رنگ بھی نہیں کروایا اور دیواریں بھی ٹھیک ہوگئیں.. جانیں امبر خان نے دیواروں سے فنگس اور سیلن ختم کرنے کے لئے کیا طریقہ اپنایا؟

"میرے گھر میں کافی سالوں سے سیلن تھی جس کی وجہ سے دیواریں خراب ہوگئی ہیں۔ ان پر رنگ کروانے کا کوئی فائدہ نہیں کیونکہ وہ جلدی اتر جاتا ہے"

یہ کہنا ہے مشہور میزبان امبر خان کا جو عید سے پہلے اپنے گھر کی صفائی ستھرائی اور مرمت میں مصروف ہیں۔ آئیے امبر کے نئے وی لاگ میں دیکھتے ہیں کہ انھوں نے گھر کی دیواروں سے سیلن کے دھبے ختم کرنے کے لئے کیا طریقہ اپنایا۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ امبر اپنے گھر کی دیواروں کے لئے مختلف ٹائلز اور پتھروں کے آرڈر دینے ایک دکان پر موجود ہیں۔ امبر کہتی ہیں چونکہ ان کے گھر کا اندرونی حصہ تھوڑا کم روشن ہے اس لئے وہ ہلکے رنگوں کا انتخاب کرتی ہیں۔ لاؤنج کی دیواروں میں انھوں نے سنہری پتھروں جبکہ باقی دیواروں کے لئے سفید رنگ کے ٹائلز کا انتخاب کیا جو دیواروں کہ سیلن کو بھی روکے گا اور گھر بھی کشادہ اور خوبصورت لگے گا۔

گھر کے فرنیچر کی صفائی

اس کے علاوہ وی لاگ میں امبر گھر میں لکڑی کا فرنیچر بھی صاف کرتی دکھائی دیتی ہیں۔ وہ کہتی ہیں کہ ہر 15 دن بعد وہ فرنیچر پر پالش والا اسپرے کر کے کپڑے سے پونچھتی ہیں جس سے ان کا فرنیچر صاف اور چمکدار بھی ہوجاتا ہے اور دیمک سے بھی محفوظ رہتا ہے۔

اس کے علاوہ گھر کی دیواروں میں سیلن ہوجائے تو اس کو کم کرنے کے لئے بھی کئی طریقے ہیں۔ بازار میں واٹر پروف کیمیکل ملتا ہے جو دیواروں پر لگانے سے فنگس اور سیلن ختم ہوجاتی ہے۔ دیوار محفوظ ہوجاتی ہے۔ یہ واٹر پروف کیمیکل پیکٹ دکان کے علاوہ آن لائن بھی ملتا ہے اور اس کا ایک پیکٹ 18 اسکوائر فٹ کی دیوار کے لئے کافی ہوتا ہے۔ پیکٹ کے اندر ہی پاؤڈر اور لیکیوئیڈ موجود ہوتا ہے جس کو ملا کر دیوار پر لگانے سے مطلوبہ نتائج سامنے آتے ہیں۔ مزید معلومات اس ویڈیو کے ذریعے بھی حاصل کی جاسکتی ہیں۔

اگر دیوار پر بہت زیادہ سیلن ہو تو ایک بار یہ چیک کر لیں کہ کہیں دیوار کے پیچھے کوئی نل تو نہیں ہے۔ نیچے دی گئی ویڈیو میں دکھایا گیا ہے کہ جب پائپ کی فٹنگ کرتے ہوئے سلوشن اچھی طرح نہیں لگایا جاتا تو پانی لیک ہو کر دیواروں میں سیلن پیدا کرتا ہے۔ اس کے بعد بھلے دیوار پر کتنا ہی پلستر کیا جائے وہ کچھ دن میں دوبارہ خراب ہوجاتی ہے۔ اس کے لئے ضروری ہے کہ پائپ کو دوبارہ کھول کر اچھی طرح سلوشن لگا لیا جائے تاکہ گھر کی دیواریں خراب نہ ہوں۔

Seelan Khatam Karne Ka Tarika

Discover a variety of Tips and Totkay articles on our page, including topics like Seelan Khatam Karne Ka Tarika and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Seelan Khatam Karne Ka Tarika to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By khush Bakht  |   In Tips and Totkay  |   0 Comments   |   11060 Views   |   17 Apr 2023

Disclaimer: All material on this website is provided for your information only and may not be construed as medical advice or instruction. No action or inaction should be taken based solely on the contents of this information; instead, readers should consult appropriate health professionals on any matter relating to their health and well-being. The data information and opinions expressed here are believed to be accurate, which is gathered from different sources but might have some errors. KFoods.com is not responsible for errors or omissions. Doctors and Hospital officials are not necessarily required to respond or go through this page.

About the Author:

khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 20 May 2024)

رنگ بھی نہیں کروایا اور دیواریں بھی ٹھیک ہوگئیں.. جانیں امبر خان نے دیواروں سے فنگس اور سیلن ختم کرنے کے لئے کیا طریقہ اپنایا؟

رنگ بھی نہیں کروایا اور دیواریں بھی ٹھیک ہوگئیں.. جانیں امبر خان نے دیواروں سے فنگس اور سیلن ختم کرنے کے لئے کیا طریقہ اپنایا؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ رنگ بھی نہیں کروایا اور دیواریں بھی ٹھیک ہوگئیں.. جانیں امبر خان نے دیواروں سے فنگس اور سیلن ختم کرنے کے لئے کیا طریقہ اپنایا؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔