موسمِ گرما کا پھل لیچی کس قدر فائدے مند ہے؟ جانیئے صحت اور خوبصورتی سے متعلق لیچی کے فوائد

سُرخ رنگ کے سخت چِھلکے اور اندر سے نرم جیلی جیسا پھل جو ذائقے میں سب سے منفرد یہ خوبصورت پھل موسم گرما میں ہمیں میسر ہوتا ہے جسے لیچی کہتے ہیں، یہ جتنا خوش ذائقہ ہے اتنی ہی خصوصیات کا حامل ہے لیکن اس کے ان گنت فوائد سے اب تک بہت سے لوگ لاعلم ہیں۔
آم، جامن تربوز اور دیگر پھلوں کی طرح یہ پھل بھی گرمیوں میں آتا ہے اور یہ گرمی کے موسم میں ٹھنڈک کا فرحت بخش احساس دیتا ہے۔
یہ ایک ایسا پھل ہے جس کو زیادہ دِنوں تک ذخیرہ نہیں کیا جا سکتا اس کے اوپر سرخ رنگ کا موٹا چھلکا ہوتا ہے جب کہ اندر جھلی نما سفیدی مائل گودا خوش ذائقہ ہوتا ہے اس کا ذائقہ کھٹا میٹھا سا ہوتا ہے جبکہ اس کی تاثیر ٹھنڈی ہوتی ہے۔
اس پھل کا استعمال اس لئے بھی ہمارے لئے فائدے مند ہے کیونکہ یہ رسیلا پھل ہے اور اس کے استعمال سے ہمارے جسم کی پانی کی کمی دور ہوتی ہے۔
اس کے علاوہ لیچی کے اور کون کون سے فوائد ہیں آیئے ہم آپ کو بتاتے ہیں۔

لیچی کے صحت اور خوبصورتی پر فوائد

• بلڈ پریشر کے مریضوں کیلئے مفید

لیچی ایک ایسا پھل ہے جو بلڈ پریشر کے مریضوں کے لئے مفید ہے ماہرین بھی اس کے استعمال کا مشورہ دیتے ہیں، اس میں موجود پوٹاشیم کی زیادہ جب کہ سوڈیم کی کم مقدار بلڈ پریشر کو متوازن رکھنے کیلئے فائدہ مند ہے اس لئے بلڈ پریشر کے مریضوں کو گرمی کے موسم میں اس پھل کا استعمال لازمی کرنا چاہیئے۔

وزن میں کمی

اگر آپ چاہتے ہیں کہ آپ کا بڑھتا ہوا وزن کم ہو جائے تو آپ لیچی کھائیں، لیچی میں موجود فائبر انسان کے وزن میں کمی کیلئے بہترین ثابت ہوتا ہے جبکہ یہ پھل کم کیلوریز رکھتا ہے جس کی وجہ سے اس کا استعمال وزن بڑھنے نہیں دیتا۔

مختلف بیماریوں سے نجات

لیچی کا استعمال کرنے سے آپ کا جسم مختلف وائرس کا شکار ہونے سے بچتا ہے، اس پھل میں لیچیٹینین اور پرانتھوساینڈنز ہوتے ہیں جو انسانی جسم میں وائرس کو حملہ آور نہیں ہونے دیتے۔
صحت کے ساتھ ساتھ لیچی کا استعمال خوبصورتی میں اضافے کی وجہ بھی بنتا ہے۔

چکنی جلد اور ایکنی کیلئے

اگر لیچی کے رس کے چند قطرے عرقِ گلاب میں مکس کر کے لگائے جائیں تو چکنی جلد سے مکمل طور پر چھٹکارا ملے گا اورساتھ ہی دانوں کا مسئلہ بھی ختم ہو جائے گا، اس مکسچر کو چہرے پر کم سے کم 20 منٹ لگانا ہوگا۔

بالوں کیلئے مفید

لیچی میں کاپر کی وافر مقدار پائی جاتی ہے جو بالوں کی نشونما کے لئے بےحد مفید ہے اگر 2 کھانے کے چمچ ایلوویرا کا گودا لیچی کے ذرا سے جوس کے ساتھ ملا کر ایک گھنٹے کیلئے بالوں پر لگایا جائے تو اس کا جادوئی کمال دیکھ کر آپ بھی حیران رہ جائیں گے۔

جلد کو جوان بنائے

لیچی میں موجود اینٹی آکسیڈنٹس اور وٹامز بڑھتی عمر کے اثرات کو روکنے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں، جلد کو جوان رکھنے کے لئے ایک کیلا چار سے پانچ لیچی کے گودے کے ساتھ ملا کر اچھی طرح پیسٹ بنالیں، اب 15 منٹ کیلئے یہ ماسک اپنے چہرے پر لگائیں اور پھر ٹھنڈے پانی سے دھو لیں پھر دیکھیں اس کا کمال۔

Leachi Ke Fayde In Urdu

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Leachi Ke Fayde In Urdu and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Leachi Ke Fayde In Urdu to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Sadia  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   6467 Views   |   23 Jul 2022
About the Author:

Sadia is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Sadia is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 22 June 2024)

موسمِ گرما کا پھل لیچی کس قدر فائدے مند ہے؟ جانیئے صحت اور خوبصورتی سے متعلق لیچی کے فوائد

موسمِ گرما کا پھل لیچی کس قدر فائدے مند ہے؟ جانیئے صحت اور خوبصورتی سے متعلق لیچی کے فوائد ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ موسمِ گرما کا پھل لیچی کس قدر فائدے مند ہے؟ جانیئے صحت اور خوبصورتی سے متعلق لیچی کے فوائد سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔