کیا آپ بھی چہرے سے جھائیاں دور کرنا چاہتے ہیں؟ جانیں چہرے سے جھائیاں دور کرنے کے چند ایسے حیرت انگیز طریقے جو بنا دیں آپ کی جِلد کو جوان

اگر آپ بڑھتی عمر کی وجہ سے چہرے پر آنے والی جھائیوں سے پریشان ہیں تو اب سمجھیں آپ کی یہ پریشانی ہو گئی حل کیونکہ آج ہم آپ کو بتانے والے ہیں چہرے سے جھائیاں دور کرنے کے چند ایسے حیرت انگیز طریقے جنہیں آزما کر آپ 10 سال تک مزید جوان نظر آ سکتے ہیں۔
اگر آپ واقعی ایسا چاہتے ہیں تو ہمارے بتائے گئے چند طریقوں پر آج سے ہی عمل شروع کر دیں اور پھر دیکھیں اس کا کمال۔

چہرے سے جھائیاں دور کرنے کے طریقے

• احتیاط کریں

کسی بھی چیز کو حاصل کرنے کے لئے آپ کو سب سے پہلے چند غلط عادات سے پرہیز اور احتیاط کرنی ہوتی ہے، جیسے کہ سورج کی تپتی دھوپ میں زیادہ باہر نہ نکلنا، اگر نکلیں تو سب بلاک کا استعمال کرنا، ایسے کپڑوں کا استعمال کرنے جو آپ کو سورج کی سختی سے بچائے، سگریٹ نوشی سے گریز اور موسچرائزر کا باقاعدہ استعمال، یاد رکھیں کہ اسکن موسچرائزر چہرے اور ہاتھ پاؤں پر صرف سردیوں میں ہی نہیں بلکہ ہر موسم میں استعمال کرنا بہت ضروری ہے۔

• کمر کے بل سوئیں

اُلٹا سیدھا سونے سے گریز کریں اور کوشش کریں کہ صرف کمر کے بل سویا کریں، اب آپ سوچ رہیں ہوں گے کہ آخر کمر کے بل سونے سے چہرے اور ہاتھ پاؤں کی جھائیوں کا کیا تعلق ہے؟ دراصل جب آپ کروٹ بدل کر سوتے ہیں تو آپ کا چہرہ تکیے سے مستقل دب جاتا ہے اور کبھی اُلٹی کروٹ اور سیدھی کروٹ کی وجہ سے چہرے کے دونوں جانب گالوں اور آنکھوں کے پاس جھائیاں جلد آنے کے امکانات بڑھ جاتے ہیں اس لئے سیدھا سوئیں۔

• فیٹی ایسڈ

اگر آپ جلد کو ترو تازہ اور جوان رکھنے کے خواہش مند ہیں تو ایسی غذاؤں کا استعمال کریں جن میں فیٹی ایسڈ موجود ہو کیونکہ ماہرین کا ماننا ہے کہ فیٹی ایسڈ ہماری جِلد کو جوان رکھنے میں مدد دیتے ہیں اس کے لئے مچھلی اور دیگر آبی حیات جو حلال ہوں ان کو اپنی غذا کا حصہ بنا لیں کیونکہ ان میں پروٹین، فیٹی ایسڈ اور اومیگا تھری کی وافر مقدار موجود ہوتی ہے جو جلد کے لئے اور بالوں کے لئے بے حد مفید ہے۔

• چہرہ دھونا

کچھ لوگ ایسا محسوس کرتے ہیں کہ ان کا چہرے گندا ہو رہا ہے اور صحیح نہیں لگ رہا یا پھر وہ اپنی آئلی اسکن سے پریشان ہوتے ہیں اور ایسے میں اپنا چہرہ بار بار دھوتے ہیں، ایسا کرنے سے ان کی جلد میں موجود قدرتی آئل دور ہو جاتا ہے اور چہرے پر بار بار کیمکل لگنے کی وجہ سے سائیڈ ایفیکٹ ہو جاتا ہے پھر دانے دھبے جھائیاں اور کئی مشکلات جھیلنی پڑ سکتی ہیں۔

• کون سی کریم استعمال کریں؟

کچھ تحقیق میں یہ بات سامنے آئی ہے کہ جلد پر وٹامن سی والی کریمز کے استعمال سے جلد میں بہتری آتی ہے جلد نکھرتی ہے اور بڑھتی عمر کے اثرات گھٹنے لگتے ہیں اس لئے نائٹ کریم ہو یا ڈے ایسی کریم کا استعمال کریں جس میں وٹامن سی کی ایک حد تک مقدار موجود ہو۔

Jhaiyan Door Karne Ka Tarika

Discover a variety of Beauty and Skin Care articles on our page, including topics like Jhaiyan Door Karne Ka Tarika and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Jhaiyan Door Karne Ka Tarika to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Sadia  |   In Beauty and Skin Care  |   0 Comments   |   9820 Views   |   24 Jul 2021
About the Author:

Sadia is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Sadia is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 15 April 2024)

کیا آپ بھی چہرے سے جھائیاں دور کرنا چاہتے ہیں؟ جانیں چہرے سے جھائیاں دور کرنے کے چند ایسے حیرت انگیز طریقے جو بنا دیں آپ کی جِلد کو جوان

کیا آپ بھی چہرے سے جھائیاں دور کرنا چاہتے ہیں؟ جانیں چہرے سے جھائیاں دور کرنے کے چند ایسے حیرت انگیز طریقے جو بنا دیں آپ کی جِلد کو جوان ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ کیا آپ بھی چہرے سے جھائیاں دور کرنا چاہتے ہیں؟ جانیں چہرے سے جھائیاں دور کرنے کے چند ایسے حیرت انگیز طریقے جو بنا دیں آپ کی جِلد کو جوان سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔