کولیسٹرول سے پاک، کیلوریز بھی کم، دل کے لئے مفید ۔۔ ماہرین کی رائے میں انڈے کی سفیدی کھانا کتنا فائدہ مند ہے؟

انڈے کی سفیدی:

انڈے کی سفیدی انڈے کے اندرموجود صاف مائع ہے، جو کہ زردی کو گھیرے ہوئے ہے سفیدی کا مقصد انڈے کی حفاظت کرنا اور کشن فراہم کرنا ہے اور ساتھ ہی جنین کے لیے اضافی غذائیت بھی ہے۔ انڈے کی سفیدی کا 90 فیصد حصہ پانی پر مشتمل ہوتا ہے جبکہ باقی پروٹین پر مشتمل ہوتا ہے ۔ اس میں پروٹین سے بھرپور لپڈز نہیں ہوتے جو زردی میں ہوتے ہیں۔

حالیہ ماہرین پورے انڈے کو کھانے کا مشورہ دیتے ہیں، جو وٹامن اے ، پوٹاشیم ، کیلشیم ، فولیٹ اور اومیگا تھری فیٹی ایسڈز سے بھرپور ہوتا ہے۔ یہ ضروری غذائی اجزاء ضائع ہو جاتے ہیں جب صرف انڈے کی سفیدی کا استعمال کیا جائے، ساتھ ہی آدھا پروٹین بھی۔ تاہم، سولو انڈے کی سفیدی میں پورے انڈے کی چربی یا کولیسٹرول نہیں ہوتا، اور کیلوریز کا ایک چوتھائی سے بھی کم ہوتا ہے۔ بہت سے لوگ اپنی ترکیبوں میں کچھ زردی رکھنے کا انتخاب کرتے ہیں، لیکن انڈے کی سفیدی کے سلسلے میں مقدار کو کم کرتے ہیں، جس سے وہ اب بھی کم کیلوریز کے ساتھ کچھ فوائد حاصل کر سکتے ہیں۔

انڈے کی سفیدی کے فوائد اور استعمال:

پروٹین کا اچھا ذریعہ:

انڈے کی زردی کے بغیر بھی، انڈے کی سفیدی پروٹین کا ایک اچھا ذریعہ ہے، تقریباً 4 گرام فی سرونگ کے ساتھ، پھر بھی کیلوریز میں ناقابل یقین حد تک کم ہیں۔ اس وجہ سے، وہ لوگ جو صرف صاف، کم کیلوری والے پروٹین کی تلاش میں ہیں انڈے کی سفیدی کا استعمال کرتے ہیں، کیونکہ وہ ایک کھانے میں کئی سفیدیاں استعمال کر سکتے ہیں۔

زیرو کولیسٹرول:

اگرچہ اب ہم جانتے ہیں کہ کولیسٹرول کی تمام اقسام خراب نہیں ہیں، لیکن کم کولیسٹرول والی غذاؤں کے لیے انڈے کی سفیدی بہترین انتخاب ہے۔ انڈوں میں موجود تمام کولیسٹرول انڈے کی زردی میں اس کی سیر شدہ چکنائی کے ساتھ موجود ہوتا ہے ۔ انڈے کی سفیدی کو الگ کرنے کے بعد ان میں کولیسٹرول باقی نہیں رہتا۔ جرنل آف دی امریکن میڈیکل ایسوسی ایشن کی طرف سے شائع ہونے والی ایک تحقیق کے مطابق ، انڈے کی زردی کے استعمال میں کمی کو دل کی بیماری کے کم خطرہ سے منسلک کیا گیا ہے، لیکن انڈے کی سفیدی کو الگ کرکے کھایا جا سکتا ہے۔

ضروری غذائی اجزاء:

انڈے کی سفیدی دراصل کافی مقدار میں وٹامنز اور معدنیات کو برقرار رکھتی ہے۔ ایک انڈے کی سفیدی میں 1.3 ملی گرام فولیٹ، 6.6 ملی گرام سیلینیم ، 2.3 ملی گرام کیلشیم، 3.6 ملی گرام میگنیشیم ، 4.9 ملی گرام فاسفورس اور 53.8 ملی گرام پوٹاشیم ہوتا ہے۔ فولیٹ ایک بی وٹامن ہے جو سیل کی افزائش اور نشوونما کے لیے ضروری ہے۔ سیلینیم صحت مند تائرواڈ اور مدافعتی نظام کے کام کو سپورٹ کرتا ہے۔ کیلشیم اور میگنیشیم مل کر مضبوط ہڈیوں کی تعمیر میں مدد کرتے ہیں۔ فاسفورس آپ کے جسم کی توانائی کی پیداوار کے لیے اہم ہے، جبکہ پوٹاشیم ایک اہم الیکٹرولائٹ ہے جو بلڈ پریشر کو برقرار رکھنے میں مدد کرتا ہے۔

وزن کم کرنے کے لئے:

آپ کی مجموعی کیلوری کی مقدار کو کم کرنا اب بھی وزن میں کمی کا ایک لازمی حصہ ہے۔ پورے انڈے کے استعمال میں صرف ایک انڈے کی سفیدی سے پانچ گنا زیادہ کیلوریز ہوتی ہیں۔ انڈوں سے بھری ترکیبیں، جیسے آملیٹ اور فرٹاٹا میں، پورے انڈوں میں سے کچھ کو صرف انڈے کی سفیدی سے بدلنا ذائقہ یا شکل کو تبدیل کیے بغیر ڈش کی چکنائی اور کیلوریز کو نمایاں طور پر کم کر سکتا ہے۔

خوبصورتی اور جلد کی دیکھ بھال:

انڈے کی سفیدی صدیوں سے بیوٹی واش کے طور پر استعمال ہوتی رہی ہے۔ انڈے کی سفیدی اور لیموں کے رس کا مرکب کھلے مساموں کو سکیڑ کر بند کر دے گا۔ یہ ضرورت سے زیادہ تیل والی جلد کے لیے ایک ماسک کے طور پر بھی استعمال ہوتا ہے اور اکثر مہاسوں کا شکار جلد کے علاج کے طور پر تجویز کیا جاتا ہے۔ جیسا کہ انڈے کی سفیدی کا ماسک جلد پر خشک ہوجاتا ہے، یہ بلیک ہیڈز کو دور کرتا ہے اور سوجن کو کم کرتا ہے۔ انڈے کی سفیدی بھی بالوں کو دھونے کا ایک مقبول طریقہ ہے، جو چکنے بالوں والے سر کے علاج کے طور پر ہے اور اس کا استعمال روکھے، خشک بالوں کو چمکانے کے لیے کیا جاتا ہے۔

بیکنگ:

روٹی اور پیسٹری میں سنہری رنگ اور شائن لانے کے لئے اور پائی، پاستا اور سموسے، وان ٹان کے کناروں کو سیل کرنے کے لیے بیکنگ میں اکثر انڈے کی سفیدی کا استعمال کیا جاتا ہے۔ انڈے کا دھونا انڈے کی سفیدی پر مشتمل ہوتا ہے جس میں پانی، دودھ یا کریم کے ساتھ اچھی طرح پھینٹا جاتا ہے۔ کناروں کو سیل کرنے کے لیے انڈے کی سفیدی اور پانی کو ترجیح دی جاتی ہے۔ دوسری طرف انڈے کی سفیدی اور دودھ روٹی اور پیسٹری پر ایک گہرا سنہری کرسٹ بناتا ہے۔

مضر اثرات:

اگر آپ کو انڈوں سے الرجی ہے تو کسی بھی صورت میں انڈے کی سفیدی کاسمیٹک طور پر استعمال نہیں کرنی چاہیے۔ کچے انڈے کی سفیدی کھانے کی کبھی بھی سفارش نہیں کی جاتی، کیونکہ سالمونیلا ایک سنگین خطرہ ہے۔ گردے کے مسائل میں مبتلا افراد کو انڈے کی سفیدی کے ساتھ ہائی پروٹین والی غذا شروع کرنے سے پہلے اپنے ڈاکٹر سے بات کرنی چاہیے۔

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   470 Views   |   09 Sep 2022
Related Articles
Top Trending
Comments/Ask Question

Read Blog about کولیسٹرول سے پاک، کیلوریز بھی کم، دل کے لئے مفید ۔۔ ماہرین کی رائے میں انڈے کی سفیدی کھانا کتنا فائدہ مند ہے؟ and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (کولیسٹرول سے پاک، کیلوریز بھی کم، دل کے لئے مفید ۔۔ ماہرین کی رائے میں انڈے کی سفیدی کھانا کتنا فائدہ مند ہے؟) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.