اس جڑی بوٹی کا فائدہ جانتے ہیں؟ حاملہ خواتین جان لیں تو اس کا استعمال شروع کردیں گی

آج ہم مریم بوٹی کے فائدے کے بارے میں آپ کو بتاتے ہیں جو کہ اکثر خواتین حاملہ ہونے کے دوران استعمال کرتی ہیں۔ مریم بوٹی کو مریم کا پھول بھی کہا جاتا ہے۔ مریم بوٹی کو انگریزی اور سائنسی زبان میں Anastatica کہا جاتا ہے اور یہ صحرا کے بنجر علاقوں میں پایا جاتا ہے۔ جس میں ایران، عراق اور پاکستان جیسے ممالک بھی شامل ہیں لیکن یہ سعودی عرب میں مکہ اور مدینہ میں آرام سے مل جاتی ہے اور زیادہ تر لوگ اس کو وہاں سے منگواتے یا خریدتے ہیں۔

مریم بوٹی میں کیلشیم، میگنیشیم ، پوٹاشیم اور آئرن بھی پایا جاتا ہے اور کئی ممالک میں اس کا پاؤڈر شہد اور زیتون کے تیل کے ساتھ آنکھوں کے دیگر مسائل کے علاج کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے۔

جبکہ پاکستان اور ملائشیا میں عموماً خواتین اس کا استعمال بچے کی پیدائش کے دوران کرتی ہیں تاکہ لیبر پین میں کمی لائی جاسکے۔

* مریم بوٹی لیبر کے درد کو کم کرنے کے ساتھ نارمل ڈلیوری کے چانسس بڑھاتی ہے۔
* اس کو استعمال کرنے کا طریقہ نہایت آسان ہے۔جب بھی حاملہ خواتین کو لیبر پین شروع ہوجائے تو ایک پیالے میں پانی لیں۔
* اب اس میں مریم بوٹی کو بھگو دیں۔
* اب اس پانی کو آرام آرام سے پئیں۔
* کچھ دیر بعد یہ بوٹی بڑھنے لگے گی۔
* جب تک بچے کی پیدائش نہ ہوجائے اسی پیالے سے پانی پیتی رہیں اور پانی ختم ہونے کی صورت میں دوبارہ اس پیالے میں پانی شامل کرتی رہیں۔

By Aqib Shahzad    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    1093 Views    |    22 Jul 2020

Comments/Ask Question

Read Blog about اس جڑی بوٹی کا فائدہ جانتے ہیں؟ حاملہ خواتین جان لیں تو اس کا استعمال شروع کردیں گی and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (اس جڑی بوٹی کا فائدہ جانتے ہیں؟ حاملہ خواتین جان لیں تو اس کا استعمال شروع کردیں گی) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.