Wazam Kam Karne Ka Tarika

Wazam Kam Karne Ka Tarika
Posted By:Aneela 2409 Views
0 Comments May 01, 2021

کم وقت میں وزن کم کرنے کی خواہش ہر کسی کی ہوتی ہے جس کو پورا کرنے کے لئے بہت زیادہ ڈائٹنگ اور ورزش کرنی پڑتی ہے۔ لیکن اگر آپ چاہتے ہیں کہ بغیر کسی ڈائٹننگ یا ورزش کے وزن کم ہوجائے وہ بھی جلد سے جلد تو ڈاکٹر خُرم کی بتائی ہوئی اس سپیشل وزن کم کرنے کی چائے بنانے کا طریقہ جان لیں۔

ٹپ:

٭ 8 کپ پانی کو ابالیں۔
٭ اس میں پانچ پودینے کے پتے، 3 لونگ، ایک انچ کا ادرک کا ٹکڑا (یا دو چمچ ادرک کا رس)، 1 چمچ ملٹھی، 2 چمچ بھنی ہوئی سونف اور 1 چمچ شہد ڈال کر دو منٹ کے لئے پکا لیں۔
٭ اس چائے کو نیم ٹھنڈا ہونے پر ایک بوتل میں بھر کر رکھ لیں۔
٭ دن میں 8 مرتبہ دو دو گھونٹ کرکے پی لیں۔

فائدہ:

یہ 6 دن میں آپ کے جسم کی تمام تر بلاکیج کو ختم کرکے اضافی چربی کو خارج کرنے کی کوشش کرے گی اور کھانا جلد ہضم ہونے میں مدد دے گی۔
اس میں ملٹھی اور بھنی ہوئی سونف بھی شامل ہے جن میں سلفیورک اور میلک ایسڈ، ترشے، کیلشیم، میگنیشیم اور گلاسیرایزین انزائمز پائے جاتے ہیں جو جسم میں اضافی چربی کے ٹکڑوں کو توڑنے کی کوشش کرتے ہیں اور ساتھ ہی اس میں پودینہ، لونگ اور ادرک ہے یہ تمام اینٹی بائیوٹکس کا کام کرتے ہیں جو بیک وقت جسم کو طاقت بھی دیتے ہیں اور معدے کے اندر ہونے والے افعال کو تیز کرنے میں مدد دیتے ہیں جس کی وجہ سے یہ چائے کم وقت میں وزن کم کرنے کے ڈاکٹر خُرم سب سے زیادہ تجویز کرتے ہیں۔

جلد فائدہ:

٭ اس چائے میں اگر آپ گِرے فروٹس کا رس (بازار میں دستیاب ہوتا ہے) شامل کرلیں تو یہ چائے بہترین ویٹ لوس میں سب سے زیادہ مفید ہے۔

In Dr Khurram Tips section you can check Wazam Kam Karne Ka Tarika in most easiest way. Find Wazam Kam Karne Ka Tarika in urdu totkay only at kfoods. At this page you can find Wazam Kam Karne Ka Tarika totka in details also check the relevant totkay in Urdu of Wazam Kam Karne Ka Tarika.

Relevant Totkay

Reviews

Comments