Phati Airyon Ka Asan Totka

Phati Airyon Ka Asan Totka
Posted By:Maham 26376 Views
0 Comments Oct 19, 2021


ٹوتھ پیسٹ سے پھٹی ہوئی ایڑھیوں کو نرم و ملائم بنانے کا آسان طریقہ جانیں اور پیروں کی خوبصورتی بڑھائیں

ایڑھیوں کے پھٹنے کی شکایت خواتین کو ہر وقت ہوتی ہے، کیونکہ کچھ خواتین کی جلد خراب ہونے کی وجہ سے ان کی ایڑھیاں پھٹ جاتی ہیں تو کچھ خواتین اپنے پیروں کا خاص خیال نہیں رکھتی ہیں جس کی وجہ سے ان کی ایڑھیاں پھٹ جاتی ہیں، ایسے میں کئی ٹوٹکے ہم نے بھی آپ کو بتائے ہیں اور آج ہم آپ کو گھر میں موجود ٹوتھ پیسٹ سے ان پھٹی ایڑھیوں کو نرم و ملائم بنانے کا آسان طریقہ بتا رہے ہیں۔

ٹپس:

٭ ایک آلو کا چھلکا موٹا سا اتار لیں، اس پر ٹوتھ پیسٹ ڈالیں، اور اس کو اچھی طرح اپنی ایڑھیوں پر رگڑیں۔ 5 منٹ تک رگڑیں اور پھر اپنی ایڑھیوں کو گیلے کپڑے سے صاف کرلیں۔ پھر ایک چمچ لیموں کا رس لیں اس میں ایک چمچ بیکنگ سوڈا ڈال کر مکس کرکے ایڑھیوں پر لگائیں اور روزانہ ایڑھیوں میں گرم پٹی باندھ کر سوئیں، اس طریقے سے آپ کی ایڑھیاں نرم ملائم ہو جائیں گی۔

In Beauty Tips and Totkay section you can check Phati Airyon Ka Asan Totka in most easiest way. Find Phati Airyon Ka Asan Totka in urdu totkay only at kfoods. At this page you can find Phati Airyon Ka Asan Totka totka in details also check the relevant totkay in Urdu of Phati Airyon Ka Asan Totka.

Relevant Totkay

Reviews

Comments