اللہ اکبر سن کر اسلام سے محبت ہوگئی۔۔ جاپانی ڈاکٹر اللہ اکبر سے کس طرح صحتیاب ہوا اور کیسے اسلام قبول کیا؟ خوبصورت واقعہ

اللہُ اکبر کی صدا ہے ہی ایسی کہ اس کے سحر سے ہر مسلمان کو لطف حاصل ہوتا ہے۔ یہی لطف ایک غیر مسلم ڈاکٹر شتارو تکائی کو بھی حاصل ہوا جس کا تعلق جاپان کے شہر ٹوکیو سے ہے۔ شتارو تکائی نے اللہ اکبر سن کر اسلام قبول کیا۔

یہ واقعہ ویسے تو گذشتہ سال کا ہے مگر یہ پھر سے سوشل میڈیا لوگوں کی دلچسپی کا باعث بن رہا ہے۔ کہ ایک جاپانی ڈاکٹرجو قدیم علاج کا ماہر ہے وہ اللہ اکبر سن کر اسلام سے محبت کر بیٹھا۔

وہ اپنی قدیم جاپانی تھراپی تکنیک کے ذریعے مریضوں کے پٹھوں اور جوڑوں کا علاج کرتا ہے۔ اسلامک انفارمیشن ویب سائٹ کے مطابق ڈاکٹر شتارو اس وقت پاکستان کے شہر لاہور میں مقیم ہیں۔

ڈاکٹر شتارو نے اسلام کے چوتھے خلیفہ علی ابن ابی طالب رضی اللہ عنہ پر اپنا نام تبدیل کر کے علی رکھا۔
جاپان میں ان کے پاکستانی دوست مقصود نے انہیں سید بابر بخاری (مقصود کے ایک دوست) کے بارے میں بتایا جو اللہ اکبر کے ذکر سے صحت یاب ہو گئے۔

جاپانی ڈاکٹر نے بابر بخاری سے فون پر بات کی، جس نے انہیں 5 منٹ تک اللہ اکبر کہنے کو کہا۔ عمل مکمل ہونے کے بعد ان کا درد دور ہوگیا تھا۔

ڈاکٹر شتارو تکائی کے مطابق جو اب اب ڈاکٹر علی ہیں وہ پاکستان پہنچے اور سید بابر بخاری سے ملاقات کی، جنہوں نے بعد میں انہیں اسلام کے بارے میں بتایا اور اس راہ کی دعوت دی۔

ڈاکٹر علی نے اس علاج کو "خصوصی آلہ" کا نام دیا اور اسے CS60 کا نام دیا۔ آلات جسم میں آکسائیڈ کی تشخیص کرتے ہیں۔ جب اسے مسلز اور رگوں پر لگایا جاتا ہے تو یہ جسم کے مختلف حصوں میں موجود رکاوٹ کو کھول دیتا ہے۔

ڈاکٹر علی درد کے علاج کے روحانی طریقے سے بہت زیادہ حیران ہوگئے تھے۔ واضح رہے کہ اسلام جاپان میں سب سے تیزی سے پھیلنے والا مذہب ہے۔

Japani Doctor Ki Islam Se Mohabbat

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Japani Doctor Ki Islam Se Mohabbat and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Japani Doctor Ki Islam Se Mohabbat to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Zain  |   In News  |   0 Comments   |   7359 Views   |   17 Sep 2022
About the Author:

Zain is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Zain is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 22 April 2024)

اللہ اکبر سن کر اسلام سے محبت ہوگئی۔۔ جاپانی ڈاکٹر اللہ اکبر سے کس طرح صحتیاب ہوا اور کیسے اسلام قبول کیا؟ خوبصورت واقعہ

اللہ اکبر سن کر اسلام سے محبت ہوگئی۔۔ جاپانی ڈاکٹر اللہ اکبر سے کس طرح صحتیاب ہوا اور کیسے اسلام قبول کیا؟ خوبصورت واقعہ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ اللہ اکبر سن کر اسلام سے محبت ہوگئی۔۔ جاپانی ڈاکٹر اللہ اکبر سے کس طرح صحتیاب ہوا اور کیسے اسلام قبول کیا؟ خوبصورت واقعہ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔