Turkish Lassi Recipe in Urdu

Find delicious Turkish Lassi recipes in Urdu with our easy-to-cook recipes crafted with our simple cooking tips with proper step-by-step instructions, required ingredients, and cooking time. Turkish Lassi recipe is one of the common and most searched dishes in the Drinks & Shakes recipes category. Enhance your cooking journey and enjoy creating Turkish Lassi recipes in Urdu with available user-friendly, procedure instructions in Urdu recipes.

Turkish Lassi
chef Recommended By Chef
Tips About Recipe

6757 Views 0 Comments

ترکس لسی
اجزاء:
رمضان میں ہر شخص کی یہ کوشش ہوتی ہے کہ وہ اس ماہ مبارک میں اپنی تمام تر کوششوں سے رب کو راضی کرلے ۔ایسے میں ایسا کیا کیا جائے کہ ہم سحری سے لے کر افطاری تک چاق و چوبند رہ کر عبادت بھی کر سکیں اور اپنے روزمرہ معمولات بھی انجام دے سکیں۔ اسی لئے ضروری ہے کہ ہم سحری میں کچھ ایسا کھائیں پئیں جو کہ ہمارے جسم کو توانائی دینے کے ساتھ ساتھ طبیعت میں بھاری پن بھی پیدا نہ کرے اور روزے میں طبیعت میں گرانی بھی نہ ہو ۔اسی لئے ہم یہاں ڈاکٹر بلقیس کی بنائی ہوئی ٹرکش لسی کا طریقہ یہاں بتارہے ہیں اگر اس کو سحری میں یا افطاری میں پیا جائے تو یہ آپ کے لئے بہت فائدے مند بھی ہے اور نظام ہضم کے لئے بھی مفید ہے ، ورنہ عموماً یہ ہوتا ہے کہ سحری یا افطاری کھانے کے بعد بھاری پن ہو جاتا ہے۔ اور روزے میں سارا دن کھٹی ڈکاریں آتی رہتی ہیں۔
دہی کے بارے میں ڈاکٹر بلقیس کی ٹپ
ڈاکٹر بلقیس کا یہ کہنا ہے کہ اگرصبح نہارمنہ ایک کپ دہی کھالیا جائے اور وہ دہی گائے کے دودھ سے بنا ہوا ہو تو وہ جسم کے لئے ایسا ہی ہے جیسا کہ گاڑی کے لئے گریس یا آئل۔ جو کہ پوری گاڑی کو رواں کر دیتا ہے۔ اسی طرح خالی پیٹ ایک کپ دہی کھانے سے آپ کے جسم کی ساری نسیں، شریانیں، کھول دے گا۔ سارے اعضاء کی کارکردگی رواں اور بہتر ہو جائے گی۔ اس کے ساتھ یہ آپ کی جلد کے لئے بھی بہترین ہوگا ، آپ کے نظامِ ہضم کو فعال کردے گا۔ پیٹ کی تکالیف کا خاتمہ کرے گا ۔ ایک بات یاد رکھیں کہ دہی کھانے کے ایک گھنٹے بعد تک کیفین نہیں لیا جائے گا یعنی چائے کافی وغیرہ نہ لیں ورنہ دہی کے اثرات ختم ہوجائیں گے
ترکیب:
ٹرکش لسی
دہی ایک کپ
نمک ایک چوتھائی چائے کا چمچ
دودھ ایک گلاس
زیرہ بھنا ہوا ایک چائے کا چمچ
پودینے کے پتے 20 سے 25
برف کیوب کی ایک ٹرے
تمام چیزوں کو بلینڈر میں ڈال کر بلینڈ کر لیں ، پانی نہیں ڈالیں ۔ پانی کی جگہ برف ڈالیں اور اس کے ساتھ اس کو اتنا بلینڈ کریں کہ برف اچھی طرح چورا ہو جائے ۔مزیدار ٹرکش لسی تیار ہے۔ لسی کے اجزاء افراد کے حساب سے کم زیادہ کئے جا سکتے ہیں
Posted By: Afshan, Karachi

Find out the Turkish Lassi Recipe in Urdu this is the most easy and traditional cooking recipe in all the Drinks & Shakes. Turkish Lassi is very famous in desi people. At KFoods you can find Turkish Lassi and all the urdu recipes in a very easiest way.

Turkish Lassi

Turkish Lassi in Urdu is an easy and traditional cooking recipe to prepare at home. It provides you an awesome taste of Drinks & Shakes.

Reviews & Comments