How to Remove Female Chin Hair

تھوڑی کے بالوں سے نجات پانے کے 4آسان طریقے
تھوڑی کے بال بہت سی خواتین کے لیے بہت مسئلے کا باعث بنتے ہیں ۔ ان کی وجہ سے اکثر خواتین خود اعتمادی کی کمی محسوس کرتی ہیں ۔ تھوڑی کے بال مستقل ہٹانے کے بہت سے طریقے ہیں مگر ان کی وجہ سے اکثر نقصان اُٹھانا پر سکتا ہے ۔ یہاں ہم آپ کو تھوڑی کے بال ہٹانے سے متعلق کچھ طریقے بتارہے ہیں جن سے آپ اپنی تھوڑی کے بالوں سے چھٹکارا پاسکتی ہیں ۔ آپ ان طریقوں میں سے کوئی بھی طریقہ استعمال کرکے خوبصورت دکھ سکتی ہیں ۔

Tweezing
تھوڑی کے بالوں کو جلدی اور فوراً ختم کرنے کا سب سے آسان طریقہ Tweezerہے ۔ Tweezerکی مدد سے بالوں کو اُکھاڑا جاتا ہے جس سے وہ جڑ سے نکل آتے ہیں اور کافی عرصے بعد دوبارہ اُگتے ہیں ۔ اس لیے Tweezerاستعمال کرنا آسان بھی ہے اور ایک سستا طریقہ بھی ۔ اس کے لیے آپ کو پارلر جانے کی بھی ضرورت نہیں ہے ۔صرف گھر میں ایک Tweezerرکھیں اور جب آپ چاہیں اس کے استعمال سے تھوڑی کے بالوں سے نجات پائیں ۔

Epilators
Tweezingکی طرح Epilatorsبھی بالوں کو جڑ سے نکال دیتے ہیں ۔ یہ Tweezingسے زیادہ آسان طریقہ ہے اور اس سے زیادہ تیز بھی ۔ Epilatorsکی مدد سے ایک ہی ساتھ سارے بال ختم کیے جا سکتے ہیں اور اس سے آپ کی جلد کو کوئی نقصان بھی نہیں ہوتا بلکہ Epilatorsاستعمال کرنے کے بعد آپ جلد نرم اور اسموتھ ہوجاتی ہے ۔

Threading
چہرے کے غیر ضروری بال ختم کرنے کے لیے Threadingایک روائتی طریقہ ہے جو تقریباً تمام ہی پارلرز میں کیا جاتا ہے ۔ Threadingمیں دھاگے کے ذریعے بالوں کو اُکھاڑکر نکالا جاتا ہے ۔ یہ تھوڑا سا تکلیف دہ عمل ضرور ہے مگر اس سے بالوں کا بڑھنا کم ہوجاتا ہے اور تھوڑی پر کم بال آگے ہیں۔

Waxing
اکثر خواتین کی تھوڑی پر بہت موٹے اور بڑے بال آجاتے ہیں جس کی وجہ سے اکثر خواتین شرمندگی کا سامنا کرتی ہیں ۔ ویکسنگ ان بالوں کا بہت آسان اور سستا علاج ہے ۔ ویکسنگ کی مدد سے یہ بال آسانی سے ختم کیے جاسکتے ہیں ۔ ویکسنگ کے لیے بھی آپ کو مہنگے پارلر میں جانے کی ضرورت نہیں ہوتی آپ گھر بیٹھے بھی ویکس کے ذریعے تھوڑی سے بال ختم کرسکتی ہیں ۔ آج کل پارلر میں ہاٹ ویکسنگ بھی کیا جاتا ہے اس سے بھی تھوڑی کے بال آسان یسے ختم کیے جاتے ہیں ۔

All the tips about chin hair removal are mentioned here. It is sometimes very difficult to remove chin hairs but these tips can help you to easily remove chin hairs. All of these tips are very easy and helpful in chin hair removal. All the things mentioned in these chin hair removal tips are easily available and also very easy to apply. Women feel less confident because of ugly chin hairs. You can follow these easy tips to remove chin hairs and make yourself confident about your beauty. Flaunt confidently everywhere. Never feel complexed about yourself. These chin hair removal tips are here to help you in increasing your beauty.
By Tazeen    |    In Tips and Totkay   |    0 Comments    |    96382 Views    |    23 Dec 2018

Comments/Ask Question

Read Blog about How to Remove Female Chin Hair and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (How to Remove Female Chin Hair) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.