ناکام لوگ ہی ایسی حرکتیں کرتے ہیں۔۔ ابرار الحق نے منافق کہنے پر جواد احمد کو کھری کھوٹی سنا دی، دیکھیں

ابرار الحق اور جواد احمد دو مقبول پاکستانی بھنگڑا اور پاپ گلوکار ہیں جنہوں نے نوے کی دہائی میں زبردست مقبولیت دیکھی۔ دونوں گلوکاروں کو ان کے مشہور پنجابی ہٹ بھنگڑا گانوں کے ذریعے لازوال شہرت ملی۔ گلوکاروں کو ہمیشہ بڑا حریف سمجھا جاتا تھا۔ دونوں گلوکار اپنے فلاحی کاموں اور انسان دوستی کے لیے بھی جانے جاتے ہیں۔

ویسے، جواد احمد اکثر ابرار الحق کے ساتھ اپنے بدتمیز اور سخت بیانات کے ذریعے لڑائی شروع کر دیتے ہیں۔

حال ہی میں ابرار الحق نے پبلک نیوز کے شو میں اپنے خلاف جواد احمد کے الزامات کا جواب دیا۔

ابرار الحق سے سوال کیا گیا کہ جواد احمد کا کہنا ہے کہ آپ مذہبی منافق ہیں، اس پر آپ کیا کہتے ہیں؟

انہوں نے جواب دیتے ہوئے کہا کہ، خدا نہ کرے! یہ اللہ کا فیصلہ ہے کہ میں منافق ہوں یا نہیں، لیکن اگر وہ کہہ بھی رہا ہے تو مجھے اپنے آپ پر نظرثانی کرنی چاہیے، لیکن میں سمجھتا ہوں کہ ان کا میرے بارے میں بیان درست نہیں، اور یہ میں اپنے آپ پر نظر ثانی کرنے کے بعد یہ کہہ رہا ہوں۔ میں اپنے بیانات میں ہمیشہ اللہ کا ذکر کرتا ہوں اور وہ میرے بارے میں یہ بات پسند نہیں کرتے، وہ کہتے ہیں کہ ایک گنہگار اللہ کے بارے میں بات کر رہا ہے۔

ابرار الحق نے مزید کہا کہ، دراصل لوگ حسد کرتے ہیں، اللہ سے دعا ہے کہ مجھے ایسے لوگوں کے حسد سے محفوظ رکھے۔ درحقیقت یہ ان لوگوں کا اندرونی غصہ اور مایوسی ہوتی ہے جو زندگی میں ناکام ہوتے ہیں۔ ایک مشہور قول ہے کہ، "حسد کرنے والا اپنی ناکامیوں کی وجہ سے ہمیشہ غصے میں رہتا ہے۔"

اپنے مدمقابل ہونے کے بارے میں بات کرتے ہوئے ابرار الحق نے کہا کہ، میں اپنی مقبولیت، جیوری کے فیصلے یا عوامی ووٹنگ کی وجہ سے ایوارڈز حاصل کرتا تھا، مجھے ان پر ترس آتا ہے۔ جواد نے خیرات میں بھی میری نقل کی، شروع میں کہتے تھے کہ صدقہ کرنے والے وہی ہیں جو اپنے پیشے میں ناکام رہے۔ وہ میرے خیراتی مجموعوں کو سبوتاژ کرنے کے لیے جعلی کالرز کو بھیجتے تھے لیکن اس نے مجھے کبھی نقصان نہیں پہنچایا۔

جواد احمد کی پوسٹ بھی پڑھیں جس میں انہوں نے لکھا تھا کہ ابرار الحق ایک مذہبی منافق ہے۔

Abrar Ul Haq Calls Jawad Ahmed Jealous And A Failure

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Abrar Ul Haq Calls Jawad Ahmed Jealous And A Failure and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Abrar Ul Haq Calls Jawad Ahmed Jealous And A Failure to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa Noor  |   In News  |   0 Comments   |   2306 Views   |   06 Jun 2024
About the Author:

Salwa Noor is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa Noor is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 15 July 2024)

ناکام لوگ ہی ایسی حرکتیں کرتے ہیں۔۔ ابرار الحق نے منافق کہنے پر جواد احمد کو کھری کھوٹی سنا دی، دیکھیں

ناکام لوگ ہی ایسی حرکتیں کرتے ہیں۔۔ ابرار الحق نے منافق کہنے پر جواد احمد کو کھری کھوٹی سنا دی، دیکھیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ ناکام لوگ ہی ایسی حرکتیں کرتے ہیں۔۔ ابرار الحق نے منافق کہنے پر جواد احمد کو کھری کھوٹی سنا دی، دیکھیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔