ہڈیاں مضبوط اور خشکی سے پیچھا چھڑانا چاہتے ہیں تو.. ہلدی والے دودھ میں کیا چیز ڈالیں جو اس کے فائدے بڑھا دے؟

سردی میں ہلدی والا دودھ پیا جاتا ہے کیوں کہ اس کی تاثیر گرم ہوتی ہے لیکن آج ہم اس دودھ کے فائدے ڈبل کرنے کا ایسا طریقہ بتائیں گے جس سے آپ دوگنا فائدہ اٹھا سکیں گے۔

ایک کپ دودھ میں آدھا چائے کا چمچ ہلدی اور ایک چائے کا چمچ گھی ڈال کر پکائیں کہ گھی پگھل جائے اور سارا دودھ ایک جان ہوجائے۔ اب اسے نیم گرم پی جائیں۔

رات کو سونے سے پہلے نیم گرم گھی والا ہلدی دودھ پینے کے سردی کے تمام مضر اثرات جسم سے کم ہوجاتے ہیں۔ خاث طور پر فلو، گلا خراب اور بخار سے نجات دیتا ہے اور قوت مدافعت بڑھاتا ہے۔

گھی اور ہلدی کا استعمال جسم سے زہریلے مادے خارج کرتا ہے جس کی وجہ سے جلد بھی چمک اٹھتی ہے اور صحت مند ہوجاتی ہے۔ گھی کی وجہ سے جلد اور بالوں سے خشکی کا مسئلہ کم ہونے لگتا ہے۔

دودھ میں کیلشیم اور گھی میں وٹامن کے موجود ہوتا ہے جو جسم میں کیلشیم جذب کرنے کی صلاحٰت کو بڑھاتا ہے۔ اس طرح یہ دودھ ہڈیوں کی مضبوطی کے لئے بہترین ہے۔

کھانے کو ہضم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ گھی کی وجہ سے آنتیں سکڑتی نہیں اور قبض نہیں ہوتا۔

سردی کے موسم میں جسم میں خشکی کی وجہ سے خارش کا مسئلہ ہوجاتا ہے جبکہ ہلدی اور گھی کی وجہ سے جلد میں نمی برقرار رہتی ہے اور خشکی کی وجہ سے خارش اور جلد پٹھنے کے مسائل نہیں ہوتے۔

Benefits Of Drinking Haldi Wala Doodh

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Benefits Of Drinking Haldi Wala Doodh and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Benefits Of Drinking Haldi Wala Doodh to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1017 Views   |   22 Dec 2023
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 20 April 2024)

ہڈیاں مضبوط اور خشکی سے پیچھا چھڑانا چاہتے ہیں تو.. ہلدی والے دودھ میں کیا چیز ڈالیں جو اس کے فائدے بڑھا دے؟

ہڈیاں مضبوط اور خشکی سے پیچھا چھڑانا چاہتے ہیں تو.. ہلدی والے دودھ میں کیا چیز ڈالیں جو اس کے فائدے بڑھا دے؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ ہڈیاں مضبوط اور خشکی سے پیچھا چھڑانا چاہتے ہیں تو.. ہلدی والے دودھ میں کیا چیز ڈالیں جو اس کے فائدے بڑھا دے؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔