گندے تکیوں کو صاف کرنا ایک مشکل کام ۔۔ اس آسان طریقے سے انہیں منٹوں میں صاف کریں

بستر پر رکھے تکیے لگاتار استعمال کیے جاتے ہیں۔ سر میں تیل یا مسلسل استعمال کی وجہ سے تکیے آہستہ آہستہ گندے ہوتے جاتے ہیں اور انہیں صاف کرنا بھی بہت مشکل ہوتا ہے، کیونکہ انہیں دھونے میں کافی محنت کرنا پڑتی ہے۔ اگر آپ کے گھر میں رکھے تکیے گندے اور بدبودار بھی ہیں تو آج ہم آپ کو کچھ ایسے ہی آسان ٹوٹکے بتا رہے ہیں جن پر عمل کر کے آپ تکیوں کو آسانی سے صاف کر سکتے ہیں۔

ویکیوم کلینر سے تکیوں کی صفائی :

آپ گھر میں رکھے تکیوں کو دھوئے بغیر صاف کرنے کے لیے ویکیوم کلینر کا استعمال کر سکتے ہیں۔ اس سے تکیے سے گندگی آسانی سے نکل جائے گی اور زیادہ وقت نہیں لگے گا۔ اس کے لیے کشن کور کو ہٹا دیں اور پھر اسے ویکیوم کلینر سے صاف کریں۔ تاہم خیال رہے کہ اس دوران ویکیوم کلینر کی رفتار کم رکھیں ورنہ تکیہ بھی پھٹ جائے گا اور اس کی روئی ویکیوم کلینر کو بھی نقصان پہنچا سکتی ہے۔

بیکنگ سوڈا سے صاف کریں :

اگر آپ کے پاس ویکیوم کلینر نہیں ہے تو آپ تکیے کو صاف کرنے کے لیے بیکنگ سوڈا بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے ایک چائے کا چمچ بیکنگ سوڈا تکیے پر رکھیں جہاں گندگی یا داغ ہوں۔ پھر اسے برش سے صاف کریں اور تقریباً 10-15 منٹ کے لیے چھوڑ دیں۔ پھر بیکنگ سوڈا نکال لیں۔ ایسا کرنے سے تکیہ گندگی اور بدبو سے نجات حاصل کر لے گا۔

ٹوتھ پیسٹ کا استعمال کریں:

ٹوتھ پیسٹ کو تکیے کو صاف کرنے کے لیے بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔ اس کے لیے برش پر ٹوتھ پیسٹ لگائیں اور تکیے پر جہاں گندگی ہو وہاں لگائیں۔ اس کے بعد برش سے گندگی صاف کریں اور پھر اسے 10 منٹ کے لیے چھوڑ دیں۔ ٹوتھ پیسٹ خشک ہونے کے بعد اسے اپنے ہاتھوں سے رگڑیں اور تکیہ بالکل صاف ہو جائے گا۔

By Afshan  |   In Tips and Totkay  |   0 Comments   |   2904 Views   |   22 Oct 2022
Related Articles
Top Trending
Comments/Ask Question

Read Blog about گندے تکیوں کو صاف کرنا ایک مشکل کام ۔۔ اس آسان طریقے سے انہیں منٹوں میں صاف کریں and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (گندے تکیوں کو صاف کرنا ایک مشکل کام ۔۔ اس آسان طریقے سے انہیں منٹوں میں صاف کریں) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.