7 Incredible Benefits of Fish Oil - Machli Ke Tel Me Chupe Sehat Ke 7 Khazane

Machli Ke Tel Ke Fayde

ریسرچ سے یہ بات ثابت ہوئی ہے کہ نوجوانوں میں جولوگ کسی قسم کا سپلیمنٹ استعمال نہیں کرتے ان میں شیزوفرینیا کا خطرہ بہت بڑھ جاتا ہے ۔ مچھلی کے تیل کے کیپسول یا مچھلی کا تیل انسانی صحت کے لئے بہترین ہے ۔ اسی لئے جو لوگ اپنی غذا میں اس کا استعمال نہیں کرتے ان کو چاہیے کہ وہ اس کے سپلیمنٹ ضرور استعمال کریں تاکہ دماغی بیماریوں سے محفوظ رہ سکیں ۔
ریسرچ کے مطابق مچھلی کے تیل کے سپلیمنٹ لینے کا مطلب ہے کہ آپ اپنے آپ کو سنگین دماغی بیماریوں سے بچالیں ۔ مچھلی کے تیل کی گولیاں یا کیپسول ان نوجوانوں کے لئے بھی اچھی ثابت ہوسکتی ہیں جو دماغی طور پر پہلے سے کمزور ہیں ۔

ایک نئی تحقیق جونیچر کمیونیکیشن کی طرف سے کی گئی کہ مچھلی کے تیل کی شہرت ایک طاقتور سائیکاٹرک تھیراپی کے طور پر بھی ہے ۔ اومیگا تھری فیٹی ایسڈ عام طور پر سالمن مچھلی یا میکریل میں پایاجاتا ہے ۔ اگر ان کیپسولز کو اپنی غذا کا حصہ بنالیا جائے تو یہ بہت بہترین اثر ڈالتا ہے اور یہ اینٹی ڈپریسنٹ بھی ثابت ہوتا ہے ۔ یہ جلد کے لیے بہت اچھا ہے اور جلد کو بھی دلکش اور حسین بناتا ہے ۔

مچھلی کے تیل کے بارے میں کہا جاتا ہے کہ یہ چکنائیوں میں سب سے بہترین چکنائی ہے ۔ یہ تیل مچھلی سے حاصل کیا جاتا ہے ، اس میں بڑی مقدار میں اومیگاتھری فیٹی ایسڈ پایا جاتا ہے ۔ یہ بات تمام تحقیقات سے ثابت ہو چکی ہے کہ یہ دل اور دماغ کی صحت کے لئے بہترین ہے اس کے علاوہ یہ اعصابی نظام کو بھی متحرک کرتا ہے ۔ مچھلی کے تیل کے سپلیمنٹ سے یہ بھی پایا گیاہے کہ اس سے یاداشت بھی اچھی ہوتی ہے اسی لئے اگر کسی کو بھولنے کا مرض ہے تو اس کی یاداشت میں بھی اس سے بہترین لائی جاسکتی ہے ۔

یہ فضائی آلودگی سے محفوظ رکھتا ہے
کیا آپ یہ بات جانتے ہیں کہ مچھلی کے تیل کا ایک فائدہ یہ بھی ہے کہ یہ آپ کے دل فضائی آلودگی سے بچاتا ہے ۔ یہ ایک امریکن تحقیق کے مطابق یہ بات بالکل سچ ہے 29صحت مند درمیانی عمر کے افراد کو چار ہفتوں تک تین گرام مچھلی کا تیل یا پلاسبو روزانہ دیاگیااور اس کے علاوہ ان کو خراب آلودہ فضاء میں دو گھنٹے کے لئے رکھا گیا ۔ تحقیق کاروں نے یہ پایا کہ ان لوگوں پر جنہوں نے مچھلی کا تیل استعمال کیا ان کی صحت پر وہ منفی اثراب نہیں مرتب ہوئے جو کہ ان لوگوں پر ہوئے جو کہ صرف پلاسبو استعمال کررہے تھے ۔ اومیگا تھری فیٹی ایسڈ سپلیمنٹس آپ کے دل کو فضائی آلودگی سے محفوظ رکھتا ہے ۔

یہ آرتھرائٹس کے خطرے کو کم کرتا ہے ۔
یونیورسٹی آف براسٹل کی تحقیقات کے مطابق اومیگا تھری فش آئل جوڑوں کے درد کے خطرے کو اور اس کی علامات کو کم کرتا ہے ۔ جن لوگوں کی غذا میں اومیگا تھری فش آئل شامل رہتا ہے ان میں اُن لوگوں کی نسبت آرتھرائٹس کی خطرہ ان لوگوں کی نسبت کم ہوجاتا ہے جو فش آئل استعمال نہیں کرتے ۔ آگر آپ روزانہ فش آئل استعمال کرتے ہیں تو آپ ہر قسم کے جوڑوں کے درد سے اپنی جان چھڑواسکتے ہیں یا کم از کم جوڑوں کی سوجن کو بہت حد تک کم کرسکتے ہیں ۔

یہ عمر کے اثرات کو زائل کرتا ہے
تحقیقات سے یہ بات ثابت ہوئی ہے کہ آپ کے خلیات کا نظام جب خراب ہونے لگتا ہے اور وہ خلیات کو دوبارہ نہیں بنا پاتا تو اس کے چہرے اور جسم پر عمر کے اثرات ظاہر ہونا شروع ہوجاتے ہیں ۔ ایک تحقیق کے مطابق فش آئل سے خون کا لیول اور ان خلیات کی یا کروموسومز کی کمی کا پانچ سال تک جائزہ لیا گیا تو اومیگا تھری فیٹی ایسڈ میں اس کی حفاظت کا عنصر پایاگیا ۔ جس سے یہ عمر کے اثرات کو زائل کرتا ہے ۔ یونیورسٹی آف کیلفورینا سان فرانسسکو نے 600مریضوں پر تحقیق کی اور یہ پایا کہ مریضوں میں مچھلی سے حاصل کیا گیا اور میگا تھری ایسڈ بلڈ لیول کو بڑھا کر ان مریضوں میں بھی جودل کی شریانوں کے مرض میں مبتلاء تھے اور خلیات کی ٹوٹ پھوٹ کے عمل کو بھی روک دیتا ہے ۔ اگر مچھلی کے سالن کو ہفتے میں دو دفعہ لیا جائے تو یہ عمل اومیگا تھری حاصل کرنے کا بہترین ذریعہ ہے ۔

زائد کو چکنائی کو جلاتا ہے
یونیورسٹی آف ساؤتھ آسٹریلیا کی تحقیقات کے مطابق جو کہ انہوں نے جسم پر غذا اور ایکسر سائز کے اثراب پر کی ۔ انہوں نے پایا کہ فش آئل سپلیمنٹس اور ایکسر سائز مل کر چکنائی کو تیزی سے جلاتے ہیں ۔ اس اسٹدی کے دوران موٹے اور زیادہ وزن والے افراد کے نظام انہظام کوجائزہ بھی لیا گیا اور اس میں سب سے بڑا رسک دل کی بیماریوں کا تھا ۔ ان کو اومیگا تھری فش آئل کے ساتھ ساتھ ایروبک ایکسرسائز ہفتے میں تین دفعہ 12ہفتوں تک کروائی گئی ، جسم میں موجود چکنائی خاص کر پیٹ پر موجود چکنائی آہستہ آہستہ کم ہونا شروع ہوگئی ۔ ان دونوں کے ملاپ سے چکنائی گھٹنا شروع ہوگئی ۔ لیکن ان کی نہیں ہوئی جنہوں نے صرف فش آئل لیا یا صرف ایکسرسائز کی ۔

دماغی طاقت اور یاداشت کو بہتر بناتا ہے ۔
ریسرچز کے مطابق انسان کے ادراکی عمل اور فش آئل کے درمیان بہت اچھی مثبت دوستی ہے خاص کردماغی اسٹرکچر کے ساتھ ۔ اس مطالعے سے یہ بھی پتہ چلا کہ فش آئل کے استعمال کرنے والوں میں ادرا کی عمل بہت اچھا ہو جاتا ہے اور اس میں بہتری آتی ہے ۔ ایک منفرد چیز یہ پتہ چلی کہ ایک بہت واضح ہم آہنگی فش آئل اور دماغ کے ان حصوں میں پائی گی جو سوچنے اور یادر کھنے کے لئے استعمال ہوتے ہیں اور دوسرے لفظوں میں فش آئل کے استعمال سے دماغ کے سکڑنے کے عمل کو بھی روکا جا سکتا ہے ۔ جن کی غذا میں اومیگا تھری فیٹی ایسڈ کی کمی رہتی ہے ان کی دماغی صلاحیتیں زیادہ جلد ی متاثر ہونے لگتی ہیں اور یاداشت کی کمزوری کا بھی شکار ہو جاتے ہیں ۔

ہڈیوں کی صحت میں بہتری :
جب یہ ہڈیوں کی صحت کی بحالی کی طرف آتا ہے تو وہاں بھی صرف کیلشیم ، وٹامن ڈی اور میگنیشیم کی ضرورت نہیں پڑتی بلکہ اس کے لئے اومیگا تھری فیٹی ایسڈ DHہڈیوں کی صحت کے لئے انتہائی ضروری ہے ۔ ریسرچز اس کا موازنہ اومیگا DP A6اور اومیگا DHAسے کرتے ہیں جو کہ لمبی ہڈیوں کی نشوونما کے لئے بہت ضرور ہے ۔ رزلٹ سے پتہ چلا کہ جن لوگوں نے اپنی ڈائٹ میں اس کا استعمال رکھاان کی ہڈیوں کی صحت اور نشوونما میں بہتری پائی گئی ۔

Benefits of fish oil are known and understood across the world. It has undeniable benefits for skin, hair, brain and weight loss. Whether or not you need a treatment, you should consume fish oil for the sake of long and lasting health. You can use its capsules, supplements or tablets, whichever suits you.

Consuming fish oil is surely a healthy habit for your health. Researches proved that youths who do not use fish oils at all are more vulnerable to Schizophrenia. If you are not aware of why is it good for you, read this article and find the 7 hidden health benefits of fish oil (given in Urdu).

If you want to stay active, fit and healthy with all handsome body parts, start using either supplement of Omega 3 Fish oil or capsules and keep safer from mental and different other health problems even post 40 age.

Tags : Fish Capsules Benefits 7 Incredible Benefits of Fish Oil - Machli Ke Tel Me Chupe Sehat Ke 7 Khazane

By Aqib Shehzad    |    In Health and Fitness   |    24 Comments    |    140469 Views    |    07 Mar 2019

Comments/Ask Question

Mairy bachon ki growth silo he or weight bhi Kam he 7year boy or 10 year girl unahin fish oil de sakti hon

Mar 25, 2019 Nazia Islamabad

Uric acid patients can take fish oil capsule?

Mar 08, 2019 Taha sultan Karachi

Mai Ne 1 artical Mai para ta ka 2g of omega 3 memory k liye acha hota hai . Kya Mai 2g per day omega3 use karsakta ho.

Dec 03, 2017 Noor Jamal khan Karachi

khany hain fish oil, capsule daily kitny khany hain plzzz rply

Oct 30, 2017 saira kashif karachi

Nice to meet you in the morning and evening entertainment and a half years ago and it will take place in my life and work out of my life

Feb 19, 2017 aliraza hasilpur

mishu: apne doctor se consult kar ke daily use kijiye.

Feb 17, 2017 KFoods.com Karachi

use keisy krna hai fish oil capsule

Feb 17, 2017 mishu south affrica

Ap ke pas bohat valuable information hai.

Feb 17, 2017 Raza khan Lahore

kia fish oil 18 months baby ki eye sight k ley theak rahe ga

Dec 05, 2016 faiza naseem karachi

Ye weight loss karta he ya ni

Nov 17, 2016 Ali karachi

Kia his bachy me nose se blood a ata ho usy dey skty hn

Nov 09, 2016 miss irfan sargodha

But acha hy cos liver oil sahat kally kiya 5 or 7 year k bachon ko b cod liver oil capsule dy sakty hn?

Sep 02, 2016 Jalib khan Attock

Fish oil is ideal for eye sight. I try to use it but nowadays good quality capsules are very expensive. A bottle was costing Rs. 1275/-. I do not remember number of capsules.

Aug 30, 2016 Shakaib

fish oil has amazing benefits. I have tried it.

Jul 30, 2016 Wajeeha

Bachon ko kis tarhan istimal karana chahiye plz mujhe batae ga koi.

Apr 03, 2016 arzoo hyd

everyone must eat its capsules. It is full of vitamin A and also good for sight improvement. It has many other benefits.

Feb 18, 2016 Khurram

fish oil k capsule jo achi quality ka ho name btain plzzzz.

Feb 17, 2016 jamal islamabad

sub se achi quality ke capsule kis company ke hote hain. jo original hon or jin se faida bhi ho. agar kisi ko maloom hai to please suggest kar den. shukria.

Dec 08, 2015 Hammad lhre

it comes with miraculous health effects. my father always tells me to take one capsule after dinner everyday. It is slow remedy. it improves eyesight . It contains vitamins and much more health things.

Dec 02, 2015 hamid ali bajaur

fish oil boht faida mand hai eyes ke liye bhi boht acha hai . is ke capsules use karen

Nov 18, 2015 Imran

Thanx! For give us such valuable information. I like it

Nov 08, 2015 Reema Karachi

hi, it is very nice of you to give us such valuable information. I like it and I suggest to make recipes from kfoods.com

Nov 07, 2015 Huda

boht ala information hoti hai aap ki website pe. I keep checking your site for new and new updates. your website is awesome!

Nov 07, 2015 sharmeen agha charleroi

I like ur page. Its very informative.

Nov 06, 2015 Sumaira shahbaz Karachi

Read Blog about 7 Incredible Benefits of Fish Oil - Machli Ke Tel Me Chupe Sehat Ke 7 Khazane and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (7 Incredible Benefits of Fish Oil - Machli Ke Tel Me Chupe Sehat Ke 7 Khazane) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.