زیادہ پکے ہوئے کیلے کھانے کے یہ فوائد جانتے ہیں؟

کیلا ایک ایسا پھل ہے جو سال کے 365دن مارکیٹ میں موجود رہتا ہے اور یہ واحد پھل ہے جو بچوں سمیت بڑے بھی شوق سے کھالیتے ہیں اور کوئی نخرے نہیں کرتے ۔ کیلے مزیدار ہونے کے ساتھ ساتھ غذائیت سے بھی بھرپور ہوتے ہیں ۔
کیلوں میں وٹامنز فائبر اور قدرتی مٹھا س شامل ہوتی ہے جو کہ صحت کے لیے اچھی ہوتی ہے ۔ جب ہی ڈاکٹر کا بھی کہنا ہے کہ اگر آپ ایک کیلا روزانہ کھالیں گے تو آپ کو ڈاکٹر کے پاس جانے کی ضرورت نہیں پڑے گی ۔
اکثر اوقات لو گ ایک ساتھ بہت سارے کیلے خرید لاتے ہیں ۔ جس کے باعث و ہ خراب ہونے لگتے ہیں اور لوگ ان کو پھینک دیتے ہیں ۔
لیکن لو گ یہ بات نہیں جانتے کہ یہ براؤن دھبے کینسر کو ختم کرنے میں بے حد مددگار ہوتے ہیں اس کے علاو ہ ان دھبوں سے برین ٹیومر ہونے کا خدشہ بھی ختم ہو جاتا ہے ۔ اس کے ساتھ ساتھ براؤن دھبے والے کیلوں سے نظام مدافعت بھی اچھا ہوتا ہے ۔
اس کے علاوہ بھی کیلوں کے کئے سارے فوائد ہیں جو درج ذیل ہیں ۔

۱۔ ہارٹ برن :
کیلوں سے ہرقسم کی تیزابیت ختم ہوتی ہے اور اس سے مختلف قسم کی تکلیف سے فوری نجات مل جاتی ہے ۔

۲۔ بلڈ پریشر :
کیلے بلڈ پریشر کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہوتے ہیں اور یہ دل کا دورہ پڑنے سے بھی محفوظ رکھتے ہیں ۔

۳۔ انرجی :
کیلوں سے بے پناہ انرجی بھی حاسل کی جاسکتی ہے ۔ کیلے کاربوہائیڈریٹرز کے علاوہ وٹامنز اور منرلز بھی شامل ہوتے ہیں ۔ جس سے ہڈیاں مضبوط ہوتی ہیں۔

By Aqib Shahzad    |    In Health and Fitness   |    1 Comments    |    24303 Views    |    21 Jul 2020

Comments/Ask Question

This is a great forum where i will get every thing pls add me.

Apr 17, 2020 Shahid Hussain Karachi

Read Blog about زیادہ پکے ہوئے کیلے کھانے کے یہ فوائد جانتے ہیں؟ and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (زیادہ پکے ہوئے کیلے کھانے کے یہ فوائد جانتے ہیں؟) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.