UTI Ka Asan Gharelu Ilaj

UTI Ka Asan Gharelu Ilaj
Posted By:Afshan 8749 Views
0 Comments Mar 10, 2022


پیشاب کی نالی کا انفیکشن ،جلن ، تکلیف، اور بے چینی اب صرف تین چیزوں سے دور ہو جائے گی، پیشاب کے انفیکشن کو دورکرنے کا ڈاکٹر عیسٰی کا آزمودہ اور کامیاب نسخہ۔

پیشاب کی نالی میں انفیکشن، جلن، تکلیف ،بے چینی گرمیوں میں خاصی بڑھ جاتی ہے ،یو ٹی آئی یعنی یورینری ٹریک انفیکشن عموماً خواتین میں خاصا پایا جاتا ہے اور خاص کر ان لڑکیوں اور خواتین میں زیادہ ہوتا ہے جو کہ لیکوریا کی تکلیف میں مبتلا ہوتی ہیں ۔لیکوریا کی وجہ سے تکلیف،بے آرامی،خارش اور جلن بھی ہو جاتی ہے ،اس کے لئے پہلے لیکوریا کا علاج بھی ہونا ضروری ہے تاکہ یہ نسخہ جلد اثر کر سکے۔ اس کے ساتھ ساتھ پانی زیادہ پئیں ۔ گرمیوں میں خاص طور پر اپنے آپ کو ہائیڈ ریٹ رکھنا بہت ضروری ہے۔ پانی کی کمی سے بھی گردوں اور پیشاب کی نالی کے کئی مسائل جنم لیتے ہیں۔
گوکھرو 25 گرام
زیرہ 25 گرام
سونف 25 گرام
ان تینوں چیزوں کو ملا کر پیس لیں اور ان کا پاؤڈر بنا لیں۔ آدھا چمچ صبح اور آدھا چمچ شام کو کھائیں ،پانی کے ساتھ استعمال کریں ۔ چند دن میں ہی انشاء اللہ تکلیف ختم ہو جائے گی ۔ جن لوگوں کا کیریٹنائن لیول بڑھ جاتا ہے وہ بھی اگر گوکھرو کا استعمال کریں تو ان کا کیریٹنائن لیول کم ہو جائے گا۔

ماڈرن ریسرچ :

گوکھرو میں ایک جزو پایا جاتا ہے جس میں الکلائیڈ کی خصوصیات ہوتی ہیں۔ علاوہ ازیں پھلوں میں شحمی معدہ اور رال بھی ہوتی ہے اور معدنی اجزاءکی بھی بڑی مقدار پائی جاتی ہے۔

پتھری۔

گوکھرو20 گرام، پانی 250 گرام۔ گوکھرو کو پانی میں رگڑ کر چھان کر صبح، دوپہر اور شام کے وقت پلانے سے گردہ یا مثانہ کی پتھری یا ریگ دور ہوتے ہیں۔ رکا ہوا پیشاب کھل کر آتا ہے اور پیشاب کی نالی کے زخم وپیپ رفع ہو جاتی ہے۔

گردے کا درد ۔

گوکھرو20 گرام کو 250 گرام پانی میں جوش دیں، جب آدھا پانی رہ جائے تو چھان کر پلائیں۔ دن میں دو تین بار اسی طرح پلائیں، درد گردہ کے لئے مفید ہے۔ مذکورہ بالاطریق پر گوکھرو کا استعمال پروسٹیٹ میں مفید ہے۔

In Dr Essa Tips section you can check UTI Ka Asan Gharelu Ilaj in most easiest way. Find UTI Ka Asan Gharelu Ilaj in urdu totkay only at kfoods. At this page you can find UTI Ka Asan Gharelu Ilaj totka in details also check the relevant totkay in Urdu of UTI Ka Asan Gharelu Ilaj.

Relevant Totkay

Reviews

Comments