لونگ کے تیل کے 5 حیرت انگیز فائدے

لونگوں کو رگڈرکر لونگ کا تیل تیار کیا جاتا ہے۔اینٹی سیپٹیک، پرداہناشاشی، اور اینٹی وائرل خصوصیات سے لیس یہ تیل جلد اور بالوں سے جڑی بہت سے مسائل سے چھٹکارا حاصل کرنے میں مدد کرتا ہے۔ لونگ کے تیل میں اعلی مقدار میں اینٹی آکسیڈینٹ خصوصیات ہیں


لونگ کا تیل پوٹاشیم ، سوڈیم، فاسفورس، آئرن اور وٹامن A اور سی جیسے معدنیات پر مشتمل ہے۔لونگ ٹھنڈا ہوتا ہے لہٰذا جلد پر لگانے پر یہ تیل ٹھنڈک پیش کرتا ہے۔ لونگ کا تیل دانت کے درد سمیت جلانے، کٹنے اور جلد سے متعلقہ کئی بیماریوں سے چھٹکارا حاصل کرنے میں فائدہ مند ہے ۔ اس کے علاوہ، یہ گنجاپن، روسی اور بالوں کا جھڑنا روکتا ہے۔


مہاسوں سے نجات دلائے:

لونگ کے تیل میں موجود ینٹیسیپٹیک اور کو antimicrobial خصوصیات مہاسوں کو پھیلانے والے بیکٹیریا کا خاتمہ کرتے ہیں۔ بھدے مہاسو سے نجات حاصل کرنے کے لئے ان پر لونگ کا تیل تلاش کریں۔ اس تیل کو رات بھر رہنے دیں اور پھر صبح آپ کے چہرے کو پانی سے دھو لیں۔

داغ دھبوں سے چھٹکارا دلائے:

لونگ کا تیل داغ دھبوں کو ہی نہیں بلکہ چوٹ کے نشانات کو بھی مٹانے میں مدد کرتا ہے۔ یہ قدرتی تیل جلد کی اوپری پرت کو ہٹا دیتا ہے اور داغوں کو ہلکا کر انہیں غائب کر دیتا ہے۔ اس طرح یہ آپ کی جلد کی رنگت کو نکھارکر اس صحت مند بناتا ہے۔

اینٹی آکسیڈینٹ کا ذریعہ ہے:
لونگ کے تیل میں بھرپور مقدار میں موجود معدنی آپ کی جلد پر اینٹی آکسیڈینٹ کے طور پر کام کرتے ہیں۔ یہ عنصر آپ خوبصورتی بڑھاتے ہیں۔یہ تیل کٹنے، جلانے اور زخم کے علاج میں بھی کام آتا ہے۔

کنڈیشنر کے طور پر اپنائیں:

اس تیل کا استعمال کنڈیشنر کے طور پر بھی کر سکتے ہیں۔ لونگ کا تیل بالوں سے جوڈی بہت سے مسائل کو ٹھیک کرتا ہے۔یہ آپ کے بال طویل اور نرم کرتا ہے اور آپ کو سپلٹ ایڈس سے نجات حاصل کرنے میں مدد کرتا ہے۔

بال جھڑنے سے روکے:

کیا آپ گجیپن سے پریشان ہیں؟ طویل، گھنے بالوں کو حاصل کرنے کے لئے اپنے بالوں میں لونگ کا تیل استعمال کریں ۔ اس کے لئے لونگ کے تیل کو ناریل کے تیل میں ملا کر اپنے سرمیں مساج کریں ۔ اس تیل کو بالوں میں دو گھنٹوں کے لئے رہنے دیں اور بعد میں اپنے بالوں کو شیمپو سے دھو لیں۔ اس طرح اس عمل کو ہفتے میں ایک بار دہرائیں۔

Cloves oil is extracted by pressing the cloves using certain equipment. Cloves oil is laden with dozens of hidden benefits for skin, hair, acne and scars and other aspects of health. Enriched with anti-septic and anti-viral properties, laung oil can help fix lots of skin and hair problems. Laung Ka Tel or cloves essential oil also contains anti-oxidant for the most part as well.

Some questions that arise in the mind of people are:

Is clove oil safe on skin? and Is it safe to ingest?

This article provides rich information for using laung oil and how? Read more benefits of cloves oil in Urdu as reproduced below by KFoods.com and make use of this miraculous oil for your skin or hair.

Tags : Long Ke Tel Ke Fayde Long Tel Ke Faide

By Humayun    |    In Beauty and Skin Care   |    1 Comments    |    58952 Views    |    11 Mar 2019

Comments/Ask Question

Great info, I didn't know this before at all. Pleased to know.

Jul 19, 2016 Sonam

Read Blog about لونگ کے تیل کے 5 حیرت انگیز فائدے and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (لونگ کے تیل کے 5 حیرت انگیز فائدے) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.