مکھن بھی کھائیں اور وزن بھی نہ بڑھے تو ۔۔ جانیں پینٹ بٹر (مونگ پھلی کا مکھن ) کے ایسے فوائد جو آپ کو بھی حیران کر دیں

مکھن کے حوالے سے یہ بات کہی جاتی ہے کہ یہ وزن میں اضافہ کر دیتا ہے اور جسم میں کولیسٹرول کو بڑھانے کا کام رکتا ہے۔ مگر کچھ مکھن ایسے بھی ہیں جو آپ کی صحت کے بڑے مسائل حل کرنے میں آپ کی مدد کرتا ہے۔ آپ نے مونگ پھلیاں تو بہت کھائی ہوں گی مگر پینٹ بٹر (مونگ پھلی ) کا مکھن شاید استعمال نہ کیا ہو کیونکہ یہ ذرا مہنگا ہوتا ہے۔ بہر حال لوگ اس کو اس لئے بھی استعمال نہیں کرتے کیونکہ ہمیں اس کے فائدے نہیں معلوم اور جس چیز میں فائدہ نظر نہ آئے ہم اس کو استعمال نہیں کرتے۔
کے-فوڈز آج آپ کو پینٹ بٹر (مونگ پھلی ) کا مکھن کے فوائد اور اس کو بنانے کا اتنا آسان طریقہ بتا نے جا رہا ہے جو جان کر آپ بھی اس سردی پینٹ بٹر ضرور بنا کر کھائیں گے۔

پینٹ بٹر بنانے کی ٹپ:
٭ حسبِ ضرورت مونگ پھلیوں کو چھیل کر ایک پیالے میں ڈال لیں۔
٭ پھر ان چھلی ہوئی مونگ پھلیوں کو بلینڈر میں ڈال کر پاؤڈر بنا لیں۔
٭ ا ب ایک برتن میں دو کپ آئل گرم کریں اور اس میں آدھا کپ دودھ ، مونگ پھلی کا پاؤڈر اور ایک چمچ چینی ڈال کر اچھی طرح پکائیں۔
٭ پھر اس میں ایک چمچ ونیلا ایسنس اور دو چمچ شہد ڈال کر اچھی طرح پکائیں۔
٭ آدھے گھنٹے بعد اس پیسٹ کو ایک کھلے برتن میں ڈالیں اور خُشک کر لیں۔
٭ لیجیئے تیار ہے درج ذیل فوائد سے بھرپور پینٹ بٹر (مونگ پھلی کا مکھن)۔

فوائد:
اس مکھن میں تانبا، سیلینیم، زنک، لوہا، کیلشیم، فاسفورس، سوڈیم، میگنیشیم ، پوٹاشیم، اور مینگنیز سمیت وٹامنز: بی 1 ، بی 2 ، بی 5 ، بی 9 ، پی پی ، ای ، کے ، ڈی اور کیولریز پائی جاتی ہیں۔ جو اس کو ہمارے لئے فائدہ مند بناتی ہیں۔ • اس مکھن کو کھانے سے وزن نہیں بڑھتا ہے کیونکہ اس میں کم کیلوریز اور زنک پایا جاتا ہے جو کولیسٹرول کو کم کرنے میں آپ کی مدد کرتا ہے۔

• گردے میں پتری کے مسئلے کو ختم کرنے میں یہ مکھن آپ کی مدد کرتا ہے اور یورین کے ذریعے پتری کو جسم سے خارج کر دیتا ہے۔

• دل کے امراض کو کنٹرول کرنے میں مدد دیتا ہے کوینکہ اس میں ایل ڈی ایل مرکبات بھی پائے جاتے ہیں جو کہ آپ کے دل کو صحت مند رکھنے میں مدد یتے ہیں۔

• کینسر اور فالج جیسے بڑے مرض میں یہ دوائی کا کام کرتا ہے۔ یونیورسٹی آف میڈیسن البانی کے مطابق: '' پینٹ بٹر کینسر اور فالج کے مرض میں مداخلت پیدا کرنے کا کام کرتا ہے جس سے جسم کو توانائی بھی ملتی ہے اور مہلک امراض میں فائدہ بھی ''۔
• الزائمر اور دماغی مسائل کو کنٹرول کرنے کے لئے اس مکھن میں نائسن اور وٹامن بی-3 موجود ہیں جو حافظہ بڑھانے کا بھی کام کرتے ہیں۔

By Humaira    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    2755 Views    |    10 Dec 2020

Comments/Ask Question

Read Blog about مکھن بھی کھائیں اور وزن بھی نہ بڑھے تو ۔۔ جانیں پینٹ بٹر (مونگ پھلی کا مکھن ) کے ایسے فوائد جو آپ کو بھی حیران کر دیں and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (مکھن بھی کھائیں اور وزن بھی نہ بڑھے تو ۔۔ جانیں پینٹ بٹر (مونگ پھلی کا مکھن ) کے ایسے فوائد جو آپ کو بھی حیران کر دیں) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.