انتقال سے پہلے باپ کی انگلی پکڑ کر بیٹی نے چیخ ماری ۔۔ دعاؤں سے مانگی اولاد اچانک مرنے لگی تو والدین کے آنسوؤں نے کیسا معجزہ دکھایا جو یہ چلتے ہوئے اسپتال سے باہر آئی

بیٹی چھوٹی ہو یا بڑی اسے ایک بات معلوم ہوتی ہے کہ زندگی کے مشکل لمحات میں سب چھوڑ جائیں گے پر اس کے والدین ہمیشہ دیوار بن کر اس کے ساتھ رہیں گے۔

یہی وجہ ہے کہ ایک ایمان افروز واقعہ اس وقت خوب گردش کر رہا ہے جس میں چھوٹی سی بچی اپنی زندگی کے آخری دن مرنے سے بچ گئی۔

ہوا کچھ یوں کہ لندن کے رہنے والے جوڑے رنیچسکا اور لی مور ولیمز کے ہاں اللہ پاک نے بڑی ہی دعاؤں سے بیٹے کے بعد ایک پھول سی بیٹی دی جس کے پیدائش پر پورا خاندان خوش تھا۔

مگر 8 ماہ بعد ہی اچانک ایک صبح بیٹی بیلا کو سانس لینے میں تکلیف ہو رہی تھی اور اس کے بال بھی جھڑ رہے تھے۔ یہ دیکھنے کے بعد والدین اسے ڈاکٹر کے پاس لے گئے۔

جہاں بچی کا معائنہ کیا گیا اور بتایا کہ اسے سانس کا مرض ہے تو اب چھوٹی عمر سے ہی اس کی جب طبعیت خراب ہو اسے یہ انہیلر استعمال کرنا ہوگا۔ یہ سننے کے بعد والدین تھڑا پریشان ہوئے کہ بچی کو چھوٹی عمر سے دوائیں لینا پڑیں گی پر ساتھ تسلی یہ بھی تھی کہ چلو کوئی بڑی بیماری تو نہیں ہوئی۔ آہستہ آہستہ وقت گزرتا گیا۔

لیکن اس خوشحال خاندان کی تکلیفیں کم نہ ہوئیں۔ ان پر ایک اور پریشانی تب آئی جب یہ بچوں کے ساتھ چھٹیاں گزارنے کیلئے اسپین گئے تو وہاں اچانک سے بیلا بیٹی کی طبعیت پھر سے خراب ہوئی تو یہ دوبارہ اپنے ملک لندن آئے ، ڈاکٹرز کو دکھایا تو انہوں نے بتایا کہ مختلف طرح کے ٹیسٹ کرنے کے بعد معلوم ہوا ہے کہ آپ کی بچی صرف 2 ہفتوں کی مہمان ہے۔

کیونکہ اسے ایک ایسی بیماری ہے جس میں انسان کے جسم کے تمام سیل ختم ہو جاتے ہیں جس سے انسان مر جاتا ہے۔ یوں اب 21 جولائی آپکی بیٹی کی زندگی کا آخری دن ہے، آپ اس کے ساتھ زیادہ زیادہ وقت گزاریں۔

یہ سننا تھا کہ ماں باپ کی آنکھیں آنسو سے بھر گئیں، پھر آخر کار بیٹی کے دنیا سے رخصت ہونے کا دن آیا تو والدین اس کے کمرے میں داخل ہوئے۔

بیٹی کے سر پر بوسہ دیا، خاندان نے بچی کے ساتھ یادگار تصاویر لیں۔ اس موقعے پر بچی نے باپ کی انگلی مضبوطی سے تھام رکھی تھی۔ اب ٹھیک 30 منٹ کے بعد اللہ پاک کی طرف معجزہ دیکھنے کو ملا کہ وہ بچی جس کے جسم کے تمام سیل ختم ہو چکے تھے اس نے ایک چیخ ماری، ٹانگیں ہلانا شروع کیں۔ جس پر قریب موجود ڈاکٹروں نے فوراََ معائنہ شروع کیا۔

اس وقت معلوم ہوا کہ بچی کو اب سانس لینے کیلئے مصنوعی مشینوں کی ضرورت نہیں ، یہ خود سانس لے رہی ہے۔ کچھ ماہ کے علاج کے بعد بچی اب مکمل ٹھیک ہے اور بھرپور زندگی گزار رہی ہے۔

Aulad Achanak Marne Lagi

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Aulad Achanak Marne Lagi and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Aulad Achanak Marne Lagi to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Faiq  |   In News  |   0 Comments   |   5571 Views   |   30 Dec 2022
About the Author:

Faiq is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Faiq is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 02 March 2024)

انتقال سے پہلے باپ کی انگلی پکڑ کر بیٹی نے چیخ ماری ۔۔ دعاؤں سے مانگی اولاد اچانک مرنے لگی تو والدین کے آنسوؤں نے کیسا معجزہ دکھایا جو یہ چلتے ہوئے اسپتال سے باہر آئی

انتقال سے پہلے باپ کی انگلی پکڑ کر بیٹی نے چیخ ماری ۔۔ دعاؤں سے مانگی اولاد اچانک مرنے لگی تو والدین کے آنسوؤں نے کیسا معجزہ دکھایا جو یہ چلتے ہوئے اسپتال سے باہر آئی ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ انتقال سے پہلے باپ کی انگلی پکڑ کر بیٹی نے چیخ ماری ۔۔ دعاؤں سے مانگی اولاد اچانک مرنے لگی تو والدین کے آنسوؤں نے کیسا معجزہ دکھایا جو یہ چلتے ہوئے اسپتال سے باہر آئی سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔