Chehry ke Massam Band Karne Ka Tarika

Chehry ke Massam Band Karne Ka Tarika
Posted By:Razia 4895 Views
0 Comments May 06, 2021

گرمی کا موسم آیا نہیں کہ چہرے کے مسائل شروع۔۔۔ اس گرم موسم میں چہرے کے بند مسام، کیل مہاسوں سے چھٹکارا پائیں اور چہرے کو ترو تازہ بنائیں ان آسان ٹپس سے
گرمی کا موسم اپنے ساتھ بہت سے جلد کے امراض بھی لے آتا ہے، گرمی میں چہرے پر اضافی تیل آنے کی وجہ سے جلد کے مسام بند ہونے لگتے ہیں، اور بس پھر اس کے نتیجے میں دانے، دانوں کے دھبے اور کیل مہاسوں جیسی شکایات بڑھنے لگتی ہیں۔
ماہرین کا کہنا ہے کہ چہرے کی جلد پر گرمیوں میں زیادہ توجہ دینی چاہیئے، کیونکہ گرمیوں میں زیادہ پسینہ آتا ہے، زیادہ آئل آتا ہے، مردہ خلیوں کا زیادہ بننا اور جلد جمنا ساتھ ہی چہرے پر اضافی تیل آنے کی وجہ سے جلد کی صحت خراب ہو جاتی ہے، اور پھر اس کے نتیجے میں مسام بند ہو جاتے ہیں اور ہماری اسکن سانس نہیں لے پاتی، جب ہماری اسکن کو آکسیجن نہیں ملتا تو ایسی صورت میں دانوں اور کیل مہاسوں کے بننے کا عمل تیز ہو جاتا ہے جو ہمارے لئے پریشانی کا باعث بنتے ہیں۔
اس لئے ہمیں چاہیئے کہ ہم گرمی کے موسم میں چہرے کی صفائی کا خاص خیال رکھیں، اور گھر میں ایسی ٹِپس استعمال کریں جن سے دانوں، بند مسام اور کیل مہاسوں سے جان چھڑائی جائے، بند مساموں کو کھولنے اور چہرے کو صحت فراہم کرنے کے لئے ذیل آسان گھریلو ٹِپس آزمائیں۔:

بند مسام کھولنے کے آسان اور سستا فیس ماسک


• ملتانی مٹی

گرمیوں میں جلد کو صحت مند اور صاف دانوں سے پاک اور بے داغ بنانے کے لیے ملتانی مٹی کا استعمال بہت سستا اور بے حد مفید ہے۔

لگانے کی ترکیب:

ملتانی مٹی کو پانی میں 6 گھنٹے کے لئے بھِگو دیں پھر اس کا اضافی پانی نکال کر اچھی طرح گھول لیں اب چہرے پر 20 سے 25 منٹ کے لیے روزانہ لگائیں، لیموں کے قطرے بھی ملا کر لگایا جا سکتا ہے۔

فوائد:

ملتانی مٹی کے ماسک سے جلد کے مسام کھل جائیں گے اور ان میں اضافی تیل بننے کا عمل رُک جائے گا اس کے روزانہ استعمال سے چہرے کی جِلد پر موجود مردہ خلیے ’ ڈیڈ اسکن‘ختم ہو جائے گی چہرہ ترو تازہ ہو جائے گا۔

In Beauty Tips and Totkay section you can check Chehry ke Massam Band Karne Ka Tarika in most easiest way. Find Chehry ke Massam Band Karne Ka Tarika in urdu totkay only at kfoods. At this page you can find Chehry ke Massam Band Karne Ka Tarika totka in details also check the relevant totkay in Urdu of Chehry ke Massam Band Karne Ka Tarika.

Relevant Totkay

Reviews

Comments