ذیابیطس نے بے انتہا کمزور کر دیا ہے ۔۔ صبح کے وقت کون سی جڑی بوٹیوں کے استعمال سے ذیابیطس کو کنٹرول کیا جا سکتا ہے

پاکستان میں اس وقت ذیابیطس کا مرض بہت عام ہو چکا ہے۔ اس کا الزام کھانے کی غلط عادات، خراب طرز زندگی یا بہت زیادہ تناؤ پر ڈالیں جو جسم میں کورٹیسول کی سطح کو متاثر کرتا ہے اور انسولین کی حساسیت پیدا کرتا ہے، ہائی بلڈ شوگر جسم کو کمزور بناتی ہے اور اہم اعضاء کے کام کو روکتی ہے۔

یوں تو زیادہ تر لوگ ہائی بلڈ شوگر میں مبتلا ہوتے ہیں، اس کو کنٹرول کی دوائیں اور انجیکشن لگاتے ہیں جو مجموعی صحت اور قوت مدافعت کو کئی طریقوں سے متاثر کرتے ہیں، لیکن کیا ہوگا اگر ہم آپ کو بتائیں کہ آیورویدک ماہرین کا خیال ہے کہ جڑی بوٹیوں کو بھی روزانہ کی خوراک میں شامل کیا جاسکتا ہے۔ شوگر کی سطح کو کنٹرول کرنے اور انسولین کے خلاف مزاحمت کو منظم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ درحقیقت یہ عام دیسی جڑی بوٹیاں کئی آیورویدک ادویات میں استعمال ہوتی رہی ہیں۔ اسے کیسے استعمال کرنا چاہیے یہ جاننے کے لئے پورا مضمون ضرور پڑھیے۔
دیسی جڑی بوٹیاں جو خون میں شکر کی سطح کو منظم کرنے میں مدد کرتی ہیں:

اس سے انکار نہیں کیا جا سکتا کہ یہ جڑی بوٹیاں صرف اس صورت میں کام کریں گی جب آپ انہیں صحت مند غذا کے ساتھ جوڑیں، جس میں غذائی اجزاء جیسے پروٹین، فائبر، معدنیات، وٹامنز، اینٹی آکسیڈنٹس اور کم کیلوریز اور کاربوہائیڈریٹ ہوں۔ تاہم صبح کے وقت ان تین جڑی بوٹیوں کو شامل کرنے سے قدرتی طور پر شوگر لیول کو متوازن رکھنے میں مدد مل سکتی ہے اور وزن کم کرنے میں بھی مدد ملتی ہے۔

کڑی پتے:

کڑی پتے زیادہ ترگھرانوں میں پائے اور جانے جاتے ہیں کیونکہ یہ کئی دیسی پکوانوں میں سب سے زیادہ استعمال ہونے والے اجزاء میں سے ایک ہے، لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ ان کڑی پتوں کو چبانے سے کھانے سے شوگر کو خون میں آہستہ سے خارج کرنے میں مدد مل سکتی ہے، جس سے خون میں شکر کی سطح، قدرتی طور پر کنٹرول کرنے میں مزید مدد ملتی ہے۔ اس کے علاوہ کری پتوں میں فائبر کی موجودگی طویل مدت میں ہاضمے اور میٹابولزم کو بہتر بنانے میں بھی مددگار ثابت ہوتی ہے۔

گیلوئی:

اس عام دیسی جڑی بوٹی کو جوس یا چائے کی شکل میں صبح کے وقت استعمال کیا جاسکتا ہے۔ درحقیقت، صرف کچھ گیلوئے کو دھونے اور چبانے سے قدرتی طور پر انسولین کی حساسیت کو کنٹرول کرنے، میٹابولزم کو بہتر بنانے، قوت مدافعت بڑھانے، جگر اور تلی کے کام کو بہتر بنانے میں مدد مل سکتی ہے۔ اس کے علاوہ یہ جڑی بوٹی الرجی سے لڑنے میں مدد دیتی ہے۔ اس جڑی بوٹی کا ذائقہ کڑوا ہوتا ہے۔

نیم :

یہ عام جڑی بوٹیاں انسولین کی حساسیت کے انتظام میں بھی موثر ہیں۔ درحقیقت، نیم جیسی جڑی بوٹیوں کا ذائقہ کڑوا ہوتا ہے اور اس لیے اسے چائے کی شکل میں یا ڈیٹوکس واٹر میں شامل کر کے کھایا جا سکتا ہے۔

اشوگندھا :

آیوروید کےخزانے میں سے ایک اور جوہراشوگندھا ہے، جو شوگر کو کنٹرول کرنے، میٹابولزم کو بہتر بنانے، دماغ کے کام کرنے کے لیے بہترین، تناؤ، تھکاوٹ کو کم کرتا ہے اور دماغ کی ہوشیاری کو بڑھاتا ہے۔ اس جڑی بوٹی کو چائے کی شکل میں یا دودھ میں ملا کر پینے سے اس کی افادیت بڑھ جاتی ہے۔ یہ نیند کو لانے کے لئے سونے کے وقت ایک بہترین مشروب بھی کہا جا سکتا ہے۔

ماہرین کیا کہتے ہیں:

حال ہی میں آیورویدک ماہرنے اپنے انسٹاگرام ہینڈل پربہت زبردست معلومات شیئر کیں جس میں انہوں نے انکشاف کیا کہ کس طرح پرانی دیسی جڑی بوٹیاں ہائی بلڈ شوگر اور دیگر کئی بیماریوں کو کنٹرول کرنے میں طاقتور ہیں جو موسم کی تبدیلی کے دوران جسم کو متاثر کرتی ہیں جیسے فلو، نزلہ۔ کھانسی اور الرجی. اس کی انسٹاگرام پوسٹ کی ایک جھلک یہ ہے: "میں حال ہی میں ذیابیطس کے بہت سے مریضوں سے مشورہ کر رہا ہوں، اور یہاں کچھ ایسی جڑی بوٹیاں ہیں جنہوں نے لبلبہ کی افادیت اور انسولین کی حساسیت کو بہتر بنا کر شوگر کی سطح کو کم کرنے میں معجزاتی نتائج دیے ہیں۔"

نوٹ:

تاہم، اپنی غذا میں کچھ نیا شامل کرنے سے پہلے طبی رہنمائی حاصل کریں، اگر آپ ذیابیطس یا دیگر بنیادی صحت کے مسائل میں مبتلا ہیں۔

Sugar Control Karne Wali Jari Bootiyan

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Sugar Control Karne Wali Jari Bootiyan and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Sugar Control Karne Wali Jari Bootiyan to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   7721 Views   |   02 Sep 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 22 April 2024)

ذیابیطس نے بے انتہا کمزور کر دیا ہے ۔۔ صبح کے وقت کون سی جڑی بوٹیوں کے استعمال سے ذیابیطس کو کنٹرول کیا جا سکتا ہے

ذیابیطس نے بے انتہا کمزور کر دیا ہے ۔۔ صبح کے وقت کون سی جڑی بوٹیوں کے استعمال سے ذیابیطس کو کنٹرول کیا جا سکتا ہے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ ذیابیطس نے بے انتہا کمزور کر دیا ہے ۔۔ صبح کے وقت کون سی جڑی بوٹیوں کے استعمال سے ذیابیطس کو کنٹرول کیا جا سکتا ہے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔