شادی کے لیئے غریبوں میں کھانا بٹوا دیا ۔۔ لڑکی نے بریانی کے باکس پر کیا لکھوایا جسے پڑھ کر ہر کوئی دعا دینے لگا؟

پاکستان اور ہندوستان جیسے قدامت پسند معاشرے میں محبت کی شادی کا انتخاب اب بھی ایک مشکل کام ہے، اور لڑکیوں اور لڑکوں کو متعدد رکاوٹوں کی وجہ سے اپنی پسند کے شخص سے شادی کرنے میں مختلف مشکلات کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ ہم نے دیکھا ہے محبت کے لیئے لڑکیوں اور لڑکوں کو مزارات پر جاتے، مذہبی شخصیات، اور کھانا تقسیم کرتے ہوئے تا کہ ان کی دعائیں قبول ہوں۔ اور اب ایک اور پاکستانی لڑکی اسی وجہ سے سرخیوں میں ہے۔

ویسے ایک پاکستانی ڈیلیوری بوائے فائق بھائی کی ایک انوکھی ویڈیو ٹک ٹاک پر گردش کر رہی ہے جس میں وہ ایک پاکستانی لڑکی کی جانب سے ضرورت مند لوگوں میں بریانی تقسیم کر رہے ہیں جو اپنے عاشق سے شادی کرنا چاہتی ہے۔ اس مقصد کے لیے لڑکی نے ڈیلیوری بوائے کو ہدایت کی کہ وہ پریس سے پرچیاں چھاپ کر باکس پر لگائے جس پر اس کی دعا لکھی ہوئی ہو۔

اس پرچی پر لکھا تھا کہ، "براہ کرم دعا کریں کہ جسے میں چاہتی ہوں اُس سے میرا اس سال نکاح ہوجائے"۔

ڈیلیوری بوائے نے پرچی لگے یہ بریانی کے ڈبے ضرورت مندوں میں تقسیم کر دیئے۔ اور اسکی ویڈیو اپنے ٹک ٹاک اکاؤنٹ پر پوسٹ کردی، جس کے بعد سے اس پر صارفین کی جانب سے ملے جلے تاثرات کا اظہار کیا جارہا ہے۔

کچھ لوگ لڑکی کے اس فعل کا مذاق اڑا رہے ہیں اور اس پر مضحکہ خیز تبصرے کر رہے ہیں۔ بعض نے اس کی دعاؤں کے قبول ہونے کی دعا کی۔ بہت سے لوگوں نے کہا کہ 'جن لوگوں کو کھانے کے ڈبے ملے ہیں وہ یہ بھی نہیں پڑھ سکتے کہ اس نے ڈبوں پر کیا چسپاں کیا ہے'۔ ایک سوشل میڈیا صارف نے لکھا کہ 'وہ اپنے آدمی سے محبت کرتی ہے لیکن وہ اس سے پیار نہیں کرتا، اسی لیے وہ یہ کوشش کر رہی ہے'۔ ایک اور ٹک ٹاک صارف نے لکھا، 'اسے یہ رقم اپنے لڑکے پر خرچ کرنی چاہیے تھی تاکہ وہ اس سے شادی کرنے پر راضی ہو جائے'۔ سوشل میڈیا صارفین یہ بھی کہہ رہے ہیں کہ 'اس قسم کی محبت اب بہت کم ہے'۔

Pakistani Girl Distributes Biryani To Get Married To Her Lover

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Pakistani Girl Distributes Biryani To Get Married To Her Lover and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Pakistani Girl Distributes Biryani To Get Married To Her Lover to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa Noor  |   In News  |   0 Comments   |   602 Views   |   21 Feb 2024
About the Author:

Salwa Noor is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa Noor is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 20 April 2024)

شادی کے لیئے غریبوں میں کھانا بٹوا دیا ۔۔ لڑکی نے بریانی کے باکس پر کیا لکھوایا جسے پڑھ کر ہر کوئی دعا دینے لگا؟

شادی کے لیئے غریبوں میں کھانا بٹوا دیا ۔۔ لڑکی نے بریانی کے باکس پر کیا لکھوایا جسے پڑھ کر ہر کوئی دعا دینے لگا؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ شادی کے لیئے غریبوں میں کھانا بٹوا دیا ۔۔ لڑکی نے بریانی کے باکس پر کیا لکھوایا جسے پڑھ کر ہر کوئی دعا دینے لگا؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔