Ghar Mein Pedicure Karne Ka Tarika

Ghar Mein Pedicure Karne Ka Tarika
Posted By:Yahya 1002 Views
0 Comments May 23, 2022


پیروں کی وجہ سے شرمندہ نہ ہوں بلکہ اب پیڈی کیور کریں منٹوں میں وہ بھی صرف ایک کپ گرم پانی میں یہ چیز مکس کریں اور پاؤں کی خوبصورتی بڑھائیں!

آج کل ہر دوسری خاتون کا چہرہ اتنا حسین اور چمکتا ہوا نظر آتا ہے لیکن اگر غلطی سے بھی کسی کی نظر ان کے پیروں پر چلی جائے تو بندہ سوچ میں پڑ جاتا ہے کہ چہرہ اتنا خوبصورت اور پاؤں ایسے بد نما۔۔۔ جو کہ یقیناً کوئی اگر آپ کے سامنے کہہ دے تو آپ کو بھی بُرا لگے گا تو اب سے شرمندگی بلکل نہیں بلکہ صرف ایک کپ گرم پانی سے اپنے پاؤں کی خوبصورتی کو بڑھائیں اور بنائیں ان کو نرم و ملائم کہ جو بھی دیکھے دیکھتا ہی رہ جائے۔

ٹپ:

٭ ایک کپ پانی میں دو لیموں کا رس ڈال کر دو سے تین منٹ ابالیں۔
٭ اس کے بعد ایک چمچ کلونجی ڈالیں اور جوش آنے دیں۔
٭ اب آپ اس پانی کو ایک ٹپ میں ڈالیں جس میں آپ اپنے پاؤں ڈبو سکیں۔
٭ پھر اس ٹپ میں چار گلاس سادہ پانی ڈالیں۔
٭ اب اپنے پیروں کو اس میں 15منٹ کے لئے ڈبوئیں اور ہاتھوں سے رگڑتی رہیں تاکہ میل نکل آئے۔

فائدہ کیوں ہوگا؟

اس ٹپ سے فائدہ اس لئے ہوگا کیونکہ اس میں کلونجی موجود ہے جس میں سوڈیئم، پوٹاشیئم، بائی کاربونیٹ اور کوبالامن موجود ہیں جو کہ پیروں کی سخت جلد کو صاف کرنے اور اس پر موجود نشانات کو ختم کرنے کا کام کرتے ہیں۔

In Beauty Tips and Totkay section you can check Ghar Mein Pedicure Karne Ka Tarika in most easiest way. Find Ghar Mein Pedicure Karne Ka Tarika in urdu totkay only at kfoods. At this page you can find Ghar Mein Pedicure Karne Ka Tarika totka in details also check the relevant totkay in Urdu of Ghar Mein Pedicure Karne Ka Tarika.

Relevant Totkay

Reviews

Comments