ایک پارٹی پیسے دیتی ہے تو دوسری ۔۔ یاسر شامی نے غیر ملکی خواتین اور پاکستانی مردوں کے درمیان شادیوں کی حقیقت بتا دی

یاسر شامی ایک شاندار پاکستانی میزبان ہیں جنہوں نے یوٹیوب پوڈ کاسٹ اور رپورٹنگ کے ذریعے شہرت حاصل کی۔ یاسر شامی کے منفرد کامیڈی انداز کو سوشل میڈیا صارفین نے سراہا اور وہ راتوں رات اسٹار بن گئے۔ یاسر شامی غیر ملکیوں سے شادی کرنے والے پاکستانیوں کے انٹرویوز کی کوریج کے لیے بھی مشہور ہیں۔ انہوں نے کئی غیر ملکیوں کے انٹرویوز لیے ہیں جنہوں نے پاکستانیوں سے شادی کی ہے جس میں ایک 83 سالہ خاتون بھی شامل ہے۔ یاسر شامی ڈیلی پاکستان نامی چینل میں بطور رپورٹر کام کر رہے ہیں۔

حال ہی میں یاسر شامی پبلک ٹی وی کے شو 'پبلک ڈیمانڈ' میں نظر آئے جس کی میزبانی محسن عباس حیدر کر رہے تھے۔ شو میں انہوں نے پاکستانیوں اور غیر ملکیوں کے درمیان ہونے والی شادیوں کی حقیقت کا انکشاف کیا۔

انہوں نے کہا کہ، انہیں ان غیر ملکیوں کے بارے میں تمام معلومات اپنے ان دوستوں سے ملتی ہیں جو امیگریشن میں ہیں۔ ان کا کہنا ہے کہ ایسے انٹرویوز مفت نہیں ہوتے کیونکہ چینل جوڑوں کو پیسے دیتا ہے۔

ان شادیوں کے پیچھے کی حقیقت کے بارے میں بات کرتے ہوئے یاسر شامی نے کہا کہ، مجھے ایسے انٹرویوز بہت اچھے لگتے ہیں (مزاحیہ انداز میں)، میں نے پولینڈ سے حافظ آباد آنے والی 83 سالہ خاتون کا انٹرویو کیا، جس نے ایک 25 سال کے لڑکے سے شادی کر لی۔ پہلے میں نے سوچا کہ وہ جھوٹ بول رہے ہیں لیکن پھر میں نے خاتون کا پاسپورٹ چیک کیا تو اس کی عمر واقعی 83 سال تھی۔

یاسر کہتے ہیں کہ، درحقیقت وہ جو بھی کرتے ہیں وہ سب ایک کاروبار ہے، وہ ایک دوسرے سے معاملات طے کرتے ہیں مثلاً لڑکے انہیں پیسے دیتے ہیں اور غیر ملکی خواتین انہیں قومیت دیتی ہیں یا دستاویزات میں ان کی مدد کرتی ہیں۔ یہ سب دونوں فریقین کی رضامندی سے ہوتا ہے، یہ ایک کاروبار ہے۔

یاسر شامی کا مزید کہنا تھا کہ، میں اعلیٰ حکام سے کہنا چاہتا ہوں کہ اس پر سخت چیک اینڈ بیلنس رکھیں کیونکہ یہ بہت ضروری ہے۔

Yasir Shami Reveals Reality Of Marriages Between Foreigners Pakistani

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Yasir Shami Reveals Reality Of Marriages Between Foreigners Pakistani and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Yasir Shami Reveals Reality Of Marriages Between Foreigners Pakistani to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa Noor  |   In News  |   0 Comments   |   2581 Views   |   14 Aug 2023
About the Author:

Salwa Noor is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa Noor is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 23 July 2024)

ایک پارٹی پیسے دیتی ہے تو دوسری ۔۔ یاسر شامی نے غیر ملکی خواتین اور پاکستانی مردوں کے درمیان شادیوں کی حقیقت بتا دی

ایک پارٹی پیسے دیتی ہے تو دوسری ۔۔ یاسر شامی نے غیر ملکی خواتین اور پاکستانی مردوں کے درمیان شادیوں کی حقیقت بتا دی ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ ایک پارٹی پیسے دیتی ہے تو دوسری ۔۔ یاسر شامی نے غیر ملکی خواتین اور پاکستانی مردوں کے درمیان شادیوں کی حقیقت بتا دی سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔