Oven Saaf Karne Ka Tarika

Oven Saaf Karne Ka Tarika
Posted By:Shehnila 680 Views
0 Comments Oct 06, 2021


اوون استعمال کر کے گندہ ہوگیا یا پرانا ہوگیا ہے تو جانیئے اس کو صاف کرنے کا سب سے آسان طریقہ

مزے دار کھانے بنانے کے لئے اوون تو ہمارے پاس موجود ہے جو ہماری سب سے زیادہ سہولت اور آسانی کے لئے ہے، لیکن مشکل اس وقت درپیش آتی ہے جبکہ اوون گندہ ہو اور اس کی صفائی کسی طور نہ ہو پا رہی ہو، کیونکہ ایسا اکثر ہوتا ہے کہ کھانا بناتے یا گرم وقت بچے خاص طور پر اوون گندہ کر دیتے ہیں جسے فوری صاف نہ کیا جائے تو یہ گندہ ہو جاتا ہے اور ائل اس پر جم جاتا ہے۔
آپ کے ساتھ بھی یہی مسائل درپیش ہیں تو ہماری ویب ٹپس اینڈ ٹرکس میں ہم لائے ہیں اوون کی صفائی کا سب سے آسان اور شاندار طریقہ جو کرے آپ کی بڑی مشکل اسان۔

ٹپس:

٭ ایک لیموں کے دو ٹکڑے کرلیں اور پھر ایک ٹکڑے کو نمک میں ڈپ کرلیں کہ اچھی طرح نمک لیموں کے اندر تک چلا جائے، اور پھر اس لیموں کو اوون کے اندر، اوپر ہر جگہ اچھی طرح رگڑ کر پھیر لیں۔
اب ایک گیلے تولیے کو اوون پر چاروں طرف پھیریئے، اگر پھر بھی نشان یا گندگی اور چکنائی صاف نہ ہو تو تھوڑا سا بیکنگ سوڈا کپڑے ڈش واشنگ بار میں لگائیے اور اس سے سارا اوون صاف کرکے گیلے کپڑے سے صاف کرلیں۔
٭ اس کے بعد خشک کپڑے سے سکھائیں اور اوون کو اچھی طرح رگڑ کر صاف کرلیں۔

احتیاط:

اوون صاف کرنے کے 20 منٹ تک اس کو نہ چلائیں، بلکہ اس کے عبد چلائیں تاکہ کرنٹ سے بچ سکیں اور یہ اچھی طرح خشک بھی ہو جائے اس طرح آپ کا وون چمکتا ہوا نظر آئے گا۔

In Gharelo Tips and Totkay section you can check Oven Saaf Karne Ka Tarika in most easiest way. Find Oven Saaf Karne Ka Tarika in urdu totkay only at kfoods. At this page you can find Oven Saaf Karne Ka Tarika totka in details also check the relevant totkay in Urdu of Oven Saaf Karne Ka Tarika.

Relevant Totkay

Reviews

Comments