راتوں کو اٹھ کر رویا کرتی تھی.. کرینہ کپور کو سیف سے شادی سے پہلے کس بات کا غم تھا؟

"میں راتوں کو اٹھ کر روتی تھی. اپنی صلاحیتوں پر سوال اٹھاتی تھیں اور خاموشی سے تکلیف سہتی تھی"

یہ کہنا ہے بالی وڈ کوئین کرینہ کپور خان کا جنھوں نے حال ہی "دی رنویر شو"میں اپنے کیریئر کے آغاز اور پے در پے ناکامیوں کے متعلق گفتگو کی. کرینہ کا کہنا تھا کہ وہ شدید مایوسی اور ڈپریشن کا شکار رہ چکی ہیں.

گفتگو جاری رکھتے ہوئے کرینہ نے انکشاف کیا کہ میں اپنی فلاپ فلموں کی وجہ سے بہت پریشان رہتی تھی. مجھے صدمہ ہوگیا تھا اور راتوں کو یہ سوچ کر روتی رہتی تھی کہ یہ کیا ہو رہا ہے، میری فلمیں ناکام کیوں ہیں. لوگوں کا رویہ تو میرے ساتھ اچھا تھا لیکن بطور اداکارہ مجھے کسی ایک اچھی فلم کی ضرورت تھی تاکہ اپنی اداکارانہ صلاحیتوں کو منوا سکوں۔

کرینہ کپور خان نے مزید بتایا کہ اگر یہ حالات کسی اور کے ساتھ بھی پیش آتے تو وہ انسان بھی کرینہ کی طرح ہی ڈپریشن کاشکار ہو جاتا. کوئی بھی ڈپریشن سے بچ نہیں سکتا لیکن اس بارے میں لوگ بات نہیں کرتے. یہاں تک کہ اس وقت انھوں نے بھی اپنے آس پاس کے لوگوں کو محسوس نہیں ہونے دیا کہ وہ کسی کرب اور تکلیف کا شکار ہیں.

کرینہ کا کہنا تھا کہ شوبز میں کوئی کسی کی حمایت نہیں کرتا. کسی کی نجی زندگی جن حالات کا بھی شکار ہو بلکہ مر ہی کیوں نہ رہا ہو مگر کیمرے کے سامنے اسے مسکرانا ہے کیونکہ عوام یہی دیکھنا چاہتی ہے.

Kareena Kapoor Rat Ko Kyun Roti Theen

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Kareena Kapoor Rat Ko Kyun Roti Theen and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Kareena Kapoor Rat Ko Kyun Roti Theen to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In News  |   0 Comments   |   2828 Views   |   01 Apr 2024
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 15 July 2024)

راتوں کو اٹھ کر رویا کرتی تھی.. کرینہ کپور کو سیف سے شادی سے پہلے کس بات کا غم تھا؟

راتوں کو اٹھ کر رویا کرتی تھی.. کرینہ کپور کو سیف سے شادی سے پہلے کس بات کا غم تھا؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ راتوں کو اٹھ کر رویا کرتی تھی.. کرینہ کپور کو سیف سے شادی سے پہلے کس بات کا غم تھا؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔