افطاری میں خربوزہ ضرور کھائیں کیونکہ۔۔۔ جانیں خربوزے کے ایسے بہترین فوائد جن سے آپ اب تک لاعلم ہیں

یوں تو رمضان میں عام دِنوں سے کئی زیادہ پھلوں اور ان کے رس وغیرہ کا استعمال کیا جاتا ہے، لیکن آج ہم آپ کو گرمی کے ایک ایسے پھل کی حیران کُن صلاحیتوں کے بارے میں بتانے جا رہے ہیں جس کے فوائد جان کر آپ بھی حیران رہ جائیں گے اور روز اسے کھائیں گے۔

خربوزے کے صحت پر حیرت انگیز کمالات:

خربوزہ گرمی کے موسم کا پھل ہے، اور یہ اپنے اندر مختلف بیمایوں سے نجات دِلانے کی صلاحیت رکھتا ہے، اس میں مختلف قسم کے 95 فیصد کے قریب وٹامنز ہوتے ہیں اور بہت سے منرلز بھی پائے جاتے ہیں۔
غذائی ماہرین کا کہنا ہے کہ خربوزے میں منرلز اور وٹامنز کی بھر پور تعداد کے ساتھ فیٹ نلکل صفر ہوتا ہے، جبکہ اس میں پانی 95.2 گرام پایا جاتا ہے۔
اس کے کھانے سے جہاں گرمی کا احساس کم ہوتا ہے وہیں جسم میں پانی کی کمی دور ہوتی ہے، یہ بلڈ پریشر کو کنڑول میں رکھنا ہے، ساتھ ہی دل کی دھڑکن بھی متوازن رکھتا ہے۔
یہ جسم سے تیزابیت پیدا کرنے والے مادوں کو خارج کرتا ہے اور قبض کا بھی بہترین توڑ ہے۔

تربوزہ کھانے کے صحت پر اثرات:

سخت گرمی میں راحت:

خربوزے کا استعمال سخت سے سخت ہیٹ ویو جیسی گرمی میں راحت کا سبب بنتا ہے، اگر گرمی کے موسم میں اس کا استعمال باقاعدگی سے کیا جائے تو یہ جسم میں بھرپور غذائیت اور پانی کی مقدار فراہم کرتا ہے جس سے ہیٹ ویو جیسی گرمی میں بھی مضر اثرات سے بچا جا سکتا ہے۔

چہرہ نکھار دے:

کیونکہ خربوزہ منرلز اور وٹامنز سے بھرپور ہوتا ہے اس لئے اس میں چہرے کو نکھارنے جِلد کو صحت بخشنے کی صلاحیت موجود ہوتی ہے، اس کا استعمال چہرے کی تازگی کو برقرار رکھتا ہے، جلد کو نرم وملائم بناتا ہے اور اگر اس کا گودا چہرے پر لگایا جائے تو رنگت نکھر جاتی ہے، ساتھ ہی اگر اس کے چھلکوں سے چہرے کا مساج کر لیا جائے، تو جِلد پر قدرتی چمک آتی ہے۔

تیزابیت اور سینے کی جلن:

اگر آپ کو تیزابیت ہو رہی ہے بار بار گلے میں مرچوں کا زائقہ محسوس ہو رہا ہے تو ایسے میں خربوزے کا استعمال تیزابیت سینے کی جلن اور قبض میں راحت پہنچاتا ہے، رمضان میں اکثر افراد کو تیزابیت کی شکایت رہتی ہے تو اس ماہِ مبارک میں اس کا استعمال بے حد مفید ہے۔

Iftar Main Kharbooza Khane Ke Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Iftar Main Kharbooza Khane Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Iftar Main Kharbooza Khane Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Sadia  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2464 Views   |   04 Apr 2022
About the Author:

Sadia is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Sadia is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 26 May 2024)

افطاری میں خربوزہ ضرور کھائیں کیونکہ۔۔۔ جانیں خربوزے کے ایسے بہترین فوائد جن سے آپ اب تک لاعلم ہیں

افطاری میں خربوزہ ضرور کھائیں کیونکہ۔۔۔ جانیں خربوزے کے ایسے بہترین فوائد جن سے آپ اب تک لاعلم ہیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ افطاری میں خربوزہ ضرور کھائیں کیونکہ۔۔۔ جانیں خربوزے کے ایسے بہترین فوائد جن سے آپ اب تک لاعلم ہیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔