دورانِ حمل کونسی اہم غذاؤں کا استعمال لازمی کرنا چاہیے؟

ماں بننے کا احساس ہر عورت کے لئے خوبصورت ہوتا ہے۔ یہ ایسا نازک رشتہ ہے جس میں بنا دیکھے بچے کے ساتھ احساسات اور جذبات کا رشتہ جڑ جاتا ہے۔ ماں کو خود سے زیادہ بچے کی صحت کی فکر ہوتی ہے لیکن بچے کی صحت ماں کی صحت کے ساتھ جڑی ہے اس لئے دورانِ حمل ماں کو ایسی غذا کا استعمال کرنا چاہیے جو دونوں کے لئے غذائیت سے بھرپور ہو۔ بہت سی غذائیں ایسی ہیں جن کے استعمال سے ماں اور بچے دونوں کی صحت کو برقرار رکھا جاسکتا ہے۔

حمل کے دوران صحت مند غذا برقرار رکھنا بہت ضروری ہے۔اس وقت آپ کے جسم کو اضافی غذائی اجزاء ، وٹامنز اور معدنیات کی ضرورت ہوتی ہے. در حقیقت ، دوسرے اور تیسرے مہینے کے دوران آپ کو ہر دن 350–500 اضافی کیلوری کی ضرورت پڑ سکتی ہے. اہم غذائی اجزاء کی کمی کی وجہ سے بچے کی نشوونما پر منفی اثر پڑ سکتا ہے کھانے کی کم عادات اور وزن میں اضافے سے آپ کو ذیابیطس اور حمل یا پیدائش کی پیچیدگیوں کا خطرہ بھی بڑھ سکتا ہے. سیدھے الفاظ میں ، صحتمند ، غذائیت سے بھرپور کھانے کی اشیاء کا انتخاب آپ اور آپ کے بچے کی صحت کو یقینی بنانے میں مدد فراہم کریں گی۔ وٹامنز سے بھرپور غذائیں مندرجہ ذیل ہیں؛

دودھ کی مصنوعات
دورانِ حمل آپ کو اضافی کیلشیم اور پروٹین کی ضرورت ہوتی ہے دودھ کی مصنوعات کیلشیم کا اچھا ذریعہ ہیں اور یہ فاسفورس ، مختلف وٹامنز ، میگنیشیم اور زنک کی بڑی مقدار مہیا کرتی ہیں۔دہی حاملہ خواتین کے لئے فائدہ مند ہے ۔اس میں کافی مقدار میں کیلشیم ہوتا ہے دہی ہاضمہ کے لئے بھی بہت مفید ہے۔ غذائیت سے بھرپور غذا کے استعمال سے پیچیدگیوں کا خطرہ کم ہوسکتا ہے۔دودھ کی مصنوعات ، خاص طور پر دہی ، حاملہ خواتین کے لئے ایک بہترین انتخاب ہے۔ دہی پروٹین اور کیلشیم کی ضروریات کو پورا کرنے میں مدد کرتا ہے۔پروبائیوٹکس پیچیدگیوں کے خطرے کو کم کرنے میں بھی مددگار ثابت ہوسکتا ہے۔

وٹامنز
دال ، مٹر ، پھلیاں ،چنے، سویابین اور مونگ پھلی وٹامنز کا ذریعہ ہیں۔ ان غذاؤں کا استعمال آپ کے اور بچے کی صحت کے لیے از حد اہم ہے۔

اہم غذائی اجزا
ان میں فائبر ، پروٹین ، آئرن ، فولیٹ (بی 9) اور کیلشیم شامل ہیں۔ حمل کے دوران آپ کے جسم کو ان کی زیادہ ضرورت ہوتی ہے ۔
لیموں میں فولیٹ کی زیادہ مقدار ہوتی ہے۔جو حاملہ خواتین کے لئے بہت ضروری ہے۔ اس کے علاوہ گوشت کا استعمال بھی پروٹین کا ایک اچھا ذریعہ ہے۔

آلو کا استعمال
آلو میں بیٹا کیروٹین بہت زیادہ پایا جاتا ہے جو کہ آپ کے جسم میں وٹامن اے میں تبدیل ہوتا ہے۔اس کے علاوہ آلو میں بہت زیادہ فائبر ہوتا ہے جو کہ بلڈ شوگر میں اضافے کو کم کرسکتا ہے اور نظام انہضام کی کارکردگی کو بہتر بنا سکتا ہے۔ وٹامن اے خلیوں کی نشوونما کے لئے بہترین ہے۔

انڈے کا استعمال
انڈے میں آپ کی ضرورت کے مطابق غذائیت کا تھوڑا سا حصہ ہوتا ہے ایک انڈے میں 77 کیلوری کے ساتھ ساتھ اعلیٰ معیار کی پروٹین اور چربی بھی ہوتی ہے۔ یہ بہت سارے وٹامنز اور معدنیات بھی فراہم کرتا ہے۔انڈے دماغ کی صحت اور نشوونما کے لئے بہت اہم ہیں۔

پتے والی سبزیاں
پتوں والی سبزی جس میں پالک شامل ہے۔اس میں فائبر ، وٹامن سی ، وٹامن کے ، وٹامن اے ، کیلشیم ، آئرن ، فولیٹ اور پوٹاشیم شامل ہے۔پتے والی سبزی اینٹی آکسیڈنٹ سے بھرپور ہوتی ہے جو مدافعتی نظام اور نظامِ انہضام کو فائدہ دیتی ہیں۔ فائبر کی زیادہ مقدار کی وجہ سے یہ قبض کو روکنے میں مدد کرتی ہے جو حاملہ خواتین میں ایک بہت عام مسئلہ ہے-

خشک میوہ جات
خشک میوہ جات میں عام طور پر فائبر، مختلف وٹامنز اور منرلز زیادہ مقدار میں ہوتے ہیں۔ ان میں قدرتی شوگر بھی زیادہ ہوتی ہے۔ ان میں پوٹاشیم، فائبر اور آئرن کی مناسب مقدار پائی جاتی ہے۔
مناسب غذا کے ساتھ پانی کا وافر مقدار میں استعمال صحت کے لئے بہت مفید ہےاور ہمارے جسم کے لئے ضروری ہے۔
صحت مند رہنے کے لئے غذا بہت ضروری ہے لیکن اگر آپ دورانِ حمل کسی پیچیدگی کا شکار ہیں تو آپ ماہر امراض نسواں سے گھر بیٹھے اپائنمنٹ لے سکتی ہیں۔ اور ویڈیو کنسلٹیشن کے ذریعے بھی رابطہ کر سکتی ہیں-

By Aqib Shahzad    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    611 Views    |    25 May 2020

Comments/Ask Question

Read Blog about دورانِ حمل کونسی اہم غذاؤں کا استعمال لازمی کرنا چاہیے؟ and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (دورانِ حمل کونسی اہم غذاؤں کا استعمال لازمی کرنا چاہیے؟) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.