How to make Homemade Butter Face Mask

How to make Homemade Butter Face Mask
Posted By:Shahzad 585 Views
0 Comments Jan 22, 2022


دلہن جیسا نکھار اب صرف 20 منٹ میں پائیں ۔۔۔ روزانہ ایک چمچ مکھن میں یہ چیز مکس کریں اور بنائیں ایسے فیس ماسک جو کرے اسکن وائٹ اور ڈیڈ سیلز کا خاتمہ

لڑکیاں اپنےموٹاپے کو دور رکھنا چاہتی ہیں اور اس وجہ سے وہ مکھن کو ہاتھ بھی نہیں لگاتی کہ اس وک کھانے سے موٹی ہو جائیں گی، مگر مکھن صرف کھانے کے لئے ہی استعمال نہیں کیا جاتا بلکہ اس کو چہرے پر لگانے سے ایسے زبردست نتائج ملتے ہیں جن کے بارے میں آج کل کسی کو معلوم نہیں ہے۔
آج کے-فوڈز میں آپ کی خوبصورتی کو چار چاند لگانے کے 3 ایسے فیس ماسک ہم آپ کے لئے لائے ہیں جن میں صرف ایک چمچ مکھن کا استعمال ہوتا ہے اور بس چہرہ اتنا چمک اٹھتا ہے کہ ہر کوئی تعریفیں کرتا ہے۔ اب دیر نہ کریں گھر میں رکھے ہوئے مکھن سے یہ فیس ماسک بنا کر لگائیں اور ہمیں کے-فوڈ کے فیس بک پیج پر کمنٹ سیکشن میں ہمیں ضرور بتائیے گا۔

فیس ماسک:


مکھن کا ماسک فائدے مند کیوں؟

مکھن میں موجود کولیسٹرول، سوڈیئم، پوٹآشیئم، ڈائٹری فائبر، پولی سیچوریٹڈ اور دیگر وٹمانز سمیت کیلشیئم اسکن کی خوبصورتی کو بڑھانے میں سب سے زیادہ مدد کرتا ہے۔

٭ مکھن اور کھیرا:

ایک چمچ مکھن میں کھیرے کا رس دو چمچ مسک کریں اور ایک پیسٹ تیار کر لیں جو نہ بہت پتلا ہو اور نہ بہت گاڑھا۔ اس کو چہرے پر لگائیں اور دس منٹ تک چہرے کی مالش کریں، اس کے بعد چھوڑ دیں، پھر 5 منٹ بعد چہرے کر نیم گرم پانی سے دھو لیں۔ یہ فیس ماسک آپ کی اسکن پر ہائپز ٹینشن کے اثرات کو ختم کرنے کے ساتھ ڈیڈ سیلز کو نکالنے میں مدد دیتا ہے۔

٭ مکھن اور گلاب کا عرق:

ایک چمچ مکھن میں ایک چمچ گلاب کا عرق مکس کریں اور اچھی طرح پھینٹ کر ماسک تیار کرلیں، اس ماسک کو چہرے پر لگائیں اور کسی سے بات نہ کریں، 15 منٹ کے لئے چھوڑ دیں، پھر بیسن کے پانی سے چہرہ دھو لیں۔ یعنی ایک سے دو چمچ پانی میں ایک چمچ بیسن مکس کریں اور اس محلول سے چہرہ دھوئیں۔ یہ ایسا فیس ماسک ہے جو آپ کے رنگ کو جلدی صاف کرنے کا کام کرتا ہے، بنیادی طور پر یہ اسکن وائٹنگ فیس ماسک ہے۔

٭ مکھن اور کیلا:

کیلا آئرن سے بھرپور ہے، اس کے ساتھ مکھن مکس کرنے سے جلد کی کلینزنگ بھی ہو جاتی ہے اور خون کی روانی بہتر ہوتی ہے، جس

In Beauty Tips and Totkay section you can check How to make Homemade Butter Face Mask in most easiest way. Find How to make Homemade Butter Face Mask in urdu totkay only at kfoods. At this page you can find How to make Homemade Butter Face Mask totka in details also check the relevant totkay in Urdu of How to make Homemade Butter Face Mask.

Relevant Totkay

Reviews

Comments