بڑھتے وزن کا مسئلہ ہو یا قبض کی شکایت۔۔ جانیں ناشتے میں دلیہ کا استعمال آپ کو کن خطرناک بیماریوں سے محفوظ رکھ سکتا ہے؟

دلیہ ایک مقبول ناشتہ ہے جو کہ "جو" سے بنایا جاتا ہے، اسے عموماً پانی، دودھ یا ان دونوں کے مرکب میں پکایا جاتا ہے۔ دلیہ کوئی بیماروں کی غذا نہیں ہے، بلکہ بہت سی بیماریوں سے بچنے اور صحت مند رہنےکا ذریعہ ہے۔ یہ ایسی نرم غذا ہے جو ہمیں صحت کے متعلق بہت سے فوائد فراہم کرتی ہے۔ آئیے تو پھر جانتے ہیں ناشتے میں دلیہ کھانے کے چند اہم فوائد

غذائیت سے بھرپور:

دلیہ کئی اہم غذائی اجزاء کا ایک اچھا ذریعہ ہے، بشمول فائبر، پروٹین، میگنیشیم، فاسفورس اور زنک۔ اس میں اینٹی آکسیڈنٹس کی مقدار بھی زیادہ ہوتی ہے، جو آپ کے جسم کو فری ریڈیکلز نامی نقصان دہ مالیکیولز سے ہونے والے نقصان سے بچانے میں مدد کر سکتی ہے۔

قبض کی شکایت دور کرتا ہے:

قبض تمام بیماریوں کی جڑ ہے۔ اس کی وجہ سے ہم بہت سی بیماریوں میں مبتلا ہوسکتے ہیں۔دلیہ فائبر سے بھرپور ہوتا ہے۔ یہ ہماری آنتوں کی حرکت کو کنٹرول کرتا ہے اس لئے یہ قبض کے لیئے بہت مفید غذا ہے۔ اگر روزانہ آپ اس کو اپنی خوراک میں شامل کرتے ہیں تو آپ اس بیماری سے دور رہ سکتے ہیں۔

بلڈ شوگر لیول کو کنٹرول کرنے میں مدد کرتا ہے:

دلیہ ایک کم گلیسیمک انڈیکس والا کھانا ہے، جس کا مطلب ہے کہ یہ خون میں شکر کی سطح کو کنٹرول کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔ یہ خاص طور پر ذیابیطس کے شکار لوگوں کے لیے اہم ہے، کیونکہ یہ خون میں شوگر کے اضافے کو روکنے میں مدد کرتا ہے۔

کولیسٹرول کو کم کرتا ہے:

دلیہ بیٹا گلوکن نامی فائبر کی ایک قسم سے بھرپور ہوتا ہے جو ایل ڈی ایل کولیسٹرول کی سطح کو کم کرتا ہے۔ اس سے دل کی بیماری اور فالج کے خطرے کو کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

وزن میں کمی کو فروغ دیتا ہے:

دلیہ ایک پیٹ بھرنے والی غذا ہے جو آپ کو کافی دیر تک پیٹ بھرے رہنے کے احساس میں مدد فراہم کرتا ہے۔ اس سے کیلوری کی مجموعی مقدار کو کم کرنے اور وزن میں کمی کو فروغ دینے میں مدد ملتی ہے۔

چہرے کی دلکشی بڑھائے:

امریکن اکیڈمی آف ڈرمیٹالوجی کے مطابق دلیہ چہرے کے پی ایچ لیول کے لئے بہت اچھا ہے اور یہ ہمارے چہرے کی نمی بھی برقرار رکھتا ہے اس لئے اس کا استعمال ہماری جلد کی دلکشی برقرار رکھنے میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔

Dalya Khane Ke Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Dalya Khane Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Dalya Khane Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2396 Views   |   08 May 2023
About the Author:

Salwa is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 19 May 2024)

بڑھتے وزن کا مسئلہ ہو یا قبض کی شکایت۔۔ جانیں ناشتے میں دلیہ کا استعمال آپ کو کن خطرناک بیماریوں سے محفوظ رکھ سکتا ہے؟

بڑھتے وزن کا مسئلہ ہو یا قبض کی شکایت۔۔ جانیں ناشتے میں دلیہ کا استعمال آپ کو کن خطرناک بیماریوں سے محفوظ رکھ سکتا ہے؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ بڑھتے وزن کا مسئلہ ہو یا قبض کی شکایت۔۔ جانیں ناشتے میں دلیہ کا استعمال آپ کو کن خطرناک بیماریوں سے محفوظ رکھ سکتا ہے؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔