آلو خریدنے کے بعد جلدی خراب ہو جاتے ہیں؟ مشہور شیف نے آلو خریدنے اور لمبے عرصے تک اسٹور کرنے کے لیے کیا 6 اہم ٹپس بتادیں

آلو کیسے خریدیں اور اسٹورکریں؟

آلو سب سے زیادہ خریدی جانے والی سبزیوں میں سے ایک ہے۔ اگرچہ ہم میں سے بہت سے لوگوں کا خیال ہے کہ آلوخریدنا کوئی فن نہیں ہے، لیکن حال ہی میں ایک مشہور شیف نے اس کو بھی ایک فن قراردیا۔ اس نے سبزیوں کے بادشاہ کو خریدنے اور ذخیرہ کرنے کے لیے 6 سمارٹ ٹپس اور ٹرکس بتائے۔ ان تجاویزکے بارے میں جاننے کے لیے آپ بھی یہ مضمون ضرور پڑھیے۔

سخت آلو کا انتخاب کریں:

آلو خریدتے وقت ایسے آلوؤں کو لینے سے گریز کریں جو سخت نہ ہوں ۔ نرم ساخت کے حامل آلواکثر سڑنے کا خطرہ رکھتے ہیں، لہذا ایسے آلو نہ خریدیں ۔

جڑ نکلےآلو خریدنے سے پرہیز کریں:

نیشنل کیپیٹل پوائزن سینٹر (امریکن ایسوسی ایشن آف پوائزن کنٹرول سینٹرز کی طرف سے تسلیم شدہ ایک تنظیم) کے مطابق، ان آلوؤں کو ضائع کرنے کا مشورہ دیا جاتا ہے جن کی جڑیں نکلی ہوئی ہوں ۔ تحقیق کے مطابق جب آلو اگتے ہیں تو ان میں گلائکوالکلائیڈ کی مقدار بڑھنے لگتی ہے اور اس مرکب کا زیادہ استعمال انسانی جسم کے لیے اچھا نہیں ہے۔

سبز دھبوں والے آلو خریدنے سے گریزکریں:

شیف نے سبز دھبوں والے آلو نہ خریدنے کا مشورہ بھی دیا ۔ نیشنل کیپیٹل پوائزن سینٹر نے بھی خبردار کیا ہے کہ سبز دھبوں والے آلو کے استعمال سے گریز کریں۔

پیک شدہ آلو نہ خریدیں :

اگر آلو کو پلاسٹک کے تھیلے میں پیک کیا گیا ہے تو ایسے آلو خریدنے سے بھی گریز کریں کیونکہ ان میں نمی جمع ہونے کے امکانات ہیں اور ایسے آلو آسانی سے خراب ہو سکتے ہیں۔

ذخیرہ کرنے سے پہلے دھونے سے گریز کریں:

اگر آپ کو آلو کو ذخیرہ کرنے سے پہلے دھونے کی عادت ہے تو اس عادت کو ترک کر دیں۔ شیف کے مطابق، دھونے سے نمی کی سطح میں اضافہ ہوتا ہے اور آلو جلد ہی سڑ سکتے ہیں۔ انہیں ہمیشہ کھانا پکانےسے پہلے دھو لیں۔

انہیں کھلی ٹوکری میں اسٹورکریں:

آلو کو کبھی بھی بند ٹوکریوں یا پولی بیگ میں نہ رکھیں۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ ان کے پاس ہوا گزر رہے۔ اس کے علاوہ، ان کی شیلف زندگی کو بڑھانے کے لئے انہیں خشک جگہ پر رکھیں. جہاں پانی کی چھینٹیں وغیرہ نہ پڑتی ہوں۔

By Afshan    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    1148 Views    |    15 Aug 2022

Related Articles

Comments/Ask Question

Read Blog about آلو خریدنے کے بعد جلدی خراب ہو جاتے ہیں؟ مشہور شیف نے آلو خریدنے اور لمبے عرصے تک اسٹور کرنے کے لیے کیا 6 اہم ٹپس بتادیں and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (آلو خریدنے کے بعد جلدی خراب ہو جاتے ہیں؟ مشہور شیف نے آلو خریدنے اور لمبے عرصے تک اسٹور کرنے کے لیے کیا 6 اہم ٹپس بتادیں) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.