شادی کی ہے کوئی غلط کام نہیں کیا۔۔ریحام خان نے تنقید کرنے والوں کو کرارا جواب دے دیا۔۔۔ آپ بھی دیکھیں

"شادی کی ہے کوئی غلط کام نہیں کیا۔ جو تنقید کرنے والے ہیں وہ ہمیشہ تنقید ہی کریں گے اس لئے نہ میں ان کی پرواہ کرتی ہوں نہ ہی کسی اور کو کرنی چاہیے۔"

یہ کہنا ہے مشہور صحافی ریحام خان کا جو حال ہی میں تیسری بار شادی کے بندھن میں بندھی ہیں۔ نجی چینل کو انٹرویو دیتے ہوئے ریحام خان نے اپنی شادی کے حوالے سے جو باتیں کی وہ ہم اپنے قارئین کی دلچسپی کے لئے یہاں شیئر کررہے ہیں

شوہر کا تعلق اردو اسپیکنگ فیملی سے ہے

شادی کے حوالے سے ریحام نے مزید بتایا کہ ان کے شوہر بلال مرزا کا تعلق اردو اسپیکنگ فیملی سے ہے وہ کراچی سے تعلق رکھتے ہیں شادی ان کے والدین کی رضامندی سے ہوئی جبکہ ریحام کے والدین حیات نہیں ہیں اس لئے وہ اپنے تمام چاہنے والوں سے دعا کی گزارش کرتی ہیں۔

شوہر سے ملنے آتی جاتی رہوں گی

ریحام کہتی ہیں کہ انھوں نے شادی شوہر کے ساتھ رہنے کے لئے ہی کی ہے اگرچہ ان کے شوہر آج کل باہر رہتے ہیں لیکن وہ ان کے پاس آتی جاتی رہیں گی۔

ہم. میں بہت سی باتیں ایک جیسی ہیں

نکاح کی تقریب کے بارے میں ریحام کا کہنا تھا کہ سادگی سے ہوا وہ ہمیشہ ہی نکاح سادگی سے کرنا پسند کرتی ہیں۔ شادی کو آسان بنانا چاہیے۔ مزید ان کا کہنا تھا کہ بلال مرزا سے ان کی ملاقات ایک یونیورسٹی وزٹ میں ہوئی اور دونوں میں کافی باتیں ایک جیسی ہیں باقی ان کو یقین ہے اللہ نے جو لکھا ہوتا ہے وہ ہو کہ رہتا ہے۔

Reham Khan Ne Tanqeed Karne Walon Ko Kia Jawab Dia

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Reham Khan Ne Tanqeed Karne Walon Ko Kia Jawab Dia and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Reham Khan Ne Tanqeed Karne Walon Ko Kia Jawab Dia to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In News  |   0 Comments   |   2089 Views   |   24 Dec 2022
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 28 February 2024)

شادی کی ہے کوئی غلط کام نہیں کیا۔۔ریحام خان نے تنقید کرنے والوں کو کرارا جواب دے دیا۔۔۔ آپ بھی دیکھیں

شادی کی ہے کوئی غلط کام نہیں کیا۔۔ریحام خان نے تنقید کرنے والوں کو کرارا جواب دے دیا۔۔۔ آپ بھی دیکھیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ شادی کی ہے کوئی غلط کام نہیں کیا۔۔ریحام خان نے تنقید کرنے والوں کو کرارا جواب دے دیا۔۔۔ آپ بھی دیکھیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔