ماں میں زندہ ہوں۔۔ 43 برس بعد اپنی ماں سے ملنے والا لخت جگر! دلچسپ واقعہ جس نے سب کو جذباتی کردیا

“ماں آپ کا بیٹا ابھی زندہ ہے اور وہ آپ کو ڈھونڈ رہا ہے“

سالوں بعد مصر کی ریڈا محمد الکورنی کو یہ پیغام ملا تو ان پر شادی مرگ کی کیفیت طاری ہوگئی۔ یقین نہیں آتا تھا کہ جس بیٹے کو 43 برس پہلے وہ کھو چکی ہیں وہ زندہ ہے اور ان سے رابطہ کرنے کی کوشش کررہا ہے۔

ماں میں زندہ ہوں

یہ دلچسپ واقعہ پیش آیا اردن میں جہاں وسام نامی شخص نے برسوں پہلے بچھڑی ماں کی دوبارہ تلاش شروع کی اور اس بار انٹرنیٹ کا سہارا لیا۔ وسام نے ماں کا نام لکھا اور پیغام میں لکھا کہ “ماں میں زندہ ہوں اور آپ کو تلاش کررہا ہوں“

جب ماں کو پتا چلا تو۔۔

لوگوں نے اس جذباتی پوسٹ کو اس امید پر شیئر کرنا شروع کیا کہ ماں بیٹا ایک دوسرے سے مل جائیں اور پھر یہی ہوا۔ وسام کہتے ہیں کہ میرے ایک رشتے کی خالہ نے یہ پوسٹ دیکھ کر میری ماں کو اطلاع دی اور اس طرح میں اپنی ماں سے ملا جو اب کافی بوڑھی ہوچکی ہیں لیکن اپنے بیٹے کو وہ پہچان گئیں۔

وسام کی ماں کا کہنا ہے کہ “اتنے برسوں بعد بیٹے کو دیکھ کر مجھے نئی زندگی ملی ہے۔ اللہ کا شکر ہے کہ اس نے ہمیں ملوا دیا“

مایوس ہوچکا تھا

جبکہ وسام کا کہنا ہے کہ وہ ماں کو ڈھونڈنے کی کئی بار کوشش کرچکے ہیں اور مصر بھی جاچکے تھے لیکن پھر مایوس ہوگئے تھے البتہ اب وہ ماں کو دوبارہ پا کر بے انتہا خوش ہیں۔

Maan Mein Zinda Hu

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Maan Mein Zinda Hu and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Maan Mein Zinda Hu to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In News  |   0 Comments   |   2411 Views   |   16 Dec 2022
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 28 February 2024)

ماں میں زندہ ہوں۔۔ 43 برس بعد اپنی ماں سے ملنے والا لخت جگر! دلچسپ واقعہ جس نے سب کو جذباتی کردیا

ماں میں زندہ ہوں۔۔ 43 برس بعد اپنی ماں سے ملنے والا لخت جگر! دلچسپ واقعہ جس نے سب کو جذباتی کردیا ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ ماں میں زندہ ہوں۔۔ 43 برس بعد اپنی ماں سے ملنے والا لخت جگر! دلچسپ واقعہ جس نے سب کو جذباتی کردیا سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔