آج میں اپنی والدہ کے ساتھ جہاز اُڑاؤں گا ۔۔ ماں اور بیٹے کی یہ پائلٹ جوڑی کیسے بنی؟ دلچسپ واقعہ آپ کو حیران کردے گا

سوشل میڈیا پر آج کل ہر چھوٹی سے چھوٹی اور بڑی سے بڑی خبر ہونے میں دیر نہیں لگتی۔ کوئی بھی دلچسپ واقعہ پیش آتا ہے تو وہ سوشل میڈیا کی زینت بن جاتا ہے۔ ایک ایسے ہی خوبصورت واقعے کے بارے میں آج آپ کو بتائیں گے جن کی کہانی ماں بیٹے کے گرد گھومتی ہے۔
بلاشبہ وہ بیٹے دنیا میں بہت ترقی حاصل کرتے ہیں جو اپنی ماں کو ترجیح دیتے ہیں۔ اور جب ماں بیٹے ایک ہی شعبے سے وابستہ ہوں تو زندگی اور بھی کامیاب ہوجاتی ہے جیسا کہ نیچے دی گئی کہانی میں بتایا گیا۔
ایک نوجوان جس کی والدہ بھارتی ائیرلائن میں بطور پائلٹ کام کرتی ہیں اور ساتھ ہی اسی ائیر لائن میں ان کا بیٹا بھی بطور پائلٹ اپنے فرائض انجام دے رہا ہے۔
سوشل میڈیا پر پائلٹ ماں اور بیٹےکی ایک دل کو چھولینے والی ویڈیو وائرل ہوئی جس نے سب کے دل چھو لیئے۔

ماؤں کے دن کے موقع پر خاتون پائلٹ کے بیٹے 24 سالہ بیٹے نے فلائٹ مائیکروفون پر اعلان کیا کہ اس نے اپنی زندگی کے 24 سال اپنی والدہ کے ساتھ بطور مسافر سفر کیے ہیں لیکن اب مدرز ڈے کے موقع پر وہ اپنی والدہ کے ساتھ بطور پائلٹ فلائٹ آپریٹ کریں گے۔ پائلٹ بیٹے نے اس سرپرائز کو اپنی ماں کے لیے 'خراج عقیدت' کہا۔

ویڈیو کی شروعات پائلٹ کے ہاتھ میں ایک گلدستہ لیے ہوائی جہاز کے دروازے سے داخل ہونے سے ہوتی ہے۔ اس کے فوراً بعد، وہ اپنی کو پائلٹ سے ملتے ہیں، جو ان کی ماں ہوتی ہے، اور اسے اپنے گلے سے لگاتی ہے۔

یہ ویڈیو ایک ٹوئٹر صارف انوج دھر نے اپ لوڈ کی تھی جس کے کیپشن میں لکھا تھا کہ”یہ ایک دل چھو لینے والی ویڈیو ہے۔ ماں اور بیٹا ایک ساتھ پائلٹ اور کوپائلٹ کے طور پر جہاز اُڑاتے ہیں۔

پائلٹ بیٹے کا کہنا ہوتا ہے کہ ”خواتین و حضرات، یہ آپ کے پہلے افسر امان ٹھاکر ہیں۔ براہ کرم میں تھوڑی دیر کے لیے آپ کی توجہ چاہوں گا؟ جیسا کہ ہم سب جانتے ہیں ماؤں کا دن بہت خاص دن ہوتا ہے۔ مجھے یقین ہے کہ آپ اپنی ماں کے لیے اپنا سارا پیار اور احترام ضرور پیش کر رہے ہوں گے۔ میں مدرز ڈے پر اپنی ماں کو ایک چھوٹا سا خراج عقیدت پیش کرنا چاہوں گا۔ میری زندگی کے 24 سال ہو چکے ہیں کہ میں اپنی ماں کے ساتھ مختلف ایئر لائنز اور انڈیگو میں مختلف پروازوں میں بطور مسافر پرواز کرتا رہا ہوں۔ لیکن آج کا دن میرے لیے بہت خاص ہے کیونکہ میں ان کے ساتھ اس فلائٹ کو کو پائلٹ کروں گا۔ امان ٹھاکر نے اپنے خطاب میں کہا کہ آپ نے میرے لیے جو کچھ کیا اس کے لیے آپ کا شکریہ اور میرے لیے موجود ہونے کے لیے آپ کا بہت شکریہ۔
مذکورہ ویڈیو کو اب تک 6,000 سے زیادہ لائیکس مل چکے ہیں۔

Walda Ke Sath Jahaz Uraunga

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Walda Ke Sath Jahaz Uraunga and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Walda Ke Sath Jahaz Uraunga to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Zain  |   In News  |   0 Comments   |   1773 Views   |   10 Sep 2022
About the Author:

Zain is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Zain is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 19 May 2024)

آج میں اپنی والدہ کے ساتھ جہاز اُڑاؤں گا ۔۔ ماں اور بیٹے کی یہ پائلٹ جوڑی کیسے بنی؟ دلچسپ واقعہ آپ کو حیران کردے گا

آج میں اپنی والدہ کے ساتھ جہاز اُڑاؤں گا ۔۔ ماں اور بیٹے کی یہ پائلٹ جوڑی کیسے بنی؟ دلچسپ واقعہ آپ کو حیران کردے گا ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ آج میں اپنی والدہ کے ساتھ جہاز اُڑاؤں گا ۔۔ ماں اور بیٹے کی یہ پائلٹ جوڑی کیسے بنی؟ دلچسپ واقعہ آپ کو حیران کردے گا سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔