اس پر کشتی کی طرح سفر بھی کرسکتے ہیں اور ۔۔ کیا آپ جانتے ہیں وکٹوریہ واٹر للی کے پتے کتنے مضبوط ہوتے ہیں؟ دلچسپ معلومات

وکٹوریہ واٹر للی کے پتے پودوں میں مضبوط ترین پتوں میں سے ایک ہیں۔ یہ پانی میں اُگنے والا ایک پودا ہے جس کے پتوں کا قطر تین میٹر تک ہوتا ہے،ان کی مضبوطی کا اندازہ اس بات سے لگایا جا سکتا ہے یہ پتے ایک انسان تک کا وزن برداشت کرنے کی صلاحیت رکھتے ہیں۔

وکٹوریہ واٹر للی نہ صرف اپنے پتوں کے متاثر کن سائز کی وجہ سے بلکہ کافی وزن برداشت کرنے کی ان کی قابل ذکر صلاحیت کے لیے بھی مشہور ہے۔

اپنی نازک شکل کے باوجود یہ پتے اپنی سطح پر یکساں طور پر وزن تقسیم کرنے کی مہرات رکھتے ہیں، جس کے باعث ان کے لیے یہ ممکن ہوتا ہے کہ وہ کسی بچے یا حتیٰ کہ ایک پتلے بالغ کے وزن کو آرام سے اٹھا سکیں۔

اس کے قابل ذکر پتوں کے علاوہ وکٹوریہ واٹر للی کا پھول جادو ئی لمس رکھتا ہے۔ جو چیز اس کی رغبت میں اضافہ کرتی ہے وہ انناس کی یاد دلانے والی دلکش خوشبو ہے۔ پھول پہلے دن ایک قدیم سفید رنگ میں اپنی نمائش شروع کرتا ہے، رات کو بند ہوتا ہے اور پھر دوسرے دن دوبارہ کھلتا ہے۔

یہ مسحور کن قدرتی منظر ہر اگست بے شمار سیاحوں کو اپنی جانب کھینچتا ہے، جو اس کی خوبصورتی دیکھ کر متاثر ہوتے ہیں۔

جنوبی امریکہ سے شروع ہونے والی وکٹوریہ واٹر للی نے دنیا بھر کے مختلف خطوں میں اپنا راستہ تلاش کر لیا ہے۔ چین میں، یہ شاندار پودا ملک بھر کے نباتاتی باغات میں پھلتا پھولتا پایا جا سکتا ہے، اس کا سجاوٹی موسم جون سے اکتوبر تک پھیلا ہوا ہے۔

Secrets Of Victoria Water Lily Giant Leaf

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Secrets Of Victoria Water Lily Giant Leaf and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Secrets Of Victoria Water Lily Giant Leaf to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By zain  |   In News  |   0 Comments   |   1124 Views   |   06 Sep 2023
About the Author:

zain is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. zain is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 18 April 2024)

اس پر کشتی کی طرح سفر بھی کرسکتے ہیں اور ۔۔ کیا آپ جانتے ہیں وکٹوریہ واٹر للی کے پتے کتنے مضبوط ہوتے ہیں؟ دلچسپ معلومات

اس پر کشتی کی طرح سفر بھی کرسکتے ہیں اور ۔۔ کیا آپ جانتے ہیں وکٹوریہ واٹر للی کے پتے کتنے مضبوط ہوتے ہیں؟ دلچسپ معلومات ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ اس پر کشتی کی طرح سفر بھی کرسکتے ہیں اور ۔۔ کیا آپ جانتے ہیں وکٹوریہ واٹر للی کے پتے کتنے مضبوط ہوتے ہیں؟ دلچسپ معلومات سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔