پی سی او ایس کا شکار خواتین کریں بتائے گئے 4 خاص سپلمنٹس کا استعمال اور پائیں اس پریشان کرنے والے مسئلے سے مکمل نجات

اکثر خواتین پی سی او ایس کا شکار ہوتی ہیں، دراصل پولی سسٹک اووری سنڈروم (پی سی او ایس) ایک ایسا ہارمونل ڈِس آرڈر ہے جس کی وجہ سے خواتین کو ماہواری کے مسائل، سر سے بالوں کا جھڑنا، چہرے پر غیر ضروری بالوں کی افزائش، چہرے پر دانے، وزن کا کم ہونا یا بڑھنا جیسے مسائل کا سامنا ہوتا ہے۔
ماہرینِ صحت کہتے ہیں کہ اس مسئلے سے نجات اور اس کا علاج کا طریقہ ہے کہ پی سی او ایس کا شکار خواتین اپنی غذا کا خیال رکھیں، ورزش کریں اور چند سپلمنٹس استعمال کریں، ایسے میں خواتین کو کون سے سپلمنٹس اور ان کا استعمال کس طرح کرنا ہے یہ آج ہم آپ کو بتائیں گے۔

پی سی او ایس میں خواتین کون سے سپلمنٹس استعمال کریں؟

• وٹامن بی 8

خواتین کو پی سی او ایس سے نجات کے لئے ایسے سپلمنٹس کا استعمال کرنا چاہیئے جن میں وٹامن بی 8 موجود ہو کیونکہ یہ رحم کی افزائش کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے اور ادوار کو معمول بناتا ہے۔

• اومیگا 3

پی سی او ایس کے علاج میں اومیگا تھری کا استعمال بے حد مفید ہے، اومیگا تھری ایک ایسا اسنشیئل فیٹی ایسڈ ہے جو گلوکوز میٹابولزم کو منظم کرنے میں مدد کرتا ہے، یہ لیپٹین کو بہتر بنانے میں بھی مدد کرتا ہے جس کے نتیجے میں بھوک کم ہوتی ہے اور وزن کم کرنے میں مدد ملتی ہے۔

• کرومیم

یہ ایک ایسا غذائی جُز ہے جو خون سے بلڈ شوگر کم کرتا ہے اور انسولین کی حساسیت کو بہتر بتانا ہے اس لئے ایسے سپلمنٹس کا استعمال کریں جس میں وٹامن بی 8، اومیگا تھری اور کرومیم ایک بہتر مقدار میں موجود ہو کیونکہ یہ تمام وہ غذائی جز ہیں جن کو استعمال کرنے سے آپ کو پی سی او ایس کے مسائل سے چھٹکارہ مل سکتا ہے۔

• این ایسٹیل سسٹین (این اے سی)

یہ ایک قوی اینٹی آکسیڈینٹ ہے جو خواتین میں ماہواری اور زچگی کے کام کو بہتر بناتا ہے اور انسولین کو بہتر بتانا ہے، ماہرین کے مطابق کیونکہ پی سی او ایس ایک ایسا مرض ہے جس کی وجہ سے خواتین میں ماہواری اور زچگی کے مسائل پیدا ہوتے ہیں اس لئے ڈاکٹر کی ہدایت کے مطابق سپلمنٹ استعمال کریں جن میں یہ تمام خصوصیات موجود ہوں جو آپ کو اس تحریر میں بتائی گئی ہیں۔

• احتیاطی تدابیر

یاد رہے کہ اگر وقت رہتے پی سی او ایس کے علاج کی طرف نہ خیال کیا گیا تو خواتین بانجھ پن، بچے کا ضائع ہونا، نیند کی کمی، ڈپریشن اور ٹائپ ٹو ذیابطیس کا شکار ہو سکتی ہیں اس لئے پی سی او ایس کی علامات ظاہر ہونے پر فوری اس کا علاج کروائیں اور سپلمنٹس کا استعمال بھی ڈاکٹر کی ہدایت کے مطابق کریں تاکہ آپ غلطی سے اس کا اوور ڈوز نہ کر لیں۔

By Sadia    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    749 Views    |    22 Jun 2021

Related Articles

Comments/Ask Question

Read Blog about پی سی او ایس کا شکار خواتین کریں بتائے گئے 4 خاص سپلمنٹس کا استعمال اور پائیں اس پریشان کرنے والے مسئلے سے مکمل نجات and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (پی سی او ایس کا شکار خواتین کریں بتائے گئے 4 خاص سپلمنٹس کا استعمال اور پائیں اس پریشان کرنے والے مسئلے سے مکمل نجات) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.