معصوم بچی کو کچرے میں پڑا دیکھا تو اسے اپنے گلے سے لگا لیا ۔۔ مشہور بھارتی اداکار متھن چکرورتی اور ان کی بیوی نے کیسے راتوں کو جاگ کر اس بچی کی پرورش کی؟ دیکھیں

بیٹی تو زحمت ہے۔ آج کے اس ترقی یافتہ دور میں بھی لوگ بیٹی پیدا ہونے پر انہیں تنگ آ کر باہر پھینک جاتے ہیں جو کہ ایک افسوسناک عمل ہے۔ ایسا ہی کچھ بھارتی اسٹار اداکار متھن چکرورتی کے ساتھ بھی ہوا۔

جب انہیں کچرے کے ڈھیر سے ایک معصوم و خوبصورت لاوارث بچی ملی۔ جسے دیکھتے ہی متھن نے نے اپنی گود میں لے لیا۔ ہوا کچھ یوں کہ ایک خبر متھن چکرورتی نے سنی کہ ایک بچی کچرے کے ڈھیر کے پاس مسلسل رو رہی تھی جسے کچھ سرکاری افسران اور عام آدمیوں نے دیکھا اور بچا لیا۔

یہ سنتے ہی متھن فوراََ اس گھر کی جانب بھاگے جہاں وہ بچی موجود تھی اور کہہ دیا کہ وہ اس بچی کو گود لیں گے۔ اس خبر پر ان کے گھر والے اور اہلیہ بھی بہت خوش ہوئی کیونکہ ان کے پہلے صرف 3 بیٹے تھے بیٹیاں نہ تھیں۔

یہی نہیں ان کی بیوی یوگیتا بیلی بھی اس رات سوئی نہیں کب کب ان کے شوہر معصوم کو گھر لے کر آئیں گے اور وہ اسے گود میں لیں۔ اسی رات متھن نے بچی کو گود لینے کیلئے تمام کاغذی کارروائی مکمل کی اور اسے گھر لا کر اس کا نام دیشانی رکھ دیا اور کبھی اپنے اور اس بچی میں فرق نہیں ہونے دیا بلکہ گھر میں سب سے لاڈکی ان کی یہ بیٹی ہے۔

واضح رہے کہ متھن کی بیٹی مغربی بنگال کی ایک سڑ ک سے ملی جسے این جی او کے سرکاری افسران نے وہاں سے اٹھایا۔ یہاں آپکو یہ بھی بتاتے چلیں کہ متھن چکرورتی صرف اپنی اداکاری اور ڈانس کیلئے ہی مشہور نہیں۔

بلکہ انسانی خدمت کیلئے بھی غریبوں میں مشہور ہیں۔ یہ کئی اسپتالوں میں غریبوں کا مفت علاج کروا دیتے ہیں جبکہ ان کئی اپنے خیراتی ادارے بھی ہیں۔

Kachray Se Mili Galay Laga Dia

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Kachray Se Mili Galay Laga Dia and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Kachray Se Mili Galay Laga Dia to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Faiq  |   In News  |   2 Comments   |   1858 Views   |   24 Jan 2023
About the Author:

Faiq is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Faiq is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 19 July 2024)

  • ,

  • ,

معصوم بچی کو کچرے میں پڑا دیکھا تو اسے اپنے گلے سے لگا لیا ۔۔ مشہور بھارتی اداکار متھن چکرورتی اور ان کی بیوی نے کیسے راتوں کو جاگ کر اس بچی کی پرورش کی؟ دیکھیں

معصوم بچی کو کچرے میں پڑا دیکھا تو اسے اپنے گلے سے لگا لیا ۔۔ مشہور بھارتی اداکار متھن چکرورتی اور ان کی بیوی نے کیسے راتوں کو جاگ کر اس بچی کی پرورش کی؟ دیکھیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ معصوم بچی کو کچرے میں پڑا دیکھا تو اسے اپنے گلے سے لگا لیا ۔۔ مشہور بھارتی اداکار متھن چکرورتی اور ان کی بیوی نے کیسے راتوں کو جاگ کر اس بچی کی پرورش کی؟ دیکھیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔