Uric Acid Control Karne Ka Tarika

Uric Acid Control Karne Ka Tarika
Posted By:Durani 1501 Views
0 Comments Jul 25, 2021


یورک ایسڈ اور کولیسٹرول لیول کو متوازن رکھنے کا آسان علاج

جسم میں جب کوئی تبدیلی محسوس ہو تو ہمیں سمجھ لینا چاہیے کہ ہمارا جسم ہمیں اشارہ کر رہا ہے کہ ہمیں متوجہ ہونے کی ضرورت ہے اور ہمارے جسم میں کسی چیز کی کمی یا زیادتی ہو رہی ہے۔
اکثر لوگ کولیسٹرول اور یورک ایسڈ بڑھنے کی شکایت کرتے ہیں، ایسے میں اس کا گھریلو اور آسان علاج آج ہم آپ کو بتانے جا رہے ہیں، پہلے جان لیں کہ یورِک ایسڈ کیا ہے اور جسم میں کیا تبدیلی پیدا کر سکتا ہے۔

یورِک ایسڈ کیا ہے؟

یورِک ایسڈ ایک ایسا کیمیائی مواد ہے جو جسم میں پیورین کے ٹوٹنے کی وجہ سے جسم بنتا ہے اور خون کے زریعے سے گردوں تک پہنچ کر گردوں سے پیشاب کے ذریعے جسم سے باہر نکلتا ہے، لیکن اس میں خطرناک بات یہ ہے کہ جب یورک ایسڈ جسم سے باہر نہ نکل سکے تو یہ جسم کے اندر چھوٹے چھوٹے کرسٹل کی صورت میں جوڑوں میں جمع ہو جاتا ہے اور پھر اس کی وجہ سے جسم کے مختلف جوڑ کمزور ہونے لگتے ہیں اس سے متاثرہ مریض کا چلنا پھرنا اور اُٹھنا بیٹھنا بھی مشکل ہو جاتا ہے۔

یورِک ایسڈ بڑھنے کی علامات کیا ہیں:

• جوڑوں میں درد ہوتا ہے۔
• جسم کے مختلف اعضاء پر گانٹھ محسوس ہوتی ہے۔
• پیر کے انگوٹھوں میں سوجن ہونے لگتی ہے۔
• جوڑوں میں درد کے ساتھ ساتھ سوجن بھی ہوتی ہے۔

کولیسٹرول اور یورک ایسڈ کنٹرول کرنے کا نسخہ:

لہسن کے چند ٹکڑے لے کر انہیں اچھے سے چاپ کر لیں، اور توے پر چند قطرے زیتون کا تیل ڈال کر ہلکا سا گولڈن کر لیں، اب اس میں ایک چٹکی کے قریب کالی مرچ اور تھوڑا سا نمک (جن لوگوں کا بلڈ پریشر ہائی رہتا ہے وہ نمک سے گریز کریں) اب اسے رات کے کھانے سے آدھے گھنٹے قبل کھا لیں، کولیسٹرول اور یورِک ایسڈ بیلنس ہو جائے گا۔

اس کے ساتھ ساتھ یہ ٹِپ بھی استعمال کریں:

• اس نسخے کے ساتھ ساتھ کڑی پتے کے استعمال بھی جاری رکھیں، ہرے دھنیے پودینے اور لہسن کی چٹنی کا استعمال کریں۔
اس کے علاوہ ایک کھانے کا چمچ تربوز کے بیج کو ایک گلاس گرم پانی میں ڈال کر کچھ دیر چھوڑ دیں، جب پانی ٹھنڈا ہو جائے تو اسے چھان کر صبح، دوپہر اور شام اس ایک گلاس پانی کو تھوڑا تھوڑا پی کر ختم کریں۔

In Gharelo Tips and Totkay section you can check Uric Acid Control Karne Ka Tarika in most easiest way. Find Uric Acid Control Karne Ka Tarika in urdu totkay only at kfoods. At this page you can find Uric Acid Control Karne Ka Tarika totka in details also check the relevant totkay in Urdu of Uric Acid Control Karne Ka Tarika.

Relevant Totkay

Reviews

Comments