Tamatar Se Wazan Kam Karne Ka Tarika

Tamatar Se Wazan Kam Karne Ka Tarika
Posted By:Shujaat 762 Views
0 Comments Jul 23, 2020

ٹماٹر ایک ایسا پھل ہے جو ہر سبزی میں استعمال ہوتا ہے اس کے بغیرکھانوں کو ادھورا کہا جائے تو غلط نہ ہوگا۔ یہ دنیا کے تقریباً ہر ملک میں پایا جاتا ہے، ٹماٹر کو پکا اور بغیر پکائے بھی کثرت سے کھایا جاتا ہے۔ اس کے علاوہ اس کا استعمال سلاد اور رائیتے میں بھی کیا جاتا ہے۔
ٹماٹرمیں پوٹاشیم کا ذخیرہ موجود ہے جو نا صرف جسم میں پانی کی کمی کو پورا کرتا ہے بلکہ بلڈ پریشر کو بھی کنٹرول میں رکھتا ہے۔ ٹماٹر کے بے شمار فوائد میں ایک یہ بھی شامل ہے کہ اس کا استعمال وزن میں کمی کا باعث بنتا ہے اور اگر فوری وزن کم کرنا ہے تو اس کا جوس بنا کر پی لیا جائے۔
وزن کم کرنے کے لیے ٹماٹر کا جوس بنانے کا طریقہ
دو عدد ٹماٹر کا پیسٹ، ایک عدد کھیرا، آدھ چائے والا چمچ کلونجی اور آدھ گلاس پانی، ان تمام اجزا کو بلینڈ کر لیں۔ جوس تیار ہے۔

طریقہ استعمال :

روزانہ نہار منہ یہ جوس پئیں۔
ناشتہ بھرپور کریں۔
دوپہر میں سلاد کھائیں اور رات کا کھانا زیادہ پیٹ بھر کے نہ کھائیں۔
چند دنوں کے استعمال سے اس کے فوائد جان کر دنگ رہ جائیں گے۔

In Gharelo Tips and Totkay section you can check Tamatar Se Wazan Kam Karne Ka Tarika in most easiest way. Find Tamatar Se Wazan Kam Karne Ka Tarika in urdu totkay only at kfoods. At this page you can find Tamatar Se Wazan Kam Karne Ka Tarika totka in details also check the relevant totkay in Urdu of Tamatar Se Wazan Kam Karne Ka Tarika.

Relevant Totkay

Reviews

Comments