah Ka Asan Gharelu Ilaj

Leukorreah Ka Asan Gharelu Ilaj
Posted By:Owais 4873 Views
0 Comments May 10, 2022


لیکوریا ہڈیوں کی دیمک ہے اِسے نظر انداز نہ کریں ۔۔ جانیئے ڈاکٹر عیسیٰ نے بتایا اس بیماری کو دور کرنے کا آسان گھریلو طریقہ

لیکوریا کی تکلیف وہ تکلیف ہے جو آج کل خواتین اور بچیوں میں عام ہے ۔ یہ وہ بیماری ہے جو کہ ہڈیوں کو دیمک کی طرح کھا جاتی ہے اور اندر سے جسمانی طور پر کھوکھلا کر دیتی ہے۔یہ وہ تکلیف ہے جو چھوٹی بچیوں سے لے کر بڑی عمر کی خواتین تک کسی کو بھی ہو سکتی ہے۔ چھوٹی بچیاں بتاتے ہوئے گھبراتی بھی ہیں۔اس وجہ سے اس سے ہونے والی کمزوری ان کو اندرونی اور بیرونی دونوں طرح کمزور کر دیتی ہے،اس کے علاوہ اس سے بچیاں چڑچڑی بھی ہو جاتی ہیں اور کمزوری کی وجہ سے مختلف ایکٹیوٹیز میں بھی حصہ نہیں لیتیں۔ ڈل ہوجاتی ہیں،لوگوں میں اٹھنے بیٹھنے سے گھبرانے لگتی ہیں۔ یہاں ہم آپ کوڈاکٹر عیسیٰ کا بتایا ہوا نسخہ یہاں بیان کر رہے ہیں جو کہ لیکوریا کے لیے اکسیر ہے۔
گوند کیکر 25 گرام
گوند کتیرہ 25 گرام
گوند موچرس 25 گرام
سنگھاڑا(سوکھا ہوا) 50 گرام
گل انار(سوکھے ہوئے) 50 گرام
موسلی سفید 50 گرام
لاجونتی 50 گرام
مصری حسب ذائقہ
ان سب چیزوں کو ملا کر پاؤڈر بنا لیں اگر بچی کی عمر 12 سے 14 سال ہے تو دن میں دو دفعہ صبح شام چوتھائی چائے کا چمچ دیں، اس سے بڑی بچیوں کو یا خواتیں بھی اس کا آدھا چائے کا چمچ لیں ۔اس سے یہ تکلیف ایک ہفتے سے لے کر ایک مہینے کے اندر انشاءاللہ بالکل ٹھیک ہو جائے گی،اور اس سے انرجی لیول بڑھ جائے گا ۔یہ دوا پانی کے ساتھ استعمال کریں۔

In Dr Essa Tips section you can check Leukorreah Ka Asan Gharelu Ilaj in most easiest way. Find Leukorreah Ka Asan Gharelu Ilaj in urdu totkay only at kfoods. At this page you can find Leukorreah Ka Asan Gharelu Ilaj totka in details also check the relevant totkay in Urdu of Leukorreah Ka Asan Gharelu Ilaj.

Relevant Totkay

Reviews

Comments